31

Re: Geloofwaardigheid informatie

Dat moet je toch zelf even ontcijferen, Etienne1420.

32

Re: Geloofwaardigheid informatie

Etiennen bedoelde dat Vos aan tunnelvisie leed. ( om het wat sterker uit te drukken) maw als hij een bepaalde piste in zijn hoofd had was het moeilijk voor hem zich open te stellen voor andere pistes. Iets in die zin heb ik trouwens nog ergens gelezen in een evaluatie over Vos.

Re: Geloofwaardigheid informatie

Gezien de recente ontwikkelingen op het forum waar zeer interessante informatie zonder pardon wordt verwijderd begin ik mij af te vragen of de beheerder soms niet onder de knoet ligt van Politie / Justitie.

34

Re: Geloofwaardigheid informatie

Leer de "bijzonder interessante informatie" eerst eens op de juiste plaats te zetten voordat je complotten begint te zien.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Geloofwaardigheid informatie

Kan U ze dan op de juiste plaats zetten misschien?

Re: Geloofwaardigheid informatie

Ik zet deze bedenkingen onder dit topic omdat me dat het meest relevant lijkt.

Misschien zou het handig zijn om bapaalde pertinent foute of misleidende informatie over de bende die steeds opnieuw opduikt in de media en dit forum op te lijsten. Informatie die ik zelf lang voor waar heb aangenomen en die me overtuigde van bepaalde pistes.

  • De formele herkenning van Michel Libert als de reus in Aalst door de adjunct directeur van Delhaize die oog in oog met de reus stond: de getuige in kwestie verklaarde tegen David Van de Steen dat deze verklaring niet klopt.

  • Het identiteitsplaatje van Bernard Grandjean dat in de brandhaard in het bos van Houssières zou zijn gevonden samen met materiaal gelinkt aan Bultot?. Dit plaatje werd pas in 1987 gevonden. Twee jaar na de feiten.

Beide dwaalsporen zijn gelinkt aan extreem rechts. Toeval of niet? En wie stuurde die informatie de wereld in?