251

Re: Robert Beijer

@ Tiens, op welk 'overleden vriendje door Covid' doelde je dan wel?

252

Re: Robert Beijer

@ Tiens & Red Rooster: zouden jullie beiden aub niet in raadsels willen communiceren en klaarheid scheppen wat je bedoelt?

- Om welke verdachte ging het (en die niet Bultot is) die aan corona overleed?

- Welke persoon deed deze uitspraak die jij postte Tiens:
"Si Robert Beijer sait de quoi je parle, il n'a pas de chance. S'il ne le sait pas non plus."

- Verklaar beter wat je bedoelde met: dat Beijer 'nog minstens 1 interventie nodig heeft'?. Uitleg en geen raadseltjes vraag, dit is geen quiz forum Tiens.

- @ Red Rootser, je post Denk je echt dat er een verband is tussen beiden Tiens?

Tussen welke 2 personen: Beijer en ???.
Klare taal graag ipv mysterieuze zinnen te posten met als doel andere forumleden het te laten uitpuzzelen, dit is geen spel.

253

Re: Robert Beijer

Kurosawa wrote:

Klare taal graag ipv mysterieuze zinnen te posten met als doel andere forumleden het te laten uitpuzzelen, dit is geen spel.

Helemaal mee eens, hier hebben we niks aan

254

Re: Robert Beijer

“Hilde Geens zou na 2025 inzage krijgen in het strafdossier over Rijkswachtcommandant François. "Dat was het antwoord van federaal procureur Marianne Cappelle toen ik vroeg om het dossier in te kijken. Want, wat bleek, ze heeft de hele zaak toegevoegd aan dat van de Bende van Nijvel.”

Een van de triggers in de hele sluitende reconstructie was/is de fout (!), die je overal leest -hier, in de media, op de vele fora- dat Bouhouche en Beijer in de misdaad gegaan zijn nadat én doordat ze “buiten gesmeten” zijn bij de BOB. Dat is pertinent onwaar, ze zaten beiden al -bewezen!- IN de misdaad toen ze nog in dienst waren bij de BOB en dit -bewezen- al ruim voor dat beruchte afluistermoment. Dit is geen detail of een van de vele foutjes die verteld werden en nog steeds verteld worden.

Met dit vaststaand en bewezen gegeven heb je een compleet ander uitgangspunt.

255

Re: Robert Beijer

Puntjes op de i, Bouhouche pleegde minstens één diefstal nog voor hij bij de rijkswacht was. EN ze zijn niet buiten gesmeten. Toch raar he dat ze dan als "zelfstandigen" zo veel opdrachten kregen van de Belgische staat. Mijn stelling, dat was een deel van het plan. Alles wat diezelfde staat ( leger, staatsveiligheid.....) in nauwe schoentjes zou kunnen brengen werd buiten die diensten gebracht. Ander voorbeeld daarvan, de taken van Bougerol. De gehuurde panden op naam van een broer of schoonbroer etc... etc....Men moet haast blind zijn dit niet te zien of te willen zien.

256

Re: Robert Beijer

Het verhaal van de foto's die Beijer van de Delhaize in Aalst genomen heeft klopt ook van geen kanten. De datum op de achterkant van de foto's bewijst volgens hem dat de foto's na de overval genomen zijn. Het huideige onderzoeksteam heeft die foto's grondig onderzocht en de uitleg van Beijer kan naar de prullenmand. (Hilde Geens). Ik begin meer en meer te geloven dat dat proces er toch zal komen. En ik hoop dat Beijer en De Staerck zullen krijgen wat hen toekomt.

Re: Robert Beijer

Ik betwijfel het, als de nog levende hoofdverdachten in deze zaak geen levensverzekering -in de vorm van informatie die het daglicht beter niet kan zien- zouden hebben, waren ze imo al lang veroordeeld. De twee door jou genoemde verdachten op kop.

258

Re: Robert Beijer

Spectator Of Life wrote:

Ik betwijfel het, als de nog levende hoofdverdachten in deze zaak geen levensverzekering -in de vorm van informatie die het daglicht beter niet kan zien- zouden hebben, waren ze imo al lang veroordeeld. De twee door jou genoemde verdachten op kop.

Op welke gronden hadden ze dan veroordeeld moeten worden?

Bob was er sowieso niet bij, en de Staerke werd er in geluisd.

259

Re: Robert Beijer

Tegen zowel Beijer als De Staercke zijn er wel heel veel aanwijzingen.

260

Re: Robert Beijer

Django68 wrote:

Tegen zowel Beijer als De Staercke zijn er wel heel veel aanwijzingen.

Helemaal mee eens Django, maar daar word je niet op veroordeeld. Wat zeker belangrijk is: 'Er werden steeds valse aanwijzingen geplaatst.' Denk maar aan Aalst, niet alleen voor, maar ook na de aanslag.