Wie van jullie heeft de moeite gedaan om het script van Anneke Lucas te lezen? Haar verdere levenswandel te bekijken? Wie? Dat zou ik eens graag weten.
» Forum
C'est un juge membre du PSC, qui a su étouffer quelques affaires compromettantes pour ses amis.
Wie waren zijn vrienden? Van wie was hij de dooppeter? Hier kruisen de belangen Dossier Dutroux / Bende van Nijvel.
Ook Hipa is zich daar blijkbaar goed van bewust:
"Ik ken iemand die de fotos persoonlijk in handen had. Deze fotos zijn zo erg omdat men kan spreken van kindermishandeling en pervertiteiten van het hoogste niveau. Waar deze fotos nu zijn, geen idee! Er zijn mensen hiervoor vermoord! Dit was ook het werk van de Bende! En volgens mij de reden van het niet mogen uitkomen! Moesten deze boven water komen dan hebben we een crissis nooit gezien in binnen en buiteland. In deze zaak komen de namen terug van de dossiers Dutroux de uitloper van de laatste sexuele uitspattingen. Er zijn veel kinderen in de jaren 1970 tot 1989 verdwenen uit wees huizen, deze stonden dan weer onder controle van dezelfde clan machtsmisbruikers. Het klinkt als ongelooflijk, en verzinsels van vroeger! Helaas is dit een waar gebeurd verhaal."
Of je nu Anneke Lucas of Hipa noemt, blijkbaar wil niemand goed lezen wat ze schrijven. Ik denk dat ze beiden spijkers met koppen slagen. Ik denk het niet, ik weet het met bijna grote zekerheid als "outsider". Punt.
Belgie davert heus niet op zijn grondvesten voor 36 ton wapens of even veel verhandelde drugs, noch voor rijkswachters die plots voor boef spelen of politici die miljarden versluizen.
Belgie davert op zijn grondvesten als diezelfde politici of leden van het hof en natuurlijk ook rechters en gendarmen zich vergrijpen aan kinderen. Zich vergrijpen aan kinderen is waarschijnlijk nog te soft uitgedrukt. Martelen en verkrachten met een grijns op hun gezicht komt dichter in de buurt. Niet alleen kinderen maar zelfs baby's .