31

Re: René Noël

Bossi wrote:

In het dossier van de Bende van Nijvel als tevens in de database CWB komen er twee namen voor als zijnde Noël René. Dit blijkt trouwens ook uit mijn contact met de CWB dd. 21 februari jl.. De eerste René Noël is overleden in 2000. De tweede is momenteel 84 jaar en waarover bijkomende informatie is verstrekt. Ik heb trouwens gisterenavond aan medewerkers en aan enkele forumleden info gegeven naar aanleiding van mijn contact met de CWB.

Moet die andere René Noël in de omgeving van Braine gezocht worden, Bossi?

Re: René Noël

Mag ik iedereen hier aanmanen tot voorzichtigheid in wat gepost wordt? Zeker in termen van het lopende onderzoek! Indien CWB reeds onderzoeksdaden aan het stellen is denk dan toch na!

Re: René Noël

coconut wrote:

Dit gaat over een andere René Noël.

Dat de nog in leven zijnde René Noël een tweede René Noël zou zijn, verklaart nog altijd niet waarom er geen overlijdensbericht van de eerste René Noël te bespeuren is. Geheel zijdelings dient opgemerkt dat het in België in administratief opzicht vroeger een koud kunstje was om de overheidsdiensten te laten geloven dat je overleden was. Muzikant Roland Van Kampenhout bekwam op die manier bijvoorbeeld ooit dat hij jaren aan een stuk geen betalingsvragen ontving van de belastingdiensten.

Robertvandeurnen wrote:

Mag ik iedereen hier aanmanen tot voorzichtigheid in wat gepost wordt? Zeker in termen van het lopende onderzoek! Indien CWB reeds onderzoeksdaden aan het stellen is denk dan toch na!

Als de bende een publiek voor ogen had dat zwijgend ondergaat, dan had ze voor haar laatste aanslag beter een andere plaats uitgekozen dan Aalst.

Re: René Noël

Bajood, das mèn Oilsjt!

35

Re: René Noël

In verband met de René Noël van forumlid Bakerstreet heb ik inlichtingen gevraagd aan Orbs Patria Nostra. Dit kreeg ik als antwoord:

René Noel avait un restaurant en Belgique, à Marches qque chose. Il est probablement enterré là.

Re: René Noël

Zou dit de persoon zijn die Danièle Zucker op het oog had? Iemand uit het restaurantwezen. Vandaar de etenswaren en drank die de Bende buitmaakte.

37

Re: René Noël

Ik denk dat je fout bent, Django. De René Noël waarover ik spreek heeft niets met de Bende van Nijvel te maken.

38

Re: René Noël

Robertvandeurnen wrote:

Ivm René Noël , hebben de slachtoffers enigszins zicht op deze persoon? Werkt het CWB reeds al op dit individu?

Getuigen hadden daar zicht op, Robert. Ook heden kwam daarover enige informatie binnen waarop we volgende week zullen doorwerken. Inderdaad werkt het CWB op de persoon René Noël. Er is nog een heel belangrijk element in het dossier waarover nog nooit met één woord over gerept is. Noch in de pers noch op forums. Ook dat is vrijdag onder de aandacht gebracht bij de CWB voor verder en nuttig onderzoek.

39

Re: René Noël

Django68 wrote:

Zou dit de persoon zijn die Danièle Zucker op het oog had? Iemand uit het restaurantwezen. Vandaar de etenswaren en drank die de Bende buitmaakte.

Nee, dat was Nicolas Lebon, denk ik.

40

Re: René Noël

Is René Noël inmiddels al opgepakt voor verhoor? En heeft hij zijn DNA al afgestaan?