stiletto wrote:
WT wrote:

Ik zou dan eerder denken dat de golf in 1 van de garageboxen van de villa is ontmanteld en dan snachts gewoon het straat over geduwd.  .

Das een interessante denkpiste die ik hier nog niet heb zien passeren. Kunnen we dit staven of zijn er links die dit kunnen bevestigen ?
Indien ja zou dit een aanwijzing of zelfs een bewijs kunnen zijn dat VDB ( en entourage ) op zijn minst betrokken is , of zelfs meer.

Van het begin van de veldweg tot hoek van bos is 350 meter. In die periode zijn de velden redelijk nat. Ook zouden er dan sporen moeten zijn over verschillende velden. Denk niet dat ze dit gedaan hebben. Denk eerder dat het om te intimideren was. Pas ook op met welke villa je gaat aanduiden. Ook al hebben huidige bewoners er niets mee te maken, mensen worden niet graag in verband gebracht met bvn.

72

Mischien was het de golf die gedemonteerd werd in de loods in Jezus eik   Ee waren geen sporen daarom denk ik dat de golf mischien in een (Bedford ) stond en aan het wrak een ketting verbonden met een boom je rijd voorruit en klaar is kees

73

Het is hoe je het beziet e, de veldweg begint in de schapenstraat en loopt door tot de oude bruselsestraat. als ge de kant van de schapenstraat inrijd is het idd een 350 meter tot het bos.
Maar als ge de veldweg inrijd van aan de oude brusselsestraat is het maar 100 meter tot het bos. En in die tijd stond er al een huis/boerderij in het midden van de veldweg. Dus de veldweg moet toch toegankelijk geweest zijn met de auto langs 1 van de 2 kanten. Heb er vorig jaar zelf regelmatig doorgereden omdat het de enige manier was om de villa te bereiken tijdens de wegenwerken.
Infeite hebben ze de auto op een heel opzichtige plaats gedumpt, moest er nog maar iemand met zijn auto in de oude brusselsestraat gepasseerd zijn waren ze opgemerkt. Dan zijn er in de buurt betere afgelegen plekken voor de auto te dumpen.

Ook bezat de toenmallige eigenaar van de villa appartementen, en vakantiewoningen aan de kust. En als ik zo lees werden de meeste autos aan de kust gestolen. lijkt mij dat toch een link om te onderzoeken. In de kruipkelders van de villa liggen nog reclamepanelen
van toen om de vakantiewoningen aan de zee  aan te bieden.
2 weken appartement voor 2 aan de zee was 8500 bef.

Is er trouwens ergens echt bewijs of bevesteging dat deze villa aan vdb toebehoorde ?