191

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Wie het ook is, ik hoop dat ze met deze persoon op het goede spoor zitten.

192

Re: Opsporingsbericht juni 2020

De vragen zijn, weten ze dat ze op een spoor zitten en mag het Mendez dossier bij dat van de bende gevoegd worden?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

193

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Aan welke boom zijn ze nu aan het schudden in de hoop dat er iets uitvalt?

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Ik geloof maar dat onderzoeksteam van goede wil is als ze Mendez-dossier toevoegen. Volledig eens met The End. Is Elias Shiber nog in leven, en zo ja, is die al opnieuw ondervraagd.

195

Re: Opsporingsbericht juni 2020

the end wrote:

De vragen zijn, weten ze dat ze op een spoor zitten en mag het Mendez dossier bij dat van de bende gevoegd worden?

Heb je je bedenkingen aan de cel overgemaakt the end? Blijkbaar is de huidige onderzoekscel van veel feiten niet op de hoogte. Het lijkt  erop dat de kennis van het dossier niet ver rijkt. Een vorm van geheugenverlies.

196

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Zal de cel mogen raken aan namen van buitenlandse veiligheidsdiensten? Wat denk je? Waarom verdwijnen bepaalde pv's? Zal de cel daar nu mogen aan raken?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

197

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Ben wrote:

Een gewezen lid van de groep Diane laat weten dat hij de man in kwestie herkent. Het zou gaan om een man die in 1974 bij de Rijkswacht is gekomen. Volgens een personeelslijst uit 1977 zat hij in dat jaar bij de Groep Diane. Later stapte hij over naar de BOB. De naam is me ook doorgegeven maar die deel ik momenteel nog niet.

Heb je intussen meer nieuws over deze man (zonder zijn naam te vermelden)?

198

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Inderdaad, ik zie er dezelfde man in. Er staat zelfs een foto van Jandrain op dit forum waarin hij met de linkerhand in zijn koffie roert. Ook de neus vertoont grote gelijkenis.

Foto van Jean-Claude Jandrain die eerder in het onderzoek genoemd wordt » Forum

  1. Zelfde kapsel

  2. Neus toont gelijkenissen

  3. Jean-Claude Jandrain geboren in 1951, indien foto dateert uit 1882 zou Jandrain 31 geweest zijn wat kan kloppen met de leeftijd op de foto.

  4. Schutter lijkt linkshandig aan de manier waarop hij zijn wapen vast houdt. Jandrain roert zijn koffie met de linkerhand.

  5. Jandrain was lid van de WNP.

  6. Wat mij betreft is er een gelijke lichaamsbouw.

199

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Inderdaad veel gelijkenissen. Maar Ben schreef dat de vermoedelijke naam niet op dit forum voorkomt.

200

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Mgr wrote:

Inderdaad veel gelijkenissen. Maar Ben schreef dat de vermoedelijke naam niet op dit forum voorkomt.

Nee, is zeker niet Jandrain.