Re: Verhaal van Kuros

kuros wrote:

Waarom ik denk dat de eerste reus niet dezelfde was in Aalst? Omdat ik enkele weken voor de overval (het moet een dinsdagavond geweest zijn) bezoek heb gekregen van bepaalde reus en die dan zou vragen om rijkswacht te bellen. Hij kon het niet gewoon worden in de maatschappij. Hij was 2 of 3 dagen ontslagen uit Nieuwe Wandeling in Gent. Maar is volgens mij niet "toevallig" binnen geweest. Hij had een gesprek met een bepaald iemand. Die dan zei: "ik beloof u ik ga u schrijven en zal u komen bezoeken."

Nadien op 9 november krijg ik opnieuw bezoek enkele uren voor de raid van 6 personen, waarvan ene langen. Of mocht diezelfde persoon dan niet meekomen? Wetende dat hij zou herkend worden (kan ook!) en was hij er toch bij? Wat betreft dat die boeven geen normaal leven konden leiden geloof ik best: ze hadden moeder natuur enorm tegen. Ze hadden allen het bandietengezicht. Enkel goed voor in een film te spelen en de "slechterikken" uit te hangen. Geen normale job en ook geen normale relatie! ze schrokken af! Sorry, het was zo.

Weet ondertussen iemand meer hierover?

562

Re: Verhaal van Kuros

Ik heb de naam gekend ja, maar gezien er geen enkel bewijs is, is het absoluut niet opportuun die naam te noemen. Er is bij mijn weten geen crimineel verleden. Vergeet ook niet dat er in zijn verhaal drie vrouwen waren wiens echtgenoot zou moeten vermoord worden. Dat was naar mijn gevoel een beetje te veel van het goede of in dit geval van het kwade. Het is in ieder geval gevaarlijk die piste over te nemen of er verder op in te gaan. Dat is mijn persoonlijke mening.

Re: Verhaal van Kuros

Laten we het bij initialen houden voor levende personen waar weinig bewijs van is, we weten niet of ze samen waren ttv de bende. Het kan ook nadien geweest zijn.

564

Re: Verhaal van Kuros

Red Rooster wrote:
Renne wrote:

Daar ben ik het met eens, de daders werden ingeschakeld om hun job te doen (moorden in dit geval). Ik vind het erg dat een speurder zegt dat hij met de opdrachtgevers niks kan aanvangen. Misschien is er een link tussen de opdrachtgevers en de slachtoffers in sommige gevallen, want ik geloof niet dat alle moorden accidenten zijn, zo moest het lijken.

"Om z'n job zo goed mogelijk te kunnen doen, investeerde hij altijd in de nieuwste technische snufjes: afluisterapparatuur, fototoestellen, camera's, communicatie-apparatuur... In die jaren ging hij zelfs al op zoek naar computers. Bouhouche was gek van de Amerikaanse politietechnieken: observeren, fotograferen, afluisteren, volgen en toeslaan."

Inderdaad was Bouhouche gek op de nieuwste snufjes, dat kwam hem in zijn werk goed van pas. Maar om dan, zonder bewijs, te insinueren dat hij met de moorden te maken zou hebben, gaat een brug te ver.

Re: Verhaal van Kuros

Van welke planeet kom jij eigenlijk Vetter ??? Hier staan 92 bladzijden gevuld met de wandaden of wanpraktijken van Bouhouche en nu ga jij vertellen dat we zelfs niet mogen insinueren dat hij iets met de moorden te maken heeft. ( want wij hebben geen bewijs) . Wij hebben hier van NIETS bewijs.

566

Re: Verhaal van Kuros

ikbenhetbeu73 wrote:

Van welke planeet kom jij eigenlijk Vetter ??? Hier staan 92 bladzijden gevuld met de wandaden of wanpraktijken van Bouhouche en nu ga jij vertellen dat we zelfs niet mogen insinueren dat hij iets met de moorden te maken heeft. ( want wij hebben geen bewijs) . Wij hebben hier van NIETS bewijs.

