Re: Theorie van LEO

Django68 wrote:

@idefix, je hebt je hier op 18/08 geregistreerd. In de paar weken dat je aktief bent ben je erin geslaagd om dit forum tot chaos te herleiden. Je gaat me niet vertellen dat je bedoelingen oprecht zijn.


Deze en ook de eerdere posts van de gekende onruststokers hier slaat echt alles!!!!
Ongelofelijk dat jullie hier als het ware een vrijgeleide krijgen om steeds op de man te spelen.
Idéfix zegt het duidelijk: het is triest!!!!

De forumbevuilers zijn niet de mensen die jullie viseren maar net jullie en enkel jullie zelf! Met welk doel??
Dat is duidelijk voor een goede verstaander/lezer hoor.
Maar al wie hier niet akkoord is met jullie gezwam/doordrammerij die moet het maar bekopen!
De omgekeerde wereld is dat hier!
Een schande ook en een slag in het gezich van de slachtoffers!!!!

Re: Theorie van LEO

@Idefix
Ik bevestig andermaal dat LEO geen gewoon forumlid is en dat hij heel goed kan meepraten , in zijn hoedanigheid van 1985, over de overval van Overijse. Zoals ik over het gedeelte van Aalst 1985 op de Parklaan kan meepraten.
Mensen, dus ook forumleden, die het meemaakten, riskeren om boos te worden na uitlatingen die niet kloppen.

Re: Theorie van LEO

Luc Paard, er is maar één slachtoffer in jouw buurt en dat is een blauw roosje.

Re: Theorie van LEO

Idefix,
Dit is echt de omgekeerde wereld!
Wij als getuigen moeten hier jouw afbrekende visies wel ondergaan.
Indien je misnoegd bent over de reacties van bepaalde mensen, val minder aan of verlaat het forum.
Ah ja, juist ja, je kan ook overwegen om nog een ander profiel aan te maken.

@Ben
Het is misschien een optie om mensen te bannen die zich met meerdere namen inschrijven onder hetzelfde IP adres.

135

Re: Theorie van LEO

luk paard wrote:
Django68 wrote:

@idefix, je hebt je hier op 18/08 geregistreerd. In de paar weken dat je aktief bent ben je erin geslaagd om dit forum tot chaos te herleiden. Je gaat me niet vertellen dat je bedoelingen oprecht zijn.


Deze en ook de eerdere posts van de gekende onruststokers hier slaat echt alles!!!!
Ongelofelijk dat jullie hier als het ware een vrijgeleide krijgen om steeds op de man te spelen.
Idéfix zegt het duidelijk: het is triest!!!!

De forumbevuilers zijn niet de mensen die jullie viseren maar net jullie en enkel jullie zelf! Met welk doel??
Dat is duidelijk voor een goede verstaander/lezer hoor.
Maar al wie hier niet akkoord is met jullie gezwam/doordrammerij die moet het maar bekopen!
De omgekeerde wereld is dat hier!
Een schande ook en een slag in het gezich van de slachtoffers!!!!

Kom kom, jullie gespeelde verontwaardiging overtuigt niemand.

Re: Theorie van LEO

Idefix en luk paard,
Zeg nu niet dat jullie één snars inzitten met betrokkenen uit het dossiers.
Jullie maken slachtoffers, nabestaanden, overlevers en getuigen constant belachelijk.
Van een gespeelde verontwaardiging gesproken.

137

Re: Theorie van LEO

Murcielago, Leo en nog e.a.. Laat los, laat gaan.

Re: Theorie van LEO

Met grote teleurstelling lees ik de afgelopen weken hoe dit forum vervuild wordt.
Met pijn in het hart lees ik hoe de feiten plaats ruimen voor persoonlijke vetes.
Met afschuw lees ik hoe gewardeerde forumleden die talloze bijdrage geleverd hebben in een hoekje geduwd worden.

Ik draag op dagen zoals deze een hart toe aan nabestaanden die deze gesprekken op het forum volgen.

139

Re: Theorie van LEO

Idefix wrote:

En nog veel meer... hopelijk komt er nog dit jaar eindelijk een aankondiging voor dat langverwachte proces.
Voor gerechtigheid.

Dit zal een verticaal klassement worden. Wie vanuit de jonge politieke generatie heeft nog interesse in het globaal dossier BVN? Voor gerechtigheid staat men schaakmat.

140

Re: Theorie van LEO

Dat de oplossing van het BvN drama niet door het Belgische onderzoek zal komen is zo stilaan duidelijk .

Ik blijf halsstarrig vasthouden aan het idee van de " Strategie van de Spanning " als doel van de gezaaide terreur in de jaren '80 . Alle info die ik rangschik komt uit dit forum en wat rondneuzen op Internet . Maar als er iets steeds afgeblokt word dan is het de betrokkenheid van overzee ! Dus ....

.... een stem fluisterde me toe dat als ik dacht dat de " Strategie van de Spanning " gericht was tegen de Sovjet Unie tijdens de ' Koude Oorlog ' , ik beter mijn ' rode ' contacten kon gebruiken ! Afwachten nu .