281

Re: Opsporingsbericht juni 2020

the end wrote:

Er is al zoveel verteld, maar ik hoop dat jullie beseffen met woorden praten veranderd er niets. waar is de wil om iets te doen? Want lees volgende, vergelijk dan ook eens andere elementen plus wat doen ze ermee?

the end wrote:

Met de sterke gelijkenis tussen de 2 robotfoto's (aanslag Vernaillen en de bende) is het ongelooflijk dat het dossier Vernaillen niet tot het onderzoek behoort. Zie volgende uitspraken:

Dus iets vertellen heeft geen zin, het behoort niet tot hun bevoegdheden zoals ik al zoveel schrijf. Als je niet bevoegd bent om het op te lossen moeten ze ook niet om info vragen en gewoon stoppen! Weet je ze durven gewoon niet!

In die optiek zijn alle tips die richting onderzoekscel gaan verloren in een zwart gat. Ze worden deel van het geheim van het onderzoek en kunnen nimmer publiek worden gemaakt, zelfs niet door de tipgever. Combineer dat met een isolatie van het Mendez en Vernaillen dossier en je hebt een perfecte doofpot. Is het te kort door de bocht om zo te redeneren?

Mocht dit het geval zijn dan zou je van Justitie of Politiek toch verwachten dat ze iets doen aan dergelijke perceptie?

282

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Het zijn justitie en de politiek wat het potje gesloten willen houden.

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Zonder toevoeging affaires Mendez en Vernaillen kunnen ze beter stoppen.

Geen enkele politieker die zijn nek uitsteekt. Zegt genoeg hé.

284

Re: Opsporingsbericht juni 2020

the end wrote:

Zijn ze dan nog op zoek is geen van de overvloedige tips in de goede richting?

Natuurlijk zijn ze nog op zoek naar tips. Je hebt eigenlijk twee keuzes: ofwel heb je geen informatie en hoef je die ook niet te delen met de speurders, ofwel heb je informatie die belangrijk kan zijn voor het onderzoek en geef je die door aan de speurders van de Cel Waals Brabant. Al de rest is zever!

the end wrote:

Er is al zoveel verteld, maar ik hoop dat jullie beseffen met woorden praten veranderd er niets.

Als met "woorden praten" niets verandert, kom dan op straat!

the end wrote:

Juist P-51 wat mij gevraagd is uit die hoek daar heb ik al geantwoord gegeven en resultaat behaald.

Welk resultaat? Ik heb het vanochtend nog eens opgezocht en er is nog steeds niemand veroordeeld voor deze misdaden.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

285

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Ben wrote:

Welk resultaat? Ik heb het vanochtend nog eens opgezocht en er is nog steeds niemand veroordeeld voor deze misdaden.

Dit zo Ben sinds Waver al 38 jaar onderzoek zonder resultaat, en het is niet omdat speurders hun best niet deden en ook niet omdat er geen tips waren in de goede richting. Dus wat ontbreekt er en waarom?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

286

Re: Opsporingsbericht juni 2020

the end wrote:

Dus wat ontbreekt er en waarom?

Weer vragen maar je hebt op nog geen enkele vraag van mij geantwoord.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

287

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Ben wrote:

Weer vragen maar je hebt op nog geen enkele vraag van mij geantwoord.

Wel ik heb mijn mailbox bekeken en vastgesteld dat alle mails en vragen oprecht beantwoord zijn. Juist of niet.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

288

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Heeft de CWB nu al bekend gemaakt wie de persoon is met de Franchi SPAS op de foto?

289

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Staat nog steeds vermeld in het CSB, Kenza.

De juiste plaatsbepaling van de foto opname is ondertussen al gekend.

290

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Wat is CSB?