Re: Robert Beijer

Django68 wrote:

De huiszoeking bij Beijer kadert in een reeks onderzoeksdaden die door covid vertraging hebben opgelopen. Om het zacht uit te drukken. Ook Bultot ging ondervraagd worden. Tenzij Beijer op zijn laptop een file heeft 'bewijzen van mijn betrokkenheid Bende van Nijvel' denk ik dat ook deze scoop weer met een sisser zal aflopen. En eigenlijk, we gaan er allemaal van uit dat hij betrokken is maar misschien gebruikt hij het dossier over de bende gewoon om justitie te treiteren. Zou me nog niet verbazen