Ik denk dat je eerder moet spreken van daden en praktijken. Bouhouche stond bekend als een vakman en kreeg daardoor speciale opdrachten. Denk nog maar eens aan zijn reis door de Verenigde Staten, zijn opdracht en het vervolg daarop. Dus nogmaals, als je niet met voorbeelden kan komen van (echte) wanpraktijken, niet van praatjes, houd je dan verder stil en ga je mond spoelen. Ik ben het zo zachtjes aan ook beu.

567

Re: Verhaal van Kuros

Idefix wrote:

@Vetter:

HIPA wrote:

Patrick Verdin geeft in live blog uitleg op,zijn fb .
Volgens hem was Dekaise overvallen door de gebroeders Sliman , de man die buiten op wacht stond en de politie agent vermoorde was lid van de groep Dianne .
Goede kennis van Bouhouche !

Sliman was een goede kennis van Bouhouche Vetter !!!!!

Alles kan, alleen ik ben 7 jaar vrij intensief met Bouhouche omgegaan en ben daarbij  geen enkele Sliman tegengekomen. Niet zo vreemd toch dat ik grote twijfels heb aan een (bende)relatie met de Slimans?

Re: Verhaal van Kuros

Vetter: "Dus nogmaals, als je niet met voorbeelden kan komen van (echte) wanpraktijken, niet van praatjes, houd je dan verder stil en ga je mond spoelen. Ik ben het zo zachtjes aan ook beu."

Mijn mond spoelen voor grofgebekte kerels zoals jij, jamais.  Zal ik je geheugen eens opfrissen ? Volgens mij is Bouhouche twee maal veroordeeld voor moord en heeft hij jaren in de gevangenis gezeten voor deze moorden. ( praatjes natuurlijk)

Vetter: "Alles kan, alleen ik ben 7 jaar vrij intensief met Bouhouche omgegaan en"

Al heb je met hem het bed gedeeld dan nog blijf ik de woorden wanpraktijken gebruiken al heb ik zelf het recht hem een moordenaar en een dief te noemen. ( van dieven gesproken..............) Ondertussen bulkt het internet van mensen zoals jij die zeer intensief met Bouhouche omgingen. Stap naar Marianne zonder Vrees man.

Re: Verhaal van Kuros

Hoe noem je de (wan) praktijken van dit ? Beste Vetter.

"De opdracht was om daarop met 79 manschappen verschillende doelwitten in de hoofdstad onschadelijk te maken: de kazerne, Fort Zeelandia en de marinebasis. Maar er was ook een dodenlijst, met daarop de namen van Desi Bouterse, Harvey Naarendorp, Iwan Krolis en Errol Alibux. Geen opdracht voor Van Haperens manschappen, maar voor een Belgisch doodseskader. “Bouterse omleggen was niet mijn prioriteit. Het waren mannen uit België, zoals ene Madani Bouhouche. Die hebben later de Bende van Nijvel gevormd en met hun overvallen een waar schrikbewind gevoerd.”

570

Re: Verhaal van Kuros

ikbenhetbeu73 wrote:

Vetter: "Dus nogmaals, als je niet met voorbeelden kan komen van (echte) wanpraktijken, niet van praatjes, houd je dan verder stil en ga je mond spoelen. Ik ben het zo zachtjes aan ook beu."

Mijn mond spoelen voor grofgebekte kerels zoals jij, jamais.  Zal ik je geheugen eens opfrissen ? Volgens mij is Bouhouche twee maal veroordeeld voor moord en heeft hij jaren in de gevangenis gezeten voor deze moorden. ( praatjes natuurlijk)

Vetter: "Alles kan, alleen ik ben 7 jaar vrij intensief met Bouhouche omgegaan en"

Al heb je met hem het bed gedeeld dan nog blijf ik de woorden wanpraktijken gebruiken al heb ik zelf het recht hem een moordenaar en een dief te noemen. ( van dieven gesproken..............) Ondertussen bulkt het internet van mensen zoals jij die zeer intensief met Bouhouche omgingen. Stap naar Marianne zonder Vrees man.

Marianne zonder vrees? Waarom zou zij vrees hebben en van wie? Hoeveel vrouwen waren er bij de Bende betrokken?
Denk je echt dat dat deze dametjes, Marianne, die zogenaamd niet bang is, en het ouwe wijfje Hilde Geens het op gaan lossen?