Topic: Anneke Lucas

Vanden Boeynants, Nihoul, Haemers, zijn dat nu niet de namen die ook voorkomen bij de Bende van Nijvel die niet bestaat? Hoelang zal deze video te zien zijn zonder dat hij verwijderd wordt wegens politiek incorrect? » YouTube

Ronald Bernhard was gebuisd. Hij kon het niet. Vertelt ook over kinderoffers, babybloed: de kaviaar » YouTube

Knokke-Heist! Regina Louf, Anneke Lucas, Haemers, waar de elite elkaar ontmoet. Gemaskerde feestjes op kastelen, in villa's, baronnen, dokters, advocaten, magistraten, de zakenwereld, de politiek, zelfs de royals. Allen zonder emotie's en zonder geweten. De ultieme macht door rijkdom. Het orgasme van de edellieden. Dit is inderdaad een goede reden om mensen het zwijgen op te leggen zoals chauffeurs, getuigen, mensen die eruit willen stappen. Ik denk aan Anne Dedeurwaerder, Fourez Dewit, Chauffeurs, getuigen. Waarom de bende van Nijvel niet opgelost geraakt. Wetende dat er nog steeds deelnemers leven die we niet mogen noemen zonder "bewijzen". Ergens moet er nog bewijs te vinden zijn! Kleeft er mensenbloed aan de butcher's block van Vanden Boeynants?

2

Re: Anneke Lucas

Goed bezig sherlock, mij hoef je niet meer te overtuigen! ... "De vis begint aan de kop te stinken."

Re: Anneke Lucas

Geen complottheoriën » www.pensioenactivist.nl

"Koningen, adel, magistraten en politici, het grootse pedofiele netwerk, aan de top van de Belgische maatschappij, wie niet instapt krijgt hier geen plaats." Dit is ook wat Anneke Lucas getuigt. Naar het Nederlandse voorbeeld van de Nazi Bilderberg groep. Worden politici, hogere ambtenaren en magistraten omgekocht met geld, postjes en seksorgieën met minderjarigen?

» YouTube

In België waren het Roze Balletten: meisjes als seksslaaf. In Nederland Blauwe Balletten. Voorkeur voor jongetjes » demminkfacts.wordpress.com

Re: Anneke Lucas

» mentalpod.com | www.dropbox.com

5

Re: Anneke Lucas

Godverdomme toch!

Re: Anneke Lucas

Jammer dat de linken het niet meer doen, dit is een spoor wat mij vanaf nldse zijde al heel lang bezig houdt.

Re: Anneke Lucas

Eerste link werkt. De tweede link doet het inderdaad niet meer. Ik zal proberen de hulptroepen in te schakelen (zal waarschijnlijk niet voor onmiddellijk zijn).

Re: Anneke Lucas

coconut: werkt de link nog bij jou? Zo niet, vrees ik dat die link (en het document?) niet meer bestaat. Dezelfde link stond jaar geleden al op andere sites (o.a. » www.reddit.com) en werkt daar ook niet meer.

Re: Anneke Lucas

Ja, die eerste link werkt nog, de tweede niet meer. Is er iets dat je absoluut wil hebben? Er is wel iets raars aan de hand heb ik gemerkt. Ik weet uit zeer goede bron dat  Anneke Lucas haar script niet zelf op het internet plaatste. We hebben ook de naam van diegene die het wel op het internet plaatste. Maar dan komt een derde naam naar boven met een verhaal met als titel "De dove musikant" zogezegd geschreven door Anneke of niet? Met de reactie van een ex: Als je iets wil weten over Anneke, call me ...

Verwarrend, zeer verwarrend, of was dat de bedoeling?

» ronnydeschepper.com

Re: Anneke Lucas

coconut wrote:

Is er iets dat je absoluut wil hebben?

Neen, bedankt, ik wou zelf even het probleem met de link onderzoeken. Het versterkt wel mijn voornemen (als ik ooit eens wat meer tijd heb) om veel meer documenten, foto's en pagina's zelf op te slaan en te bewaren, want er is in de loop van de jaren al zo veel rond deze onderwerpen van het internet verdwenen.