111

Re: Zaak Dutroux

Bovendien verbleef Nihoul tot het einde van zijn dagen in Zeebrugge en kwam hij regelmatig in Blankenberge. Kan toeval zijn, maar misschien ook niet ...

112

Re: Zaak Dutroux

Als Dutroux echt de waarheid zou vertellen dan zou niemand hem geloven.

113

Re: Zaak Dutroux

» www.petitionenligne.be

Bille wil het Dossier Dutroux terug openen. Het zou niet slecht zijn deze petitie te tekenen (voor diegenen die willen natuurlijk).

114

Re: Zaak Dutroux

Reeds ondertekend, alle druppeltjes helpen! Aimé Bille en Patriek De Baets zaten op de X dossiers en werden brutaalweg van het onderzoek gehaald. Indien Mr. Bille dit wil onder de aandacht houden verdient hij ook onze steun.

115

Re: Zaak Dutroux

Er zijn duizend redenen waarom dit dossier moet heropend worden maar ik zal jullie er één geven.

In het hok in de kelder, waar de kinderen verstopt zaten, werd (op de muur) DNA gevonden dat vermengd was met het DNA van de kleine Julie. Dit werd niet verder onderzocht? Buiten dit staal werden er ook in dat hok nog 28 andere DNA stalen gevonden die NIET onderzocht zijn. Dat zeg ik niet he, dat zegt Bourlet (de witte ridder van weleer).

Juist Leo, alle druppeltjes helpen.

Vergeet dan ook niet dat sommige namen uit het proces Dutroux namen waren uit het dossier Bende van Nijvel.

Re: Zaak Dutroux

Reeds ondertekend.

117

Re: Zaak Dutroux

fenix wrote:

Buiten dit staal werden er ook in dat hok nog 28 andere DNA stalen gevonden die NIET onderzocht zijn. Dat zeg ik niet he, dat zegt Bourlet (de witte ridder van weleer).

Dader of slachtoffer(s) dan?

Dader. Iemand van de Slimans? Patrick Verdin?

118

Re: Zaak Dutroux

BOB'er René Michaux, de speurder uit Charleroi die het hok niet kon (wou/mocht) vinden. Na de Dutroux affaire bevorderd tot commissaris bij de Federale Gerechtelijke Politie (FGP) in Brussel! Overleden op 55 jarige leeftijd.

119

Re: Zaak Dutroux

Juist ja.

De processen-verbaal (113477 in 114012 van de Brusselse BOB) die in september 1996 naar de Onderzoeksrechter van Neufchâteau werden gestuurd bevestigen dat de rijkswacht informatie had over Marc Dutroux in verband met kinderontvoeringen sinds 16 augustus 1995.Dat was dus 53 dagen nadat Julie en Melissa werden ontvoerd!

De bescherming lijkt duidelijk.

Indien ik mij niet vergis kreeg het dossier bis een "non lieu" ongeveer 2 maanden na het pensioen van Bourlet. Wat moet ik nog verder schrijven om jullie te overtuigen te tekenen. Wie denken jullie had de leiding over het onderzoek Bende van Nijvel cel Charleroi? En waar had die nog de leiding gehad? (En waar zat diezelfde Duterme jaren later?)

"In februari 2010 werd speurder Lionel Ruth, die al 25 jaar bij het onderzoek betrokken was en de laatste jaren een leidende functie had, van het onderzoek gehaald en geschorst. Ruth zou jarenlang een wapen hebben bewaard dat toebehoorde aan de voormalige vriendin van de meermaals als verdachte genoemde Jean Bultot. Dit wapen zou echter niet door de Bende van Nijvel zijn gebruikt. Directeur Lionel Ruth wordt opgevolgd door gewezen rijkswachtofficier Jean-Luc Duterme die een vertrouwenspersoon aan het hoofd van de CWB plaatst. De CWB-top gaf het vernieuwde onderzoeksteam daarna de opdracht een deel van het drie miljoen pagina's tellende Bende-dossier te verbranden. Wanneer de dissidente speurder Eddy Vos op 19 april 2012 via een pv bezwaar maakt tegen deze 'opruiming' van de naar eigen zeggen bijzonder waardevolle documenten wordt hij disciplinair geschorst wegens insubordinatie en kan hij na 16 jaar Bende-onderzoek beschikken."

Ik kan de naam Lionel Ruth niet schrijven zonder aan Marie Jeanne te denken. Zij noemde hem Miami Vice. Ik merk tevens op dat op het forum de lijst "Cel Waals Brabant" nooit aangepast werd. Duterme bijvoorbeeld staat gewoon onder rijkswacht.

Re: Zaak Dutroux

J&B wrote:

Dader of slachtoffer(s) dan?

Of beter "uitvoerend personeel  of slachtoffers dan?", de echte daders (opdrachtgevers/cliënteel) maakten zich niet vuil in zo'n koterij...

» www.stelling.nl (blz.5 volstaat de waarheid overtreft soms de fictie)