Topic: Alphonse Baeyens

The past is an extremely effective echo-sounding for what lies far below the surface of what we 'know'.

Zelfs stilzwijgen wordt bestraft als schuldig verzuim.

Lest we never forget the things that hapenned at the French border... mister Colt.

Re: Alphonse Baeyens

Mr. Colt...

https://lh3.googleusercontent.com/jIGD_T1JT4t6lZSdXwA089qYD3kHTzRg5aJ8qYLVgryzmQ0BJxevI-ksZ3gTbWUA7N50YNJx3m8xd1NGGLpOTtFoIZHDms3mDbLazfNMbi6d0lcSAJAXe08jxEzRFxsItiuk7BD0zjr5-DCX9Fg1puFWz7_UmvqFi-Kr8YSWdyqN3CILp8I0-qL6grtnU33w7R1d8kBjNYtR9yHW5wwfFeF06dRZNhzNG4dzSNX4ZiYux-uZy2iZ_k65GHfeEanCSvtGM7vRRJIAZXYhy4S5Esf2rXrDYRCcBUbNlZlwvBxFY1budEQHllDcHJJyJiPZ-0d_pzzRwBzjnE7LXRgVsj4ckVsEFP5ULML5W6WaOw--XrTXBfMEbproTPYr7QFXkdCYvfQpDjZp8h8bL73BhFYnTu7pSCizJvWFXGX1IEnUzx2lJdgJSbC2y2_O3j2NBw52-e4eYRwMugTiIZIQBZ61J_FFPvn6iD5Gmstyrvg95dRq7SneDqKi9Hc8cW66HruQ4KmAWvj7Ywm_xypWBslh9Nzp8N96r_lmKDr1rCWAhdpje0zfe1DJfFbWUZKDMrieKioSjuPRt-_pwDzqYpTEqmqP0KPnpv-57HpeAdOz4POPsm8gsFyUsXEg-SriiYL1Y41aegZsSyo88Q_J3_99yyZF060nRM1ZJ50e7WpiAaRtQ9nsWj_cKVgir3KIUve9mz5Cx4RA0uNtR5_a1FI=w900-h1362-no?authuser=0
https://lh3.googleusercontent.com/-KuduLpq6SsyOmFiIG4pmEpz_3IQU8mToOlVLPUG4OUKyLMjyDxfe8rkfHdd_qmgaJk4jhpiQGWFv7lK1LC96pZEz1FJgApDHgCyHbLe692a9xj4uW0EboPdDO0r5h9e46VG_v1Bd0rRjVL3ySjqSRxsEn3bMOraQ3G8SBmo4t2vSkdNvqK7GmpnRestU14mEu85YjS5f7cXd26YE3R8hl0PzTl3IiEhY48X5u2-d88oyZSyjEHturO9YjFafngnMwr55BCq_IqErGTImP6yAl9S1ztCOzckI1SlkUBjtJ6I-NQ0XT5UFf5xm-L54tgygV1EGz_CBmFA-aWnFExEr7XuQWsFxYAcq896JiW5JkHgbnKcpgfLs88C07OtO1do2-5IEv2cUeAj-x0cL9Nyv-fmy0gsiBcx_KSlgRyLAsdwWrqyaibzrMwr3ANzWhBtDZNExJzf0pTV4MsUwwAr3uwgKtEDA6uqGsZlVyZdNHDukqZ6s81JprUUbKSEtMIZy8Xvku6WnChn1N18abfVpsBDGqsHm-qIdOG03mHj3JVtpt3a6nos50lMW2udEMNJ2W4GFBGVrfaCHKhGyzoZB0lRK6jSsAxC1V_i7nS_B3R6ZS9VDhvXX-CiuXWnS_z8MXGoxcE4em05eUIRMzPn8mHtfVsBANSbz-7jGqXaWvnDuL5wwUvjYee5Xa3PVPuGWhkl1jYz3JISq4gwrnwgu6A=w902-h1362-no?authuser=0

Bron: De Voorpost | 12 November 1976 en 19 November 1976

Klik hier en hier voor maximaal formaat, evt dan op F11 en dan nog een keer klikken op foto voor het uitvergrootloepje. Als het dan nog niet leesbaar is een brilletje op uw neus zetten. Pfff

Re: Alphonse Baeyens

Zeer interessant om ook eens een foto bij de naam te zien. Moest dit niet onder wapenhandel staan?

