11

Re: dader gekend, gerecht?

lepetitchat wrote:

ik kan letterlijk mijn huis niet uit zonder de fanclub.

Dat overkomt de besten, dus zou er niet te zwaar aan tillen, als ik u was.

Re: dader gekend, gerecht?

Beste lepetitchat, het lijkt me dat u zich in een moeilijke situatie bevindt en daar nog sterk onder te lijden hebt. Ik kan me voorstellen dat dit de nodige problemen met zich meebrengt en vindt het dan ook bijzonder dapper van u dat u hiermee naar buiten komt. Uw verhaal komt me dan ook uitermate intrigerend over en ik kijk ernaar uit om hier meer over te horen met uw goedkeuren uiteraard.
Mag ik u echter vragen om , indien mogelijk, zo nauwkeurig mogelijke info te delen en rekening houdend met een zeker tijdslijn. U begrijpt dat het voor een leek zoals ik onmogelijk wordt om een verband te zien in al deze ongestructureerde info met gevolg dat er foute besluiten en halve onwaarheden uit voortvloeien .

kan u volgende stellingen bevestigen of ontkennen en indien mogelijk toelichten :

- bent u de dochter van één der overvallers, schutters ? 
  Was deze schutter actief in het eerste bende stuk tot 1984 ? Of ook in de tweede periode vanaf 1985 ? Of mogelijks in beide ?
  Welk wapen gebruikte hij meestal ?
  Droeg hij een bivakmuts of eerder een masker ?
  Heeft u weet van meerder overvallen of slechts één ?
  Wat was de specialiteit van hem/zijn bende ?

- u zat achterin de wagen tijdens de overval op een Colruyt ?  In welk jaartal speelde deze feiten zich af en hoe oud was u toen ?
  Herinnert u zich het type wagen nog en welke kleur had die ?
  Betreft het hier de Colruyt te Halle of die te Nijvel ?
  Bent u zeker dat het geen Delhaize betreft ?

- u wordt bedreigt door ( ex ) leden van WNP?  Over hoeveel leden spreken we hier ?  kent u deze persoonlijk ?
  Kan u ze beschrijven ?

- u haalt een Franse dievenbende aan die zou moeten opdraaien voor bepaalde feiten?   Over welke feiten gaat het hier ?
  Gaat het hier over de  "Slimans" ? 
  Kan het een bende uit Wallonie zijn zoals de "Sudisten" of de "Borains" ?
  Wie heeft er voordeel bij de valselijke beschuldigingen aan het adres van deze bende ?

- u moest kogels opvullen ? voor welk type wapens waren deze kogels of kan u een beschrijving geven van deze munitie?
  Over welk merk en/of kaliber gaat het ?
  Zaten deze in een verpakking en zo ja welk opschrift had dit ?
  Dat "opvullen" betreft het hier een lader  opvullen of eerder een wapen zelf ?
  In het geval een lader opvullen, hoeveel kogels gingen er dan in ? 
  Die kogels "opvullen" gebeurde dat in een huis ,een caravan of eerder een magazijn of garage ?

-Kan u ons wat meer info geven over uw moeder ? 
Waar diende zij zich onder dwang te prostitueren ? In welke stad of gemeente ?

- Wat bedoelt u met de Bende 2.0 ?  Welk verband is er met David VDS of met zijn film ? Of met Wichelen?

- Is "X" uw vader en zat hij samen met "de Griek" in een bende ?

- Bent u het kind van een slachtoffer van een overval ?

Met uw goedkeuren kijk ik al uit naar uw antwoorden maar bovenal wens ik u een voorspoedig 2021 toe.

Re: dader gekend, gerecht?

Het was niet zo'n mooi weer vandaag hé?