241

Re: Robert Beijer

LEO wrote:

Ik meen ergens op dit forum gelezen te hebben dat rijkswachter Morue een bepaald onderzoek voerde op eigen initiatief . Kan het echter niet terugvinden .

Dat heb ik ook gelezen Leo, hij zou een dossier opgesteld hebben over de Bende van Nijvel. Maar dat is niet mogelijk, want de Bende bestond nog niet. Sterker nog, Morue werd onderdeel van de naamgeving, door de gebeurtenissen daar. De moord op Fourez en Dewit. De dood van Morue en de schietpartij bij 'Le Diable Amoureux'.

Re: Robert Beijer

Vetter wrote:

Dat heb ik ook gelezen Leo, hij zou een dossier opgesteld hebben over de Bende van Nijvel. Maar dat is niet mogelijk, want de Bende bestond nog niet.

Je bedoelt ongetwijfeld dat het epitheton 'Bende van Nijvel' toen nog niet bestond.

243

Re: Robert Beijer

Biggus Dickus wrote:
Vetter wrote:

Dat heb ik ook gelezen Leo, hij zou een dossier opgesteld hebben over de Bende van Nijvel. Maar dat is niet mogelijk, want de Bende bestond nog niet.

Je bedoelt ongetwijfeld dat het epitheton 'Bende van Nijvel' toen nog niet bestond.

Een heel mooi woord Biggus Dickus, daar heb ik een woordenboek bij nodig. Waar ik geen woordenboek bij nodig heb is, waar het begrip 'Bende van Nijvel' is ontstaan. Ik stel je hulp op prijs, maar hier kan ik weinig mee.

244

Re: Robert Beijer

Beijer is mee veroordeeld voor de raid op geldkoerier Zwarts in Zaventem. Hij beweert dat hij ook mee gedaan heeft maar als het over de moord op Zwarts gaat weet dan heeft hij daar zogezegd niet aan mee gedaan maar beweert wel dat Bouhouche dit deed en dat die hem vertelde waar hij het lijk begraven had (waarop Beijer x aantal jaren later een verkeerde locatie aanwees).

Bon, wat ik mij af vraag is als Beijer dat allemaal zogenaamd weet, waarom hij dan niet wil vertellen wie de 4de dader was. Er waren immers 4 daders en slechts 3 zijn geidentificeerd: Bouhouche, Beijer & Buslik (die laatste uiteindelijk in een 2de proces vrij gesproken nadat hij eerst bij verstek veroordeeld was).
Wie was e 4de man? .

245

Re: Robert Beijer

Je kan het hem

zelf vragen, Hij zit op facebook onder de naam van zijn overleden tante Jo Heinen https://www.facebook.com/groups/4412336 … 559211199/

246

Re: Robert Beijer

“ Het moment dat ik mijn vrouw daar zag liggen, verdwijnt nooit meer van mijn netvlies. Wat mij pijn doet, is dat haar zoiets is overkomen, en dat ik niks heb kunnen doen. Had ik nu één of twee van die mannen kunnen neerknallen, dan had ik tenminste nog íéts gedaan. We hebben van 26 oktober tot half december in het ziekenhuis gelegen. Ik was enkel aan mijn arm en mijn rug gekwetst maar mijn vrouw, die naast mij lag, was op sterven na dood. Ze heeft vier dagen tussen hemel en aarde gezweefd, bewusteloos.”


“Beijer vraagt om mij thuis te mogen bezoeken, maar ik zeg dat ik alleen een ontmoeting in het gerechtsgebouw wil, met de procureur erbij. Tijdens dat gesprek geeft Beijer toe dat ze met vier waren, en dat het de bedoeling was om me te vermoorden. Beijer, Bouhouche en nog twee anderen, van wie hij de naam niet wil zeggen.”

En dan Kurosawa, relevant aan jouw laatste bericht:
“ Beijer vraagt om mij thuis te mogen bezoeken, maar ik zeg dat ik alleen een ontmoeting in het gerechtsgebouw wil, met de procureur erbij. Tijdens dat gesprek geeft Beijer toe dat ze met vier waren, en dat het de bedoeling was om me te vermoorden. Beijer, Bouhouche en nog twee anderen, van wie hij de naam niet wil zeggen.”

Niks nieuws onder de zon dus.
Waarom zou Beijer toegeven dat hij ook rechtstreekse schuld heeft aan zoveel verschrikkelijk leed van de wandaden toegeschreven aan de “Bende van Nijvel”?

247

Re: Robert Beijer

Beijer lacht justitie en de nabestaanden van de slachtoffers van de bvn uit omdat hij weet dat ze hem niets kunnen maken. Idem voor De Staercke. Iedereen weet dat ze schuldig zijn zijn maar niemand die iets kan bewijzen.

248

Re: Robert Beijer

Als Beijer de volksjury kan bespelen zoals hij justitie, media en naïeve forumgebruikers bespeelt en kan bespelen, dan ziet het er inderdaad niet goed uit.

Bewezen is reeds dat hij dankzij cruciale personen bewijsmateriaal kon laten ‘verdwijnen’. Maar dat is niet bij alles gelukt. Hij heeft nog minstens 1 ‘interventie’ nodig, maar vervelend voor hem is dat zijn “vriendje’ onverwacht gestorven is aan Covid-19 en daardoor zijn manipulaties quasi onmogelijk geworden zijn. Niemand had gedacht dat deze gerechtelijke zaak zo lang zou aanslepen maar niemand blijft ook zo lang in dienst van justitie.

Dus de zelfgenoegzaamheid van Beijer steeds opnieuw te mogen lezen dat de ‘zaak van de Bende Van Nijvel’ reddeloos verloren is door het -inderdaad- veel te lang aanslepende gerechtelijk onderzoek zou hem wel eens heel zuur kunnen opbreken.

Helaas zal zijn levensverwachting de duurtijd van zijn mogelijke straf niet evenaren.

249

Re: Robert Beijer

@ Tiens: - doel je met 'zijn vriendje' op Jean Bultot, die is namelijk vorig jaar aan Covid 19 gestorven.
- Waarom noem je Bultot 'het vriendje van Beijer'?
- Wat bedoel je met dat hij 'nog minstens 1 interventie nodig heeft'?

* PS: typisch gedrag van psychopaten om onder een profiel van een overleden tante te posten. Echt wel degoutant.
Ik veronderstel dat hij dat op het Tueries FB forum gezegd zal hebben dat hij dat profiel gebruikt. Waarom post hij er dan niet meer onder z'n eigen naam?
Creepy & ziek is het een overleden tante gebruiken.

250

Re: Robert Beijer

@ Kurosawa: -  nee
- “Waarom noem je Bultot 'het vriendje van Beijer'?” Dat deed ik niet, dat deed jij, zie je bericht hierboven.
- Wat bedoel je met dat hij 'nog minstens 1 interventie nodig heeft'?
Si Robert Beijer sait de quoi je parle, il n'a pas de chance. S'il ne le sait pas non plus.

* PS: typisch gedrag van psychopaten om onder een profiel van een overleden tante te posten. Echt wel degoutant.
Ik veronderstel dat hij dat op het Tueries FB forum gezegd zal hebben dat hij dat profiel gebruikt. Waarom post hij er dan niet meer onder z'n eigen naam?
Creepy & ziek is het een overleden tante gebruiken.

Hij is niet de enigste die meende een naam van een overleden persoon te mogen hergebruiken. Helaas.

Bovendien, je kan niet enkel sterven door een boom op je domme hoofd te krijgen.
Tu pourrais mourir d'une bouteille de ‘limonade’, n'est-ce pas Bob?