11

Re: Boek: De Bendes Achter De Bende

Not entirely certain about the place of birth but quite sure chat their family ( father family);was living in Meknes where most people spean arab nen French and spanish
Usual ^mace of vacation for them thus

12

Re: Boek: De Bendes Achter De Bende

712 wrote:

Xavier en Thierry ook . They were born in Meknes close to Gibraltar ...

Meknes is 300km van Tanger, dus niet echt dichtbij Gibraltar

13

Re: Boek: De Bendes Achter De Bende

C.P. wrote:

Nog een kleine detail, niet in het boek geschrijven, Xavier spraakte vlot spaanse.

Waar komt naar voor dat Xavier Spaans sprak?

14

Re: Boek: De Bendes Achter De Bende

edd wrote:
C.P. wrote:

Nog een kleine detail, niet in het boek geschrijven, Xavier spraakte vlot spaanse.

Waar komt naar voor dat Xavier Spaans sprak?


CP are you sure that beside arab and French Xavier also could communicante in spanish ??

15

Re: Boek: De Bendes Achter De Bende

C.P. wrote:

Nog een kleine detail, niet in het boek geschrijven, Xavier spraakte vlot spaanse.

Are you certain ?

Re: Boek: De Bendes Achter De Bende

edd wrote:
Spectator Of Life wrote:

Nou, de heer Adam loopt geen plat gelopen pistes platter, je mag 'm niet vertrouwen maar dit is zijn eigen gecreëerde piste waarvan het duidelijk is dat hij ze ten allen prijze aan de wereld wil laten horen.

Ik denk dat hij er zelf heel erg in gelooft, welke bedoeling kan iemand anders na 40 jaar hebben om de wereld in die mate te overtuigen van zijn verhaal? Het lijkt me iig geen fantast.

Dit is inderdaad geen plat gelopen piste, JP Adam is ook zeer zeker geen fantast, lijkt me zeer oprecht en hij gelooft heilig in deze piste (anders ga je er ook geen boek over schrijven).


Het boek las ik nog niet maar ik zag wel al meermaals de verschillende interviews met de heer Adam.
En ja ik geloof dat hij met deze piste er wel eens boenk op zou kunnen zitten. Het pas verschenen boek zal zijn visie wellicht toch in de belangstelling van speurders brengen. Want volgens mij is hier inderdaad niet ver genoeg of niet grondig genoeg op in gegaan om welke redenen dan ook.
De heer Adams lijkt mij alleszins ook oprecht en zeker geen fantast!!

17

Re: Boek: De Bendes Achter De Bende

luk paard wrote:

...

Het boek las ik nog niet maar ik zag wel al meermaals de verschillende interviews met de heer Adam.
En ja ik geloof dat hij met deze piste er wel eens boenk op zou kunnen zitten. Het pas verschenen boek zal zijn visie wellicht toch in de belangstelling van speurders brengen. Want volgens mij is hier inderdaad niet ver genoeg of niet grondig genoeg op in gegaan om welke redenen dan ook.
De heer Adams lijkt mij alleszins ook oprecht en zeker geen fantast!!

Luk, als ik jou was kocht het boekje, want jij gelooft zeker in deze piste.
Ik denk echter dat de speurders hier helemaal niets mee doen, dat hebben ze afgelopen jaren namelijk ook niet gedaan.

JP Adam heeft diverse keren informatie overgemaakt naar Lionel Ruth, maar die heeft het waarschijnlijk in het vierkante archief opgeborgen.

18

Re: Boek: De Bendes Achter De Bende

This is really the major ptoblrm

edd wrote:
luk paard wrote:

...

Het boek las ik nog niet maar ik zag wel al meermaals de verschillende interviews met de heer Adam.
En ja ik geloof dat hij met deze piste er wel eens boenk op zou kunnen zitten. Het pas verschenen boek zal zijn visie wellicht toch in de belangstelling van speurders brengen. Want volgens mij is hier inderdaad niet ver genoeg of niet grondig genoeg op in gegaan om welke redenen dan ook.
De heer Adams lijkt mij alleszins ook oprecht en zeker geen fantast!!

Luk, als ik jou was kocht het boekje, want jij gelooft zeker in deze piste.
Ik denk echter dat de speurders hier helemaal niets mee doen, dat hebben ze afgelopen jaren namelijk ook niet gedaan.

JP Adam heeft diverse keren informatie overgemaakt naar Lionel Ruth, maar die heeft het waarschijnlijk in het vierkante archief opgeborgen.

19

Re: Boek: De Bendes Achter De Bende

The silence of the speurders in Charleroi is really a major problem ...

20

Re: Boek: De Bendes Achter De Bende

Speurders zijn geen 'Stand-Up Comedians ' die vanop een scéne het publiek toespreken !

Discretie is één van de vaardigheden van een goede speurder . Stilzwijgen kan/mag niet aanzien worden als onkunde of onwil . Publiek gemaakte feiten voor ze bij de onderzoeksrechter gevalideerd worden zijn verloren voor het goede verloop van het onderzoek en nutteloos voor de rechtbank .