Re: Madani Bouhouche

» www.societe.com/societe/monsieur-madani-bouhouche

482

Re: Madani Bouhouche

Bouhouche werdt gedegradeerd door het afluisterincident. Hij wordt verplaatst naar Ukkel ... toevallig is daar ook een overval. De wapens uit de kazerne te Etterbeek worden door hem gestolen, doel de rijkswacht te kakken zetten. Natuurlijk brengt de overplaatsing financiële gevolgen met zich mee? Daardoor moeten er nieuwe strategieën worden uitgewerkt om aan geld te komen ... Iemand moet de appartementen en garageboxen betalen? Mendez komt erachter dat Bouhouche zijn wapens stal ... Mendez doet zaken achter de rug van Bouhouche ... hij wordt uit de weg geruimd wegens te gevaarlijk. Mendez heeft weet van de onderhandelingen drugs en wapens van VDB en mits Mendez begint te panikeren ... Tja, het zou kunnen ...

Re: Madani Bouhouche

Hoe bent u aan de brieven van Bouhouche geraakt?

Bouten: Ik heb een paar keer rondgelopen in het gehucht in de Pyreneeën waar Bouhouche zich had teruggetrokken na zijn vrijlating. Ik kwam er na zijn dood, een zogenaamd ongeval met het omzagen van een boom. De Belgische speurders wisten niet eens dat hij dood was. Ik vond het manuscript in een postzak volgepropt met wapentijdschriften in de kelder van zijn buur.

Bron » Nieuws

Komaan zeg, Bouten heeft die zak met wapentijdschriften al 12 jaar, en nu pas zou hij gemerkt hebben dat er memoires van Bouhouche in zaten. Dit vind ik toch wel heel ongeloofwaardig.

484

Re: Madani Bouhouche

Bouten vond de documenten na de dood van Bouhouche, in zijn boek uit 2008 verklaard hij dat hij de documenten vond in de garage van een buurman. In 2020 verklaart Bouten dat hij de documenten vond in de kelder van een buurman? Geen correcte weergave toch? Waarom heeft hij die documenten dan niet gebruikt in zijn boek van 2008? Verkoop sensatie van een mislukt journalist? Een Bouten die door Beijer op zijn staart getrapt is bij zijn boekvoorstelling en achterblijft met een gekrenkt ego ... en enkel daardoor Beijer beschuldigd? Welk bewijs brengt hij aan bij zijn bewering dat Bouhouche nog zou leven in Spanje? Juist geen enkel! Meer dan een roman zal zijn nieuw boek niet zijn hij had het beter Boutens laatste leugen genoemd.

485

Re: Madani Bouhouche

Wel, het is duidelijk dat Bouten zijn eigen boek niet herlezen heeft want dat is dan "fout" nr 2. Maar ook andere auteurs hebben fouten gemaakt.

486

Re: Madani Bouhouche

Op vraag van Robertvandeurnen in de RB draad, een foto van MB met aging filter erop:
https://i.postimg.cc/zvKK5Bds/IMG-2498.jpg

487

Re: Madani Bouhouche

Hier is hij dus 68. realistisch resultaat dus. Top Rizzz

Re: Madani Bouhouche

Hartelijk bedankt Rizzz!

489

Re: Madani Bouhouche

Steeds met bril, er zijn geen foto's waar hij op staat zonder tenzij heel oude foto's van een jonge Bouhouche...
Een heel snelle fotosoep om de bril even weg te denken:
https://i.ibb.co/n0TJF03/MB.jpg

490

Re: Madani Bouhouche

Mss haar ook nog wegfotoshoppen, want die zal/zou ondertussen al wel kaal zijn.