471

Re: Verhaal van Insider

coconut wrote:

En toch denk ik dat hij gelijk zou kunnen hebben Edd. Ikzelf heb hier ook altijd gezegd de Bende as such bestaat niet of heeft niet bestaan. Dit kon geen 35 jaren duren zonder "witteboord criminaliteit."

Ik ben zeer benieuwd naar wat insider over Overijse te vertellen heeft want als hij daar de mist in gaat zullen we het weten. Er zijn hier nog een aantal mensen die een troefkaart in handen hebben.

Naar eigen zeggen infiltreerde hij in adelijke kringen, geef ons een paar maanden en we hebben het uitgevlooid. Hij is niet de enige die daar infiltreerde. Wat dé kabinetschef betreft, dat wist ook Leo al lang, ik denk zelfs dat hij dat hier geschreven heeft.

Ook ik heb mijn best gedaan, ik geef één voorbeeld:

"En laat het nu de heilige Boudewijn zijn of zijn mannetjes die overval aanwezig waren. Zij het via Estenne bij JPVR. Zij het via de hofdame in de loods. Zij het via de broer van zijn veredelde klusjesman, Strikmans, in het onderzoek naar de Bende van Nijvel. Etc. ... etc. ..."

Hoeveel percent van de winst op je geschrijf had je mij beloofd insider?

Dat houdt dus in dat de super vrome, ultra-gelovige Boudewijn eigenlijk een ijskoude psychopaat was?

472

Re: Verhaal van Insider

Dat hij bijlange niet zo vroom was, is al langer geweten toch? Was Franco geen goeie vriend van Boudewijn en Fabiola? Onder andere het boek Koningskwesties (Questions Royales) van Frederic Deborsu geeft een idee hoe het er destijds aan toeging in de Koninklijke familie.

473

Re: Verhaal van Insider

P-51 wrote:

Vergelijk even het volgende schrijfsel (afkomstig van dezelfde schrijver):

1. Wat zal verbazen is: dat de Bende van Nijvel nooit ‘echt’ heeft bestaan. Er was sprake van drie raids en een extra moord om de strapatsen van Albert maar ook andere koninklijke personen te camoufleren. Concreet: De moorden bij Nijvel, Overijse en Aalst en de moord op Van Camp, daar ging het om. De rest was alleen camouflage. Van begin af aan wist ik dat de zogenoemde groep G, gebruik maakte van misdaadbendes om liquidaties te camoufleren. Met name de Borains en De Bende van Philippe de Staerke werden hiervoor misbruikt

2. Ik was niet betrokken bij de Bende van Nijvel, maar heb ze zien groeien in de WNP, tijdens de oefeningen in de Ardennen bij Houffeliz, voor de geplande coup in Suriname en heb meegedaan aan de Jeff Cooper, schietoefeningen en was betrokken bij de Pirate, Manmoth, Sniper-techniek. Deze training was bedoeld om een team Suriname binnen te brengen voor de liquidatie van Bouterse en directe medestanders.

Dat lijkt toch met elkaar in tegenspraak

474

Re: Verhaal van Insider

Mij ook ... 't is evenwel nog afwachten naar het vervolg. Wat ik ook niet goed begrijp: Overijse losgekoppeld van Eigenbrakel.

475

Re: Verhaal van Insider

Benieuwd naar het vervolg. Breek de boel eens open!

476

Re: Verhaal van Insider

Eens kijken of zijn boek Interdoc in September zal kunnen uitkomen. De huidige uiteenzettingen lijken me eerder een schot voor de boeg. Hopelijk heeft de onderzoekscel de oren en ogen overal goed open.

477

Re: Verhaal van Insider

P-51 wrote:

Mij ook ... 't is evenwel nog afwachten naar het vervolg. Wat ik ook niet goed begrijp: Overijse losgekoppeld van Eigenbrakel.

Ja dat is wel erg vreemd toch, net alsof Eigenbrakel van geen belang is. Misschien vergeten of slordigheid? En wat moet je dan denken over de overvallen in Genval, Ukkel en Halle hoe passen dien dan binnen de uitspraak "om de strapatsen van Albert maar ook andere koninklijke personen te camoufleren"? Ik heb al even gekeken bij bol.com maar er is nog geen boek te reserveren. (Er is overigens wel een andere boek over Interdoc uit 2012 van Giles Scott-Smith).

478

Re: Verhaal van Insider

Wat achtergronden over interdoc

http://www.stichtingargus.nl/bvd/pub/publicaties.html

http://www.stichtingargus.nl/bvd/i/soev.pdf

En weet niet of dit all eerder geplaatst is een artikel over de coup in Suriname pag 15.

http://www.stichtingargus.nl/bvd/m/cid004.pdf

Re: Verhaal van Insider

ctrix wrote:

Dat hij bijlange niet zo vroom was, is al langer geweten toch? Was Franco geen goeie vriend van Boudewijn en Fabiola? Onder andere het boek Koningskwesties (Questions Royales) van Frederic Deborsu geeft een idee hoe het er destijds aan toeging in de Koninklijke familie.

Je vergeet de liquidatie van Lumumba.  Die had het aangedurfd om zijn koninklijke hoogheid te beledigen tijdens een speech.  Zo goed als zeker goedgekeurd of besteld door de heilige boudewijn.

480

Re: Verhaal van Insider

Een kleine opmerking op een eerder bericht over mijn. Ik ben niet in mijn hemd gezet en verkoop geen prietpraat. Dat dit samengaat met discretie moet je er maar bij nemen, het ene gaat niet zonder het andere. Respect is een fundament, zonder sta je nergens!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.