1

Topic: Peugeot: Aalst

Per toeval ontdekt, nieuw spoor?

In een bepaalde PV staat een heel interessant gegeven. De politie van Aalst vind een Peugeot in de Kareelstraat te Aalst, deze straat  is rechtover de parking van Delhaize. Op 12 november maken enkel agenten de bevinding dat de auto is achtergelaten na telefoontjes van bewoners van de straat. Men vindt in de wagen een kalender en twee bussen benzine. Bij onderzoek van de kalender vind men aanwijzingen en de naam Heinrich Toumaniantz. Sommige agenten vonden dit zeer vreemd en kennen de gangster, alsook was de vluchtauto de Golf GTI van de bende in brand gestoken na de overval.

Wat was men van plan met de Peugeot? Waarom lagen er twee flessen benzine in? Waarom is hij achtergelaten? Waarom zit in de pv van vandaag geen enkel spoor meer van de kalender en naam Toumanianz! Het enige belangrijke dat er had moeten inzitten. Enkel agenten die zich dit herinnerde hebben onlangs een nieuw PV laten toevoegen met de verdwenen gegevens van de kalender met naam van Toumaniantz een gangster die thuishoorde bij de Bende van Woluwe, Haemers, De Staerke.

Toumanianz werd ook genoemd in eerdere overvallen. Dit is voor mij concrete info die stamt van voor alle info vervuild werd. Heel interessant!

Re: Peugeot: Aalst

En Vos wilde heel graag dna van Heinrich Toumaniantz.

Maar wat waren de aanwijzingen op die kalender? Maar zal Heinrich echt zo dom zijn om zijn naam achter te laten? En ging men er toen al niet vanuit dat hij dood was?

3

Re: Peugeot: Aalst

Het doet er niet toe of dit een dwaalspoor was of niet, het zat alweer niet tussen de pv's. Betrof het een gestolen wagen of niet? Is er toen verder onderzoek op gedaan of niet?

4

Re: Peugeot: Aalst

Men verteld dat de wagen gestolen was in Brussel en diende verder doorverkocht te worden naar buitenland. De autodiefstal werd opgelost en verder waren er geen vragen meer rond.

Het lijkt gecamoufleerd te zijn naar een gewone autodiefstal, dan wel eentje met benzine aan boord om iets in brand te steken, en de naam van een reus aan boord. 50m verder was een tankstation dus was het niet om de auto bij te vullen.

5

Re: Peugeot: Aalst

Dus die wagen stond daar voor het geval dat het verkeerd afliep op de parking dat ze een reserve voertuig hadden. Het feit dat ze zaken uit de PV hebben weggemoffeld maakt het nog verdachter. Dit kan toch niet! Welke machtige organisatie zit hier achter.

Hipa, welk type Peugeot was het aub? Kwestie van de buitenmaten.

Re: Peugeot: Aalst

kenza wrote:

Hipa, welk type Peugeot was het aub? Kwestie van de buitenmaten.

Iets zegt me dat Kester binnenkort weer ter sprake zal komen

Re: Peugeot: Aalst

Ze laten dus overal sporen achter met verwijzingen naar personen. Wapentijdschriften, kalenders, ... In dit geval een persoon die men dood waande. Voor ons een raadsel, maar waarschijnlijk zal de boodschap in bepaalde kringen wel duidelijk geweest zijn?

+ de handtekening waar The End het over had.

Re: Peugeot: Aalst

Het is trouwens al een hele tijd stil rond het onderzoek. Volgens mij gebeurt er heel wat achter de schermen waar wij natuurlijk geen weet van hebben. Het zou me niet verbazen mocht er toch nog een proces aankomen

Re: Peugeot: Aalst

  1. In bos van Houssière verwijzingen naar Bultot (en plaats van jeugdinstelling waar hij werkte)

  2. in Kareelstraat, verwijzing naar Toumaniantz die bij Bultot in de jeugdinstelling zat?

Toeval, toeval en nog eens toeval. Wat is hiervan de bedoeling? Nepsporen... of het spel van een psychopaat?

Toch wel iets dat ik niet begrijp in de tekst... Hoe kan Toumaniantz bij Bultot in de jeugdinstelling gezeten hebben? Toumaniantz zou 9 jaar ouder dan Bultot zijn. Ten tijde van zijn opname zou Bultot dus 10 jaar geweest zijn?

10

Re: Peugeot: Aalst

Ik denk niet dat het hier de bedoeling was dat ze iets zouden vinden, anders hadden ze het niet uit de PV gehouden in tegenstelling wat het Bois de la Houssiere en de vondst in Ronquières, dat waren volgens mij dwaalsporen om het onderzoek naar Charleroi te kunnen halen. De vraag is wie heeft dat uit de PV gehaald.