511

Re: Verhaal van Insider

Insider wrote:

Als afsluiting van het forum:  Vanaf het begin heb ik een raar gevoel gehad bij dit forum. Mensen geven hun visie, en worden afgezeken door trollen en nitwitsen. Dat is niet het probleem, erger is dat er geen sturing is door de webmaster. Hierdoor hebben veel serieuze mensen met hart voor het onderzoek naar de Bende van Nijvel het forum verlaten. Zoals ik al eerder aan u heb gemeld zal dat te maken hebben met uw leeftijd, bij het begin was u nog niet geboren en op het eind liep u nog in de luiers. U heeft geen binding met de gebeurtenissen en de slachtoffers en dat wreekt zich nu.

Eerlijk gezegd, daar ben ik het volkomen mee eens, en denk ik al heel lang.
Dat Hipa hier gestopt (lees: verjaagd) is, zegt voor mij veel, zoniet alles.

Ik lees hier nog wel even om te zien of er nog iets van komt, maar ik vrees ervoor.

512

Re: Verhaal van Insider

Wat is het ergste : "afgezeken" worden door trollen/nitwits of de boel al jarenlang belazeren ? Hipa komt heus nog terug al zal dat maar voor heel even zijn, vrees ik. Zijn posts zijn relevant, punt.

513

Re: Verhaal van Insider

Misschien is gewoon alles al gezegd op dit forum en valt er niets meer toe te voegen. Om de zoveel tijd wordt een topic van onder het stof gehaald en daar wordt dan eindeloos over gediscussieerd.

514

Re: Verhaal van Insider

<Cynische modus aan>

Insider wrote:

Dat gaat het niet worden Django, niet omdat ik dat niet wil, maar het forum leent zich daar niet voor.

Om het met de legendarische woorden van Frankie Loosveld te zeggen: “Zever, gezever”.

Insider wrote:

u houdt zich nu al dagen lang verborgen, terwijl uw forum op zijn grondvesten schudt.

Niet overdrijven hé. Ik heb soms ook andere dingen te doen in mijn leven, dingen die belangrijker zijn dan dit, en het forum davert helemaal niet op zijn grondvesten.

Insider wrote:

Bent u in uw trots gekwetst of is er een andere reden om de hand ‘niet’ in eigen boezem te steken?

Nee.

Insider wrote:

In aansluiting daarop, heb ik besloten om in navolging van Tru Dat, het forum te verlaten. Ik verzoek u dan ook om onmiddellijk al mijn postings, onder de naam Insider en daaropvolgend mijn profiel van uw forum te verwijderen, zoals de wet voorschrijft.

Daaag.

Insider wrote:

Ik ga niet meedoen aan de webmaster verheerlijking, om reden dat ik u een zeer slecht webmaster vind.

Oh nee.

Insider wrote:

Zoals ik al eerder aan u heb gemeld zal dat te maken hebben met uw leeftijd, bij het begin was u nog niet geboren en op het eind liep u nog in de luiers. U heeft geen binding met de gebeurtenissen en de slachtoffers en dat wreekt zich nu.

Ja, ’t zal dat zijn. Klein detail: op het eind was ik ook nog niet geboren.

Ik heb recent ook het boek "De Bourgondiërs" van Bart Van Loo gelezen. Trok op niets, die man was nog niet eens geboren. Totaal geen binding met de gebeurtenissen.

Insider wrote:

Erger wordt het nu u zich min of meer begint te beschouwen als een echte onderzoeker naar de Bende van Nijvel.

Nooit gezegd, nooit gesuggereerd en ook nooit gedacht.

Insider wrote:

Betrokkenen sturen u informatie om te delen met de forum leden, zoals de naam bij een foto laatst. U, in uw onmetelijke wijsheid,  meent die naam niet met de forumleden te hoeven delen maar stuurt hem naar de CBW, slijm, slijm.

