111

Re: Alain Vincx

Het is waarschijnlijk iemand van de veiligheid en die moeten handschoenen dragen.

112

Re: Alain Vincx

De man naast Alain Vincx op de foto zou wel eens Thierry Senterre kunnen zijn, zelfde fysiek.

113

Re: Alain Vincx

bkv wrote:

400 van de 800 DNA-stalen getest resultaat 0. Vincx is 1 van de 400 resterende... en men is hier euforisch? Anderzijds, lijkt me evidenter om een nauwe bloedverwant te testen op overeenkomsten, dan hem op te graven? Opgraving van de verdachte zelf zou dan in een tweede stap kunnen gebeuren indien overeenkomsten bij DNA-test bloedverwant. Is deze opgraving een tweede stap of waren er gewoon geen relevante bloedverwanten die bereid waren om mee te werken?

Waarom zouden de speurders de waarheid moeten zeggen in de pers?

114

Re: Alain Vincx

dim, bedoel je met Thierry Senterre de helft van de broers? We hebben hier nog een andere T.S. he.

115

Re: Alain Vincx

P-51 wrote:

De man in kwestie heeft handschoenen aan ... een mecanicien?

Volgens mij heeft hij geen handschoenen aan op die foto.

116

Re: Alain Vincx

coconut wrote:

dim, bedoel je met Thierry Senterre de helft van de broers? We hebben hier nog een andere T.S. he.

Ik denk dat dim Thierry Senterre bedoelt. Hij lijkt er idd wel op ...

117

Re: Alain Vincx

Lijkt inderdaad ook best een grote man » fr.pokernews.com

118

Re: Alain Vincx

Inderdaad, zelfde fysiek. Ik had geen foto van hem. Dank je Edd.

119

Re: Alain Vincx

Ziehier nog een video die nog eens de link bevestigt tussen Thierry Senterre en de autosport » YouTube

120

Re: Alain Vincx

» www.wiki-braine-lalleud.be

Op de wiki pagina staat bij een foto van het graf: Sa pierre tombale et de son épouse Chantal Morren au cimetière d'Ophain. Photo obtenue grâce à Alain Senterre. (Zie ook Frastalig forum)

Dus ja Dim ... Laat ons ook vooral niet vergeten te vermelden dat er voorlopig nog 0,0 bewijs is. Ik voel  me een beetje "ongemakkelijk" bij het bekijken van een foto van het graf, vooral nadat ik op de Facebook-pagina van de zoon zag hoe fier deze op zijn vader was. Het zal je vader maar wezen he.