301

Re: Jezus-Eik: Loods

Hou 's op hier met 'ik weet lekker iets wat jullie niet weten' Gooi het open!

302

Re: Jezus-Eik: Loods

At your service. Ik begrijp dat dit irritant is.

Re: Jezus-Eik: Loods

EricF wrote:

Hou s op hier met 'ik weet lekker iets wat jullie niet weten'. Gooi het open!

Awel: zoek René Noël ...

304

Re: Jezus-Eik: Loods

En vergeet vooral niet dat de caravan van De Staerke op een paar meter van de loods stond.

305

Re: Jezus-Eik: Loods

Wat Aalst betreft

"N.B. : Selon moi et un certain sens logique que je défends, la façon la plus probable d'interpréter cette histoire de doublette est qu'une Mercedes grise (*) ait bel et bien été impliquée dans les faits à Aalst. Les malfrats auront copié cette immatriculation d'un modèle identique, toute trouvée en face du magasin qu'ils ciblaient : celle de Mr V.d.A."

Ik heb redenen om te geloven dat dit zou kunnen kloppen.
https://tueriesdubrabant.1fr1.net/t314p … ont#123868

306

Re: Jezus-Eik: Loods

Indien dezelfde X op het Franstalige forum : hij haalt de naam BS aan, een huurling.

307

Re: Jezus-Eik: Loods

coconut wrote:

't is natuurlijk ook geen gemakkelijk dossier. Heb vorige week uitspraken van speurders gelezen. Het was in dit dossier blijkbaar veel gemakkelijker de "boeven" te ondervragen en na te trekken dan tegen het "systeem" in te gaan. Lees, we werden zwaar tegengewerkt.
Ik ben bijna 2 jaar intensief aan het lezen etc... en kwam gisteren te weten dat Latinus Haemers blijkbaar zeer goed kende. Wist ik het en ben ik het vergeten of wist ik het niet? Ik denk dat veel speurders met hetzelfde probleem zaten. Het is bijna onmogelijk al die linken te onthouden.

De te volgen piste is inmiddels vrij duidelijk voor mij (ik pretendeer niet dat het de juiste is) maar ik heb nog altijd problemen met de drugs/wapenhandel die er tussen en bij zit. Wat bijvoorbeeld de loods betreft. Er zijn daar met zekerheid wapens gezien. Maar hoeveel?
Elk nieuw antwoord geeft ons een hoop nieuwe vragen.

Zo was het mij bijvoorbeeld opgevallen dat bij de overval in Braine een jongen als gijzelaar moest dienen en mocht blijven leven terwijl diezelfde dag in Overijse een jongen zomaar gedood werd. Stel dat X effectief deel nam aan de overval in Overijse, dan had hij mss een reden om die jongen onmiddellijk te doden aangezien hij op 300 meter van die jongen woonde. De kans is mss klein maar ze is niet onbestaande. Dat is dus nooit onderzocht. Zeker weten.



Betreurde SN woonde in Duisburg deelgemeente van Tervuren. Dus Y woonde in dezelfde straat?

308

Re: Jezus-Eik: Loods

Ik heb je het adres bezorgd via mail. Jij kan hier beter uitleggen dan ik waar dat precies was. Noteer hierbij dat noch de huidige bewoners noch de vorige bewoners iets met de man te maken hadden. Dus best adres niet op het forum plaatsen maar je kan wel uitleggen waar het was. Alvast bedankt.

309

Re: Jezus-Eik: Loods

En toen werd het plots heel stil .........................

310

Re: Jezus-Eik: Loods

coconut wrote:

En toen werd het plots heel stil .........................

Op Woensdag 8 november 2017 om 14.10 uur is er inzake N.R. een verhoor afgenomen, Coconut. Na de feiten te Overijse gebeurde er op ongeveer 600 meter afstand trouwens ook iets bijzonders.

De groep Dyane van de Rijkswacht hadden twee voertuigen in dienst van het merk Mercedes type 280 SEL van grijze kleur. Waren trouwens te herkennen aan de twee meter antenne, geplaatst in het midden van het kofferdeksel en op het dak de antenne van een autotelefoon waarmee de voertuigen waren uitgerust.