Ik ga niet zomaar een naam op het forum plaatsen omdat iemand die mij doorstuurt. Sorry dat ik daarvoor op uw teentjes trap. Ik heb de naam ook nooit doorgestuurd, dat heeft de getuige zelf gedaan.

Insider wrote:

Voor een dergelijke webmaster kan ik weinig tot geen respect opbrengen.

Oh nee.

Insider wrote:

Denk nog eens na over het persoonlijke bericht dat ik u toegestuurd heb, is het niet beter om helemaal met het forum te stoppen?

Nee.

</Cynische modus uit>

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

515

Re: Verhaal van Insider

Ben ik vind u reactie op insider beneden alle peil en zelfs kinderachtig net zoals u dictator speelt en iedereen een ban geeft en topics naar eigen wil of onder druk afsluit ik weet het niet
Wat is uw bedoeling ? Van iedereen die een meerwaarde aan het forum te verjagen ? Dan zou ik zeggen dat je goed bezig bent   U mag mij gerust ook een ban geven dan is het forum voor u alleen

516

Re: Verhaal van Insider

Maar aan de andere kant kenza, gaan de forumleden akkoord met de forum voorwaarden bij het aanmelden.
Dus zo vreemd is het allemaal eigenlijk niet, naar mijn idee.

517

Re: Verhaal van Insider

Of ze zijn weg ...

Re: Verhaal van Insider

ctrix wrote:

Of ze zijn weg ...

Il y en a aussi beaucoup de partis sur le forum francophone. Quel dommage. Longue vie aux deux fora. Ca devient improbable, mais qui sait, peut-être bientôt une intervention capitale sur l'un d'eux, par exemple celle de quelqu'un qui sait et qui va bientôt passer l'arme à gauche..

519

Re: Verhaal van Insider

En kunnen we nu allemaal stoppen met zagen? Bende kleuters. Breng iets nuttigs bij, lees gewoon of blijf weg. Stop met op elkander te vitten. Toon respect.

520

Re: Verhaal van Insider

kenza wrote:

Ben ik vind u reactie op insider beneden alle peil en zelfs kinderachtig

Tja, soms heb je geen zin om diplomatisch te zijn.

kenza wrote:

net zoals u dictator speelt en iedereen een ban geeft en topics naar eigen wil of onder druk afsluit ik weet het niet

Dictator: Een dictator is de leider in een dictatuur. Hij verenigt in een persoon, of in een kleine kliek om hem heen, alle macht, dus de wetgevende, besturende en rechtsprekende macht van een land.

Ik ben de enige beheerder van deze website. Ik neem dus alle beslissing die daarbij horen, die verantwoordelijkheid ligt bij mij. Ik probeer wel steeds open te communiceren over mijn beslissing en open te staan voor feedback en suggesties maar de eindbeslissing ligt steeds bij mij. Zoals ik al tot in den treuren heb herhaald, zijn mijn beslissing niet altijd perfect en ik sta ook steeds open voor verbeteringen en terechte kritiek.

Als mensen volgens mijn interpretatie de regels overtreden, dan volgt er een "straf". Is die straf altijd perfect? Nee, totaal niet.

Gaat een topic volgens mijn interpretatie de verkeerde kant uit, dan wordt het - al dan niet tijdelijk - gesloten zodat de rust kan terugkeren? Is dat een goede beslissing? Ik weet het niet. Maar ze werkt wel.

kenza wrote:

Wat is uw bedoeling ?

Dat valt duidelijk te lezen op deze website.

kenza wrote:

Van iedereen die een meerwaarde aan het forum te verjagen ?

Ik heb te veel tijd, geld en energie in deze website gestoken om hem te laten overnemen door fantasten, oplichters en criminelen. Dat zijn niet mensen met meerwaarde, dat zijn aandachtszoekers en zo lopen er jammer genoeg veel te veel rond.

En nu sluit ik me aan bij de reactie van BAX. smile Terug over naar de orde van de dag.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube