11 (edited by Mincky 07-06-2010 19:24)

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Sint-Jobstraat?

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Heeft deze bekent en wat was zijn rol?

13

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Om zijn naam niet te noemen maar had die een hele grote verzameling wapens?

14

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Is dood en heeft niets bekend voor zover ik weet.

15 (edited by Reverberation 07-06-2010 19:37)

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Onderzoekbende wrote:

Ik heb nog een van de laatste keren hopelijk wat informatie nodig. Ik hoef gewoon te weten of men naar een garagist zoekt die iets met Aalst te maken heeft. Ik heb geen namen nodig alleen feiten of zaken die wijzen in de richting dat er een garagist nodig zou geweest zijn. Als ik dit weet weet ik voor 99 procent zekerheid bij wie (naam en adres) ze na de overval zijn heengereden.

Nu begin ik toch echt nieuwsgierig te worden naar jouw verhaal. Er is zeker sprake van een garagist zowel in het verhaal van kuros als een bepaalde link met Mendez (mss het laatste slachtoffer van de Bende van Nijvel). Ik hoop echt dat je je verhaal kan doen bij de politie en misschien moet je eens met kuros en murcielago samen zitten.

16

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Dan moet ge niet twijfelen jongen, het is bij Podevijn nietwaar?

17

Re: Getuigenis Onderzoekbende

» www.google.nl?

Hier meer » Forum | Forum | Forum

Of Willy de Schepper » Verhaal van Murcielago

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Ik ben zeker bereid samen te zitten met iemand in het echt en niet op het forum want ik vrees dat dit wat te gevaarlijk gaat worden en het is niet dat ik dit doe omdat ik een detective wil nadoen of zo. Ik moet het zelf wel doen want de politie doet er niets mee. Indien iemand die er echt veel van weet en met mij wil samenzitten en eventueel proberen Eddy Vos rechtstreeks te contacteren wil ik wel eens afspreken. Het enigste wat ik gewoon moet weten is nog een juiste naam van een verdachte maar daarvoor hoeft de politie dan maar aan te bellen bij die verdachte of betrokkenen.

Ik ben er nu zeker van dat ik over heel belangrijke informatie beschik die het onderzoek op een totaal nieuw spoor kan brengen. Ik heb de politie al gebeld, ik ben samen met de getuige geweest en de getuige is in het verleden ook al 2 maal geweest en als ik het verhaal wil doen zeggen ze dat het onderzoek voor later is. Als het aan mij lag wist heel België het nu maar ik heb geen zin om eerst overal alles te gaan verspreiden van namen en locaties en zelf gevaar te lopen want ik vrees dat ik dat nu wel doe. De politie of die Eddy Vos moeten het maar overnemen.

19

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Onderzoekbende, mag ik vragen, komt u uit België of Nederland?

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Uit Aalst in België.