671

Re: Michel Libert

......en we knikkebollen maar verder ......

672

Re: Michel Libert

gar wrote:
Ethelred wrote:

What the actual fuck probeer je hier nu te verkondigen? Een Joods uitzicht? Gaan we ons nu al baseren op zulke zaken?

Zelfcensuur is een keuze, uiteraard. Meer vindingrijke personen hebben allang de genealogische data gecheckt. Het wachten is op iemand die ze openbaar maakt.

@gar: kan je echt geen apart topic maken om daar je theorie te verkondigen?

673

Re: Michel Libert

Ik heb geen theorie. Doe een backgroundcheck ipv af te gaan op de man zijn eigen uitspraken, was de boodschap.

674

Re: Michel Libert

https://i.servimg.com/u/f18/15/00/61/71/libert10.png

Bron » https://tueriesdubrabant.1fr1.net/t1299 … ert-michel

Re: Michel Libert

gar wrote:

Ik heb geen theorie. Doe een backgroundcheck ipv af te gaan op de man zijn eigen uitspraken, was de boodschap.

Komaan gar! Als je A zegt moet je ook B zeggen.

Als de genealogische data van Libert openbaar zijn, en jij weet waar ze te vinden zijn, dan maakt het toch niet uit of jij ons de weg toont erheen of iemand anders? Niet flauw doen he!

676

Re: Michel Libert

Er is hier al een relevante link geplaatst waarin gezocht kan worden. Het gaat om een betaalde dienst die voor mij niet dermate interessant is om er onmiddellijk gebruik van te maken (niet ieder forumlid is Belgisch namelijk, dan wel woonachtig in België). Dat dit punt niet (of zeer zijdelings) wordt aangesneden in een discussie die meer dan 600 berichten telt, zegt mij genoeg.

677

Re: Michel Libert

Poseur wrote:

Zijn er warenhuizen door de WNP verkend die later overvallen zijn ? Dat wist ik eerlijk gezegd niet. Welke dan als ik vragen mag?

Donderdag 31 oktober 1985 te Aalst waar Christian Elnikoff en Jean-Paul Dauphin formeel zijn herkend. In het kader van de feiten te Overijse komt Michel Libert perfect overeen met de robotfoto van 27 december 1985.

Als ik me verder niet vergis was het Moreaux die het verband met het Ministerie van Landsverdediging en extreem rechts opmerkte. Wat het Ministerie van Landsverdediging betreft, hebben wij vorig jaar een bewijs kunnen aanleveren dat aan verder onderzoek is onderworpen.

Re: Michel Libert

coconut wrote:

Bakerstreet 221B, even belangrijk als de boodschap is van wie de boodschap komt. We schrijven hier allen onder een nickname en natuurlijk respecteer ik dat en wil ik dat zo houden, maar mag ik toch één persoonlijke vraag stellen. Ik denk namelijk jouw briljante geest en schrijfstijl te herkennen. Op dit forum zijn we allen would-be speurders en vraag ik mij dus af of mijn vermoeden kan kloppen.

Kan u mij dus antwoorden op volgende vraag waarvan ik denk dat er niet te veel mensen op de hoogte zijn. Heeft u ooit een lezing gegeven in Oostende? Of ,en aangezien bovenstaande heel lang geleden is; hebt u dit boek gelezen "Multivariate Analysis Techniques in Social Science Research" J.T. Sorry dat ik mijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen.

coconut, ik heb nooit in Oostende een lezing gegeven, maar bij de weinige dingen die ik van moeder natuur heb meegekregen hoort wel een olifantengeheugen. Jouw post van bijna 2 jaar geleden -die ik me goed herinner omdat je me iets probeerde te ontlokken door me te flatteren- deed bij mij een belletje rinkelen terwijl ik deze vooravond in dit voor mij nieuwe document aan het snuisteren was:

https://file.wikileaks.org/file/paul-latinus.pdf

Op bladzijden 506 en 516 komt een zekere Jacques Tack in beeld, geboren in 1959.

De auteur van het boek waar u, op dit forum, onder dit topic, in 2018 naar verwees » www.bol.com

is op één letter na een naamgenoot. Het is best mogelijk dat dit alweer stom toeval is, maar in deze context wil ik toch eens vragen of u een verband ziet tussen de auteur en WNP. Is dat zo?

679

Re: Michel Libert

Je bent nummer 2 die mij die vraag stelt. Neen, de op één letter na naamgenoot heeft bij mijn weten niets te maken met WNP. Het is gewoon stom toeval. Zoals het stom toeval is dat jouw alias Bakerstreet is, de man van de lezing in Oostende was een zeer grote fan van Sherlock Holmes. Ik ben blij dat je eindelijk de docs op wikileaks ontdekt hebt. Lang geleden heb ik die uitgeplozen oa wat betreft de financiën van Dutroux en daaruit kan je niet anders dan besluiten dat Dutroux lid was van een netwerk. Een aantal personen uit dat netwerk kom je dan weer tegen in het Bendeverhaal. J.T. is trouwens een stuk ouder (die met de Q in zijn naam).

680

Re: Michel Libert

Bossi wrote:

Donderdag 31 oktober 1985 te Aalst waar Christian Elnikoff en Jean-Paul Dauphin formeel zijn herkend. In het kader van de feiten te Overijse komt Michel Libert perfect overeen met de robotfoto van 27 december 1985.

Als ik me verder niet vergis was het Moreaux die het verband met het Ministerie van Landsverdediging en extreem rechts opmerkte. Wat het Ministerie van Landsverdediging betreft, hebben wij vorig jaar een bewijs kunnen aanleveren dat aan verder onderzoek is onderworpen.

De adjunct directeur van de Delhaize in Aalst die oog in oog stond met de reus herkende formeel Michel Libert.