Ze zullen bij FN niet tevreden geweest zijn met dit artikel wink Kon hij nog door één deur met Mendez?

Re: Alphonse Baeyens

Je laat in je posts uitschijnen dat je serieuze insider kennis hebt omtrent de bende van nijvel.

What happened at the French border, Mister Headless Gunner? Is die French border Waals Brabant of de streek waar Pilarski zijn wapens zou hebben gedumpt?

De man die je hier expliciet beschuldigt was zoals zovelen in dit dossier een kennis van Podevijn, dus mijn aandacht heb je wel even...

Re: Alphonse Baeyens

Die French border interesseert me ook enorm!

Pilarski, Adriano Vittorio en vooral Farcy (check ook zijn Facebook-vrienden) die ook goede wapenkennis heeft en steeds (opzettelijk) over het hoofd wordt gezien. De laatste deed via Castris ook drugssmokkel via de bossen aan de Frans-Belgische grens. Heb zelfs even gedacht dat het uit de hand gelopen incident in Maubeuge een afleidingsmanoeuvre was.

Allen goede kennis van de Frans-Belgische grens.

Pilarski & Farcy zowel vertrouwd met Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Kenden ze elkaar?

Re: Alphonse Baeyens

Ik heb Baeyens persoonlijk niet gekend maar ken wel politiemensen die bij hem - strikt gezien niet echt conforme - aanpassingen lieten doen aan hun dienstwapen vroeger (zeker in de tijd dat dat de GP was, vb. de magazijnzekerheid deactiveren, dat was een klassieker) en die hadden niets dan lof over hem.

Hij was overigens naar verluidt geen fan van Bouhouche en diens theorietjes waar het practical shooting aanging. Als normaal contact met verdachten iemand zelf verdacht maakt, dan kunnen alle politiemensen en magistraten wel inpakken vrees ik.

Mijn mening: op het forum worden nogal snel verdachtmakingen gelanceerd, ook ten overstaan van personen die nooit veroordeeld werden of nooit in het onderzoek voorkwamen. Ik vind dat persoonlijk niet netjes, zeker niet als het 'anoniem' gebeurt zoals meestal hier. Beeld je in dat je niets met deze zaak te maken hebt maar dat bij opzoeken van je naam Google naar boven komt met een pagina hier ergens waar je genoemd wordt als 'verdachte' of betrokkene op basis van één of andere halfbakken theorie. Mocht het mij gebeuren, ik maakte dadelijk een afspraak bij de onderzoeksrechter om klacht met burgerlijke partijstelling neer te leggen en onderzoeksdaden te vragen ter identificatie en vervolging van de poster.

Re: Alphonse Baeyens

Klopt, een topic als dit heeft geen bestaansrecht. Gelukkig heeft TS de naam van de besproken persoon foutief gespeld.

8

Re: Alphonse Baeyens

Spectator Of Life wrote:

Klopt, een topic als dit heeft geen bestaansrecht.

Niet akkoord, zijn naam wordt regelmatig genoemd in de marge van het Bende-dossier. Vooral ten tijde van de overval in Aalst werd hij regelmatig gevraagd om zijn mening te geven over de gebruikte wapens. Heel recent - in 2020 - werd er ook nog naar zijn mening gevraagd over de SPAS-12 » Nieuws

Daarnaast was hij blijkbaar - naast wapenhandelaar - tijdens de jaren '80 ook twee keer Belgisch kampioen practical shooting.

't Is niet omdat je op dit forum vernoemd wordt, dat je daarom ook verdachte bent in het Bende-onderzoek. Misschien was je politieker, getuige, gangsters, wapenhandelaar, journalist, ... tijdens de Belgische loden jaren.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Alphonse Baeyens

Een biografie was niet ongepast geweest, een schets met alle schietclubs van Aalst (verborgen en niet verborgen) uit die tijd zelfs wenselijk. Maar dit is een topic startend vanuit een anonieme beschuldiging, dat is toch iets helemaal anders.

10

Re: Alphonse Baeyens

Daar ben ik volledig mee akkoord en die beschuldiging is de verantwoordelijkheid van degene die ze geuit heeft en waar ik zelf totaal niet achter sta omdat ik er geen enkele aanwijzing voor heb.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube