Re: Herdenking Aalst

De toon is gezet.

De nabestaanden van twee slachtoffers van de Bende van Nijvel zijn verontwaardigd dat de stad Aalst heeft aangekondigd dat de concessie van het graf tegen eind volgend jaar vernieuwd moet worden. Dat zegt de familie van slachtoffer Dirk Nijs aan VTM Nieuws. Burgemeester Christoph D’Haese wil bekijken of het graf kan blijven als de concessie niet betaald wordt.

Lees hier het hele artikel » Nieuws

Hallucinant ... dat je graf eerder verdwijnt dan dat men een assisenproces afsluit. Excuses allemaal goed en wel maar dit had niet mogen gebeuren.

42

Re: Herdenking Aalst

Verschrikkelijk zeg! Dit kan toch niet!

Re: Herdenking Aalst

Parking Delhaize, 20u30. Herdenking. Ik zal er zijn. Jullie allemaal ook hoop ik! Van onze Waalse vrienden komen er ook. United we stand!

Re: Herdenking Aalst

Merci, zal er zijn.

Kumbaya, it never hurts to help !

Re: Herdenking Aalst

Ik kom ook. Zou graag eens wat forum leden daar ter plaatse willen ontmoeten maar dat zal niet zo simpel zijn zeker mits ik niet weet wie ze zijn. Vorige week naar een lezing van David Van de Steen geweest, daar ook een leuk gesprek gehad met een forumlid.

Re: Herdenking Aalst

Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn, net op deze dag het verjaardagfeest van mijn beste vriend. sad

Hopelijk wordt het een serene avond met een hart onder de riem voor de slachtoffers!

Re: Herdenking Aalst

Het zal inderdaad nietsimpel zijn voetbal*01. Zoek een witzwarte speurhond en je zal mensen van het forum vinden.

Niet wij maar ZIJ zijn belangrijk vanavond.

De namen Dirk en Elsie Nijs, Marie-Jeanne Mulder, Georges De Smet, Jan Palsterman, Gilbert en Rebecca Van den Steen en Marie-Thérèse Van den Abiel .

United we stand!

Re: Herdenking Aalst

Een kleine delegatie zal met de speurhond aan de tom en co - verlengde parking- staan rond 20u15. United we stand!

Re: Herdenking Aalst

Vanavond kan ik er niet bij zijn, gedachten gaan op eerste plaats naar de slachtoffers en familie uit. Laat dit ook een moment zijn waarin we beseffen dat forumleden tenslotte aan dezelfde kant van het touw staan ondanks discussies.

50

Re: Herdenking Aalst

Aanslag Bende van Nijvel is 35 jaar geleden: “Het is oorverdovend stil in dit dossier”

In dit coronajaar is er geen grote herdenking met alle nabestaanden van de aanslag van de Bende van Nijvel, zoals we die de laatste jaren kenden. Iedereen die dat wil legt op een zelf gekozen tijdstip bloemen neer op de herdenkingsplek voor de slachtoffers op de begraafplaats van Aalst. De burgemeester van Aalst en de korpschef van de politie deden dat maandagvoormiddag.

Lees hier het hele artikel » Nieuws

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube