Re: Alain Moussa

Theprodigy wrote:

https://i.postimg.cc/dhKVqZfz/9776104-E-A3-F8-4182-84-E2-9-CAA420-D571-B.jpg


Excuseer de double-post. Zie niet meteen hoe ik mijn bericht kan bewerken. Maar lijkt deze foto niet sprekend op robotfoto G6. En ook, maar in mindere mate op robotfoto; P11, G3, NN8, G12.

Uiteraard is de treffende gelijkenis tussen Salesse en robotfoto P24 ook al enige tijd bekend. In het licht van zijn uitspraken die deze ochtend in het nieuws verschenen.

32

Re: Alain Moussa

Ook huiszoeking in Asse vandaag en een tweede arrestatie ?

Re: Alain Moussa

Douglas De Coninck volgt het alvast ook op..
https://www.demorgen.be/nieuws/beruchte … ~b7efc74b/

Re: Alain Moussa

Wat denken ze nu nog te vinden? Een achterbank van een VW Golf op zijn schoorsteen wink

35

Re: Alain Moussa

Of er zijn bezwarende elementen opgedoken tegen hem of allebei en beginnen ze nu uit voorzorg te zingen
Wat de Stearcke betreft begin ik lichtjes te twijfelen
En komt Pilarski terug in beeld

36

Re: Alain Moussa

Die productiemaatschappij, had dat grote geldbedrag voor onthullingen over De Bende van Nijvel, naar mijn mening beter kunnen aanbieden aan Daniel Dekaise.

Want hij is mijns inziens, de beste of één van de betere getuigen/mededader?

Hij zal in ieder geval veel kunnen verhelderen.

37

Re: Alain Moussa

@xavier: ???

U bent familie van Alain Moussa?

Of werkt u bij Sancho Panza Productions?

Nogmaals, voor alle duidelijkheid,
ik heb geen belang om  Philippe De Staercke vrij te pleiten.
Hoe ik over hem denk, is slechts mijn eigen mening.
Mocht hij wel betrokken zijn geweest, dan verdient hij de zwaarst mogelijke straf.
Voor de rest begrijp ik niet, waarom iedereen mij hier nu aanvalt om mijn mening!

Re: Alain Moussa

Moussa is intussen weer vrijgelaten. Het is onduidelijk of hij de speurders nog nieuwe informatie heeft bezorgd.

39

Re: Alain Moussa

Ik ben benieuwd

40

Re: Alain Moussa

"Waarom hij de verklaringen gedaan heeft, legt Moussa zelf uit op Facebook en via een persbericht. “Ik wil er een punt achter zetten, de slachtoffers hebben er recht op.” Maar hij doet het ook voor het geld, de 250.000 euro die Delhaize uitlooft voor de gouden tip. “Ik heb het geld nodig om enkele vrienden te helpen met wie ik inbraken gedaan heb en die nu in de problemen zitten”, klinkt het zonder schroom."

En dan ook nog het lef hebben te zeggen: "de slachtoffers hebben er recht op".
En die vrienden van hem die in de financiële problemen zitten, die heten hoogstwaarschijnlijk: Alain en Moussa!