1,061

Re: Aalst: 9 November

LEO wrote:

In het topic Bouhouche en Beijer kan je doorscrollen tot ARI .

Interessant om eens rustig te lezen , je vind er ook een nieuwsbericht in over ARI .

Ik blijf de mening toegedaan dat B&B en ARI een opgezette zaak vanuit de Rijkswacht top is . Bouhouche had in Rijkswachtkringen de reputatie van een durf al . Hij was uitermate geschikt als schakel tussen de organisatoren en de uitvoerders . Appartementen , garageboxen , een zendinstallatie , wapens en voertuigen . En hij kon chantage plegen op crimi's zoals de De Staerke's en Co .

Er werd ook geen bestaand detectivebureau
overgenomen . Een compleet nieuw detectivebureau uit de grond stampen kost pakken geld en certificaten . En aan geld was blijkbaar geen gebrek , wie zou de sponsor geweest zijn denk je ? ARI bezat op korte tijd een database met 815 bestanden en duizenden namen . Bij mij rinkelt een belletje hoor !

Als je hiervan uitgaat dan word er veel mogelijk. Handelingen die de RW niet (meer )mocht doen werden een koud kunstje voor ARI  en de beide (B)elhamels . En toen ze nadien uit geldgewin (veel) te ver gingen en hun eigen ding begonnen te doen heeft justitie ze teruggefloten en werden ze bestempeld als lose canons .  De B'S gingen nooit de RW verlaten zonder de nodige zekerheden en voor te opereren achter de schermen waren deze 2 natuurlijk de ideale target( dit besef ik nu ).alles wat diende te gebeuren zonder bewijsmateriaal bij de RW achter te laten werd nu mogelijk .alle partijen werden er beter van.

1,062

Re: Aalst: 9 November

En ze namen alle info verzameld in dienst van de rijkswacht mee, zeer veel info over misdaad maar ook compromiterende info over hooggeplaatsten.

1,063

Re: Aalst: 9 November

Dit topic is al meer dan 100 pagina's lang. Voor Bouhouche en Beijer zijn er andere plaatsen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

1,064

Re: Aalst: 9 November

In Aalst lag het terreur vooral op de parking  daar is denk ik iedereen het over eens. Een auto rijdt de parking op en wordt beschoten, de auto botst tegen geparkeerde wagen(s) en de overvallers lopen er naartoe om de bestuurder te vermoorden. Welke kleine crimineel zou zoiets doen? Je zou toch verwachten dat ze zo snel mogelijk de overval zouden plegen en zo snel mogelijk weg wezen? Maar ze blijven zelfs wachten na de overval dit is onbegrijpelijk in het geval van simpele overvallers. Daaruit maak ik op dat het puur terreur is met zelfs bijstand van andere ploegen die in het slechtste geval zouden in actie komen of zie ik dat verkeerd?

1,065

Re: Aalst: 9 November

Terreur is dat zeker , maar heeft tegelijk ook alle kenmerken van gecoordineerde afrekeningen. Het feit dat ze zelfs wachten kan erop duiden dat ze nog iemand verwachtten. Ik klasseer Aalst in het vakje Terrorisme + Afrekening

1,066

Re: Aalst: 9 November

Tru Dat wrote:

Daaruit maak ik op dat het puur terreur is met zelfs bijstand van andere ploegen die in het slechtste geval zouden in actie komen of zie ik dat verkeerd?

Op dat moment focust iedereen zich op de feiten die zich voordoen, gaan schuilen, gaan vluchten of zoeken dekking. Zowel op de parking als in het warenhuis zelf. Wat er zich op dat moment voordoet en zich situeert in de omgeving bekomt weinig of geen aandacht. Een verlichte parking heeft ook een enorme nadelige invloed op de omgevingsfactoren. Ik bedoel dan qua zichtbaarheid, schemering en duisternis.

1,067

Re: Aalst: 9 November

Bedoel je dat ze wachten om andere gebeurtenissen te maskeren? Zoals andere voertuigen die vertrekken? bijstand die zich aan de scene ontrtrekt?

1,068

Re: Aalst: 9 November

Inderdaad.

1,069

Re: Aalst: 9 November

Waarom Aalst? Naar mijn mening 2 redenen:

  • meer veiligheidsmaatregelen in Waals-Brabant

  • W-E van sint Marteen in Aalst , baas van de politie, dus versoepeling van de beveiliging destijds.

1,070

Re: Aalst: 9 November

Nog een reden: afrekening met personen die in het Aalsterse wonen.