Re: Ali Aarrass

Ook Amnesty draait zijn kar naar diegene die genoeg geld in het laatje brengt en dan zijn de facts al eens ondergeschikt van belang .

62

Re: Ali Aarrass

Dat is inderdaad hoe linkse instanties vaak rollen.

63

Re: Ali Aarrass

Laat "linkse" maar weg.

64

Re: Ali Aarrass

Mincky wrote:

Of die Ali, nu wel of niet betrokken is bij de BvN maakt voor mijn vraag niet zoveel uit. Kan iemand mij uitleggen waarom deze viespeuk, vooral bij de linkse media, zoveel positieve aandacht krijgt? Hij wordt in 1 keer als slachtoffer neergezet. Terwijl hij, als alle aantijgingen mbt terrorisme juist zijn, hij wat mij betreft aan de hoogste boom van Marokko of België zou mogen hangen!

Deze vraag is zeer terecht, waarom krijgt deze man zo'n platform en steun van een organisatie als Amnesty International. Is dit nu alleen omdat hij (naar eigen zeggen) gefolterd is?
Maar waarom heeft Spanje hem uitgeleverd aan Marokko, hiervan rept Amnesty met geen woord.
Vervolgens wordt hij in Marokko veroordeeld, is dit dan geheel zonder bewijzen?

Re: Ali Aarrass

Naar eigen zeggen zou hij inderdaad gefolterd zijn.

Maar hij hield ook een hongerstaking, waarbij hij na 90 dagen nog altijd meer dan 70 kilo woog.

Bobby Sands van de IRA was in 1981 na 66 dagen hongerstaking al dood, en zelfs dat was een record ...

66

Re: Ali Aarrass

Spanje heeft hem waarschijnlijk uitgeleverd aan Marokko om willen van de aanslagen in Madrid. En omdat ze schijtziek werden van de Marokkaanse/islamitische terroristen in hun land?
Of als onderdeel van een deal om minder vluchtelingen vanuit Melilla en Ceutanaar Europa te laten komen,een soort van ruil zeg maar?

67

Re: Ali Aarrass

Sorry, vergat te vermelden dat mijn post voor edd was.

68

Re: Ali Aarrass

Mincky wrote:

Sorry, vergat te vermelden dat mijn post voor edd was.

Okay dat lijkt me verder helder, dank voor je toelichting.

69

Re: Ali Aarrass

edd wrote:
Mincky wrote:

Sorry, vergat te vermelden dat mijn post voor edd was.

Okay dat lijkt me verder helder, dank voor je toelichting.

Voor de duidelijkheid, ik beweer niet dat ik het hiermee juist heb, maar dit lijkt mij het meest voor de hand liggende.

70

Re: Ali Aarrass

Vandaar ook het woord 'waarschijnlijk' in mijn post.