Re: Madani Bouhouche

Het vraagteken rond de dood van Bouhouche hoeft niet gezocht te worden bij een boom & kettingzaag. Hij kon immers ook van de trap gevallen zijn. Mijn gedachten gaan eerder uit naar de snelle crematie en het niet alvorens inlichten van Belgische justitie. Een ongeval met kettingzaag welke zijn gezicht onherkenbaar maakt is mooi meegenomen in verschillende pistes. Evenzeer stel ik mij vragen bij de documenten welke gevonden zijn, en in de eerste plaats waarom hij deze nog bijhield.

592

Re: Madani Bouhouche

Insp Witse, ik volg je redenering. Er is een lichaam en het moet weg. Het onherkenbaar maken/verdoezelen van de doodsoorzaak of van de eigenlijke identiteit van het lijk, kan een onderdeel van het stappenplan geweest zijn. Iemand moet toch het lichaam geïdentificeerd hebben? Dat gebeurt ook na heel zware incidenten. Is dat gebeurd en door wie?

593

Re: Madani Bouhouche

In zo een boerengat zal er niet veel aandacht aan besteed zijn, Bouhouche zal zijn ID kaart wel bijgehad hebben en er zal wel iemand ter plaatse hebben gezegd dat is Bouhouche, vreemd ook dat op de akte staat "Madani Bouhouche Agriculteur". De gendarm ter plaatse wist waarschijnlijk ook niet dat het om een misdadige ex-rijkswachjter ging gezien de vermeldfing agriculteur, landbouwer.

594

Re: Madani Bouhouche

Kristoff, welkom in de club van de andersdenkenden. Het is me daar aan de voet van de Pyreneeën een rommeltje van jewelste geweest. Geen arts ter plaatse, geen duidelijke herkenning van het lijk, geen DNA afname, een lijk dat op knieën en handen zit? En een snelle crematie. Waar is de boomzaag?

Iets of iemand wil ons doen geloven dat daar, in Fougax et Barrineuf een einde is gekomen aan het leven van één der belangrijkste pionnen in het Bende verhaal. Iets of iemand wil vermijden dat op dat spoor verder 'gerommeld' wordt.

595

Re: Madani Bouhouche

Heel onbeleefd: de melkboer heeft de dood vastgesteld, de postbode heeft het lijk getransporteerd en de pastoor heeft de uitvaart geregeld. Als ik in België als hulpverlener in zulke omstandigheden terecht kom, moet ik voor het onderzoek zelf mijn handschoenen achterlaten. Zeker voor zulke casussen.

Re: Madani Bouhouche

Leren omgaan met een kettingzaag kun je niet leren bij de rijkswacht. De lokale bevolking had hem al gewaarschuwd dat hij het verkeerd deed. Als het niet Bouhouche was die daar lag aan die boom, wie was het dan wel? Je zit hier niet in een grote stad, of zelf niet in een dorp, maar wel in een verloren gat van Frankrijk. Wie in die tijden in verlof geweest is in het zuiden van Frankrijk moet zich herinneren hoe die lokale politie "relax" gingen met de formaliteiten. Waarom ALTIJD iets raar vinden en zo onwaarschijnlijke theorieën voor de dag schotelen. Blijf nu toch eens bij de feiten.

597

Re: Madani Bouhouche

In Frankrijk een overlijden afhandelen. Laat de dood vaststellen door een arts of politieman (overlijdensacte opstellen). Meld het overlijden aan de gemeente de begrafenisondernemer mag dit doen. Begrafenis of crematie kan binnen 48 uur. Bouhouche zal ook wel geweten hebben dat er geen groot onderzoek ter plaatse zou gebeuren. Van bloed of DNA-afname is zelfs geen sprake.

Re: Madani Bouhouche

Zeg mij eens wanneer er een bloed of DNA afname gebeurd in een ongeval in 2005 in een "dorpje" als Fougax?

599

Re: Madani Bouhouche

En heeft de rogatoire commissie (Vos & Co) de kettingzaag meegebracht als bewijsstuk? Of was die al verdwenen?

600

Re: Madani Bouhouche

gloacoster wrote:

Waarom altijd iets raar vinden en zo onwaarschijnlijke theorieën voor de dag schotelen. Blijf nu toch eens bij de feiten.

Ik weet niet of je het forum volgt maar het zou dus wél zo zijn dat Bouhouche gestorven is door een kettingzaag in zijn gezicht te krijgen.
Of door een ontploffende boom.

Ik weet dat ik nu off topic ga... (niet over kettingzagen en ontploffende bomen) maar de cel hééft DNA van Bouhouche.

Sorry dat dat niet zo interessant is want dat maakt natuurlijk de onweerlegbare-hypothese-dat-Bouhouche-die-kettingzaag-opzettelijk-in-het-gezicht-van-de-dode-kluizenaar-uit-de-dieprvriezer-heeft-laten-ontploffen-om-diens-plaats-in-te-nemen en te kunnen vluchten naar Kiribati om te vermijden dat het gerecht diens sporen letterlijk nog zou kunnen volgen natuurlijk wat minder interessant. Elvis is uiteraard niet dood en Diana heeft na grondige plastische chirurgie ook eindelijk rust gevonden weg van alle paparazzi.

Er was eens Madani Bouhouche met een kettingzaag. En hij leefde nog lang en gelukkig.

0 moeite.

In plaats van die hypothese dan toch eens wat verder proberen te staven met mogelijke adressen, sporen, contacten dat Bouhouche vroeger had in Spanje, valse namen die hij gebruikte, ... Ik doe zelf nog moeite (zie post voor de 349 posts over een kettingzaag) om de kettingzaagverdwijntruc toch nog wat te helpen staven maar ik weet het... ik ben een kettingzaagske aan het spannen.

Misschien kan je in het forum Bos en Natuur wel iets over Bouhouche lezen bij het topic "Kettingzagen"?