31

Hoe noem je fictie TIJDENS een lopend onderzoek ? Wat mij betreft mag je het een dwaalspoor noemen. Perfecte timing ook. Ik wil de waarheid kennen en al zeker als ik mee financier! Ikbenhetbeu. PDS blijkbaat ook.Hij is alweer op facebook verschenen en heeft alweer een advovaat aangesteld.

32

Dit is toch echt onbestaanbaar om een fictie serie te produceren terwijl deze seriemisdaad nog steeds niet is opgelost, de slachtoffers hier nog dagelijks last van hebben en de daders vrij rond lopen.

Dient deze serie een hoger doel dan de zakken te vullen van de producenten over de rug van slachtoffers?

Over het niet opgelost zijn durven de meningen nogal eens verschillen. Ik denk dat het eerder zal worden geportretteerd als een tijdsdocument van de jaren '80 waarin het bende verhaal een belangrijke rol speelt. Als PDS alweer een advocaat heeft aangesteld ga ik er vanuit dat hij dit ook deed ten tijde van Niet Schieten want ook daar komt hij niet meteen op de fraaiste manier in beeld.

Of hij nu al dan niet betrokken is, het is toch vreemd dat ze hem altijd als zondebok gebruiken in de media gebruiken.

35

Vreemd?
Dan moest hij maar eerst niet schuld bekennen en daarna alles ontkennen!

Dat was waarschijnlijk omdat ze hem bleven ondervragen totdat hij aan het einde van zijn Latijn was?

Ik zeg niet dat hij onschuldig is, maar het is toch altijd hem die ze er uitpikken.

Er zijn ook anderen waarvan we quasi zeker zijn dat ze er iets mee te maken hebben, maar die worden nooit of nauwelijks in de media genoemd.

37

club_le-happy-few wrote:

Dat was waarschijnlijk omdat ze hem bleven ondervragen totdat hij aan het einde van zijn Latijn was?

Ik zeg niet dat hij onschuldig is, maar het is toch altijd hem die ze er uitpikken.

Er zijn ook anderen waarvan we quasi zeker zijn dat ze er iets mee te maken hebben, maar die worden nooit of nauwelijks in de media genoemd.

Laat dat quasi maar weg. Wie er zeker mee te maken hebben zijn Christian Amory en Alain Weykamp, met Amory als helper en uitvoerder en Weykamp op de achtergrond voor logistieke hulp en meer. Waar woont Amory ook alweer? Dat zegt toch genoeg voor iemand die verder kijkt dan zijn neus lang is!

Beijer Amory en AO: 3 handen op 1 buik.