51

Re: Jean Bougerol

Het is pas sinds dat Bougerol niet meer in staat is zichzelf te verdedigen, dat Bouten zo formeel is in zijn beschuldiging. Sta mij toe even Bouten-logica toe te passen en te concluderen dat het ene het gevolg is van het andere. Wat laf zeg!

52

Re: Jean Bougerol

Draai de zaken gewoon om, mss worden bepaalde zaken dan wel duidelijker.

Re: Jean Bougerol

Bougerol is dood laast week.

Re: Jean Bougerol

Bedankt voor de mededeling.

Re: Jean Bougerol

Hoe komt het eigenlijk dat op dit forum - en ik stel deze vraag geheel neutraal - zo weinig geloof wordt gehecht aan de pistes van Bouten? Deze man werd door Bouten als brein gezien van de Bende maar is hier amper besproken.

Re: Jean Bougerol

Spijtige zaak. Deze man wist veel. Zijt maar gerust dat de staatsveiligheid alles onderzocht heeft zodat hij niets heeft achtergelaten dat bezwarend zou kunnen zijn.

Re: Jean Bougerol

Overlijdensakte » www.funerariumfontaine.be

58

Re: Jean Bougerol

Spectator Of Life wrote:

Hoe komt het eigenlijk dat op dit forum - en ik stel deze vraag geheel neutraal - zo weinig geloof wordt gehecht aan de pistes van Bouten? Deze man werd door Bouten als brein gezien van de Bende maar is hier amper besproken.

Op enkele uitzonderingen na hebben de meeste echt interessante figuren hier amper enkele vermeldingen of topics. Weet u; mocht dat anders zijn, dan was dit forum toch al lang gesloten?

59

Re: Jean Bougerol

Tueries du Brabant: Jean Bougerol est mort "avec ses secrets"

Il y a dix mois, le journaliste Guy Bouten accusait le major Bougerol d’être le stratège des tueurs du Brabant.
Trois proches étaient présents jeudi soir au crématorium de Gilly, pour la crémation du major Bougerol, décédé le 20 novembre après que la famille ait appris que l’homme de 86 ans était déclaré positif au Covid-19. Jean Bougerol ? Le 27 février dernier, le journaliste Guy Bouten publiait un livre le désignant comme le stratège des tueries du Brabant. Une théorie que 35 années d’enquête ont échoué jusque-là à confirmer.

De rest van het artikel zit achter een betaalmuur » www.dhnet.be

ddd wrote:

Op enkele uitzonderingen na hebben de meeste echt interessante figuren hier amper enkele vermeldingen of topics.

Vul gerust informatie aan als ze zo interessant zijn.

ddd wrote:

Weet u; mocht dat anders zijn, dan was dit forum toch al lang gesloten?

Nee.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

60

Re: Jean Bougerol

Een nieuwe getuige! Eenmalige reactie op het forum van mij, maar dit moesten jullie gehoord hebben.

Onlangs stierf Bougerol. Een man belt mij op en verteld; ik was enkel dagen voor de aanslag op Aalst aan het joggen met FC Denderhoutem, locale voetbalclub. Het was vroeg in de ochtend, we liepen aan de Docusberg aan de rand van parking Delhaize. Plots staat een man rond te kijken op de berg, grijze broek en zwarte jekker leder denk ik. Hij leek geschrokken ons daar te zien maar knikte en glimlachte even. Ik weet niks meer van die dag behalve de man zijn gezicht, op een of andere manier is deze nooit uit mijn gedachten gegaan. Ik herkende hierin Jean Bougerol, hij stierf onlangs! Ik wil geen problemen maar moest het u vertellen.

Deze persoon lijkt geen aandachtszoeker noch fantast. Dit aspect geeft mij het gevreesde inzicht naar banden met buitenlandse groeperingen, waardoor deze waarheid indien waarheid zeer smerig is met ondenkbare valkuilen. En dit door de meester gelegd. Maar het spreekt boekdelen zelf al zal het nooit bewezen worden.