121

Re: Theorie van LEO

ikbenhetbeu73 wrote:

Kan u deze discussie aub voeren onder dit topic: Bende van Nijvel → Onderzoekspistes → Taal daders. ?

Ik ben zeker van het feit dat de discussie over taal door jullie tot een goed einde zal gebracht worden.

Bedankt " ik ben het beu73 " . Het is in zekere zin een manier van dwarsbomen om in een bepaald topic over iets gans anders beginnen te leuteren . Bedankt voor de verwijzing .

Re: Theorie van LEO

Inderdaad Idefix zo is dat en het houdt maar niet op!! Triestig heel erg triestig!
En ja FreCR heeft vele post met inhoud geplaatst indertijd. Hij argumenteerde zeer goed maar ja het werd hem dus uiteraard ook niet gemakkelijk gemaakt en hij is mij dunkt (maar ik kan mis zijn) al een tijd dus niet meer actief. Spijtig!

123

Re: Theorie van LEO

luk paard wrote:

Inderdaad Idefix zo is dat en het houdt maar niet op!! Triestig heel erg triestig!
En ja FreCR heeft vele post met inhoud geplaatst indertijd. Hij argumenteerde zeer goed maar ja het werd hem dus uiteraard ook niet gemakkelijk gemaakt en hij is mij dunkt (maar ik kan mis zijn) al een tijd dus niet meer actief. Spijtig!

FreCR geeft gewoon zijn eigen mening mee , geen enkel probleem . Dat jullie , Idefix en Paard , dit als bewezen feiten aanzien is een aanduiding dat jullie niet bij machte zijn om zelf enig gefundeerd weerwerk te geven . Het gaat jullie zelfs niet meer over de ' Slimans ' maar om op de rug van andere forumleden gewoonweg een topic te dwarsbomen . Amen !

124

Re: Theorie van LEO

Idefix wrote:

Dus omdat je geen weerwerk hebt voor een argumentatie mét duidelijke, bewezen onderbouwing dat je hele stelling geen steek houdt…

…blijf je het maar op de forumgebruikers steken.

Erg zwak en vooral erg triest van jou LEO.
Triest!

De rollen niet omkeren kerel !

Een vraagje voor jou : ...Waar was je op 27 september 1985 ...?

Re: Theorie van LEO

Idefix en luk paard

Het is zoooooo overduidelijk dat jullie profiel over één en dezelfde persoon gaat. Jullie verwijten de pot dat de ketel zwart ziet, betreffende andere forumleden.
Het is overduidelijk dat, jullie beiden, heel graag van onderwerp veranderen met heel lange posts, dit bewijst dat jullie bepaalde onderwerpen de grond inboren.

Re: Theorie van LEO

ikbenhetbeu73 wrote:

Kan u deze discussie aub voeren onder dit topic: Bende van Nijvel → Onderzoekspistes → Taal daders. ?

Ik ben zeker van het feit dat de discussie over taal door jullie tot een goed einde zal gebracht worden.

Indrukwekkend voor een nieuw lid om zo jouw weg op dit forum reeds te kennen.
Waarschijnlijk eveneens in het Frans.
Ik herken zo jouw schrijfstijl.

127

Re: Theorie van LEO

Smakeloze vernederende bladvulling . Ik heb het gehad met jullie gebazel hoor . Trouwens , " Waar was je op 27 september 1985 ? ".

Re: Theorie van LEO

@Idefix

Ik ken LEO persoonlijk.
Een oprecht mens die uiteindelijk recht van spreken heeft. Hij is een belangrijke getuige.
Laat het aub achterwege om deze mens zo door het slijk te halen.
Jij en luk paard (waarschijnlijk één en dezelfde persoon) halen zo graag de echte getuigen onderuit.
Zoals Leo stelt;”waar was jij op 27/9/85”?
Zoals ik stel;”waar was jij op 9/11/85”?
En begin nu alweer niet over het feit dat dit een discussie platform is hè.
Ik hoop dat jij nooit een getuige van een zware misdaad wordt, want dan zijn we nog niet aan de nieuwe aardappelen.

129

Re: Theorie van LEO

LEO heeft een (interessante) hypothese geponeerd, net zoals zovele anderen. Hoe kun jij nu weten dat zijn visie niet klopt ?

Jouw visie is intussen duidelijk : een klein, irritant keffertje dat zijn kak niet kan inhouden en bijgevolg het forum maar lustig besproeit met stinkende drollen. Qua stank steek je jouw alter ego LP de loef af : proficiat hiervoor. Dat is overigens ook jouw enige verdienste.

+1 voor Idefix (kakgewijs)

130

Re: Theorie van LEO

@idefix, je hebt je hier op 18/08 geregistreerd. In de paar weken dat je aktief bent ben je erin geslaagd om dit forum tot chaos te herleiden. Je gaat me niet vertellen dat je bedoelingen oprecht zijn.