Re: Michel Libert

HIPA wrote:

De gangsterbendes zijn nooit in de val gelokt , zij voerden de overvallen wel degelijk uit .
Ze werden gedekt en getraind door leden van Dianne die de operatie in handen hadden .
Een samenwerking van onder en bovenwereld .
De gangsters zijn levenslang ingedekt in hun medeplichtigheid, dat werd beloofd en afgesproken dit is nu wel heel simpel uitgelegd . .

Daar kan ik me in vinden, een kruisbestuiving tussen het plegen van een terreur actie versus het verdwijnen van aanklachten / laten begaan in andere overvallen / drugs / ... Mogelijk is in Aalst een groot deel van deze criminelen samengekomen als laatste dwaalspoor.

Toch geloof ik dat het groter geheel in een globaal wapenhandel carrousel moet gezien worden, waar België met onder andere FN de draaischijf was. Ja, er zijn in mijn mening voorgeselecteerde doelwitten opgesteld die tijdens een overval het leven lieten.

Waarom is het onderzoek op vandaag nog steeds bezig? Dinosauriers binnen de politiek houden op vandaag nog steeds dekseltjes gesloten, houden nog in leven getuigen / gangsters in de klem.

762

Re: Michel Libert

Er zit zeker een groter geheel achter .. het is maar door de jaren heen dat er zaken kwamen bovendrijven en het duidelijk werd dat sommige moorden onmogelijk toeval konden zijn .

763

Re: Michel Libert

Hipa ik volg uw piste , maar de bescherming die ze genieten tot vandaag en de opdracht tot terreur zaaien moet toch van heel hoog komen met de nodige financiering

764

Re: Michel Libert

Hier nog een getuigenis van Haemers tegenover Delhuvenne !
Geldtransport !.. deze overvallen hadden niks te maken met de inhoud van het transport .
Maar wel alles met de verzekerde waarde van de inhoud die vaak een veelvoud was , en op die manier wit werden gewassen .
De inhoud interesseerde ons niet .
Dit was terug een valse vlag operatie met de gekende bankwezen figuren waar Haemers in meedraaide.
Niks is wat het lijkt !

765

Re: Michel Libert

HIPA wrote:

De gangsterbendes zijn nooit in de val gelokt , zij voerden de overvallen wel degelijk uit .
Ze werden gedekt en getraind door leden van Dianne die de operatie in handen hadden .
Een samenwerking van onder en bovenwereld .
De gangsters zijn levenslang ingedekt in hun medeplichtigheid, dat werd beloofd en afgesproken dit is nu wel heel simpel uitgelegd . .

Dat hoef ik jou niet te zeggen waaronder BULTOT.

766

Re: Michel Libert

HIPA wrote:

Een ding is blijven hangen en dat is : dat de directeur van Delhaize samen met zijn vrouw mij vertelde dat ze niet verstonden hoe Jean Goll zo snel ter plaatsen was .
De overvallers waren nog maar juist weg , de politie op de parking en we zagen Goll daar al rondlopen .
Onmogelijk om op zo korte tijd daar te staan , zelfs vanuit Brussel .
De Directeur zijn vrouw wachtte boven de Delhaize op hem om nadien naar het feest te gaan van het personeel , zij zag ook Goll heel kort na de overval ter plaatse.

En vanuit deze blauwe hoek kwam er protest en was men formeel tegen het ontstaan van een bendecommissie. Hugo Coveliers heeft in de bendecommissie een snederige opmerking gegeven naar Jean Louis MICHEL ivm met zijn zenuwachtig gedrag.

767

Re: Michel Libert

HIPA wrote:

En als het de speurders interesseert weten ze waar hij zit , hij zal het hun graag vertellen . Maar de interesse is er niet zoals met alles wat waarheid zou kunnen zijn .
Delhuvenne vraagt niet liever .

Een verzoekschrift indienen bij het Federaal Parket om DELHUVENNE te laten onderwerpen aan een verhoor, HIPA. Dat gaat het niet meer over een gebrek aan interesse bij bepaalde snaken maar over een uit te voeren opdracht.

768

Re: Michel Libert

Libert op het franstalige forum heeft dezelfde klachten als Delhuvenne. "gebrek aan interesse" van uit de verschillende cellen die betrokken waren bij het onderzoek.

Ik vind deze zin uit zijn bijdragen nochthans zeeeer interessant ; "Er was echter een link tussen Gérard Lhost en Guy Mathot (een lening voor de renovatie van de boot van de rijkswachtkolonel)."

Wie dezer dagen de perikelen in het voetbal volgt zal opmerken dat de " techniek" van leningen ( lees zwart geld) nog steeds toegepast wordt.

Ook rechters en magistraten ontvingen dergelijke  "leningen" (rechter De Tandt), tenzij ze er voor kozen zich te laten uitbetalen in natura ........( zie post over de rechter die met de bankkaart van X naar de hoertjes ging)https://www.bendevannijvel.com/forum/se … 1734667893

Concluderend, hij of zij die deze corrupte boel wat wou tegenwerken door simpel weg naar de waarheid te zoeken of een slachtoffer te verdedigen kreeg geen "lening" noch "betaling in natura" maar een gepeperde rekening via de belastingen na veelvuldige en tergende controles.

769

Re: Michel Libert

fenix wrote:

Concluderend, hij of zij die deze corrupte boel wat wou tegenwerken door simpel weg naar de waarheid te zoeken of een slachtoffer te verdedigen kreeg geen "lening" noch "betaling in natura" maar een gepeperde rekening via de belastingen na veelvuldige en tergende controles.

Dubbel punt op de ï en zo is het inderdaad, Fenix.

770

Re: Michel Libert

Wat is ML zijn alibi voor Aalst ? En als ze zoals een paar jaar geleden ML oppakten voor ondervraging wat leggen ze hem dan ten laste ?