41

Re: Alain Vincx

Voor de eerste keer denk ik echt dat het bingo is. Kan iemand Alain Vincx aan de zoekactie in Pécrot koppelen?

42

Re: Alain Vincx

Dat betekent dus dat er nog steeds geen DNA overeenkomst is. Het opgraven van Alain Vincx zal wel een onderdeel zijn van het uitsluiten van bepaalde verdachten. Ze hebben blijkbaar reeds meer dan 400 DNA-stalen van verdachten zonder overeenkomst.

Wellicht begint men nu met onderzoek naar alle overleden verdachten cq. daar waar geen direct familielid van beschikbaar.

Re: Alain Vincx

Of het is het zoveelste schijnmaneuver om de boel nog maar eens te vertragen, eerst zien en dan geloven.

44

Re: Alain Vincx

Ik ga er vanuit dat Alain Vincx de chaffeur van de bende was. Dus ga ik er vanuit dat ze DNA in een auto hebben gevonden.

Re: Alain Vincx

Aubanel had gelijk, Vincx lijkt ongelofelijk goed op robotfoto G8 (ik dacht dat deze gemaakt was op basis van getuige die twee mannen "op verkenning" zagen in Beersel, maar ben niet zeker). In dat geval hadden ook twee stervende mannen gelijk, namelijk Deprêtre en Lucien De Smedt (fruithandelaar).

Re: Alain Vincx

Als dit inderdaad klopt is er nog een derde man die gelijk had, namelijk onze (ex) gendarm uit Aalst.

Re: Alain Vincx

Enkele beelden van Alain Vincx » YouTube | YouTube | YouTube

Re: Alain Vincx

https://i.postimg.cc/50RLx7cG/BvN-G8.jpg

49

Re: Alain Vincx

In commissie verklaar ik dat een getuige Alain Vincx heeft zien rondrijden in een Saab 900 turbo, welke auto op 8 juni 1983 zou zijn gestolen bij garage Denuit (Jadot) te Eigenbrakel en onder andere zou zijn ingezet voor de moorden of doodslagen op 10 september 1983 in het gebouw van Wittock-Van Landeghem te Temse en op 17 september 1983 bij de Colruyt te Nijvel. In tegenstelling tot voormelde Saab, is Alain Vincx kennelijk niet verloren gegaan, wat mij voorkomt als een zeer heuglijk feit, althans hoe heeft het kunnen bestaan dat Vincx niet eerder letterlijk en figuurlijk naar boven is gehaald in het Bendeonderzoek? Wordt dit dan wel de vallende dominosteen?!

Re: Alain Vincx

Ik zou er niet teveel van verwachten. Er werd duidelijk gezegd dat er bij elke verdachte dna zou worden afgenomen. Vincx is gewoon een van de honderden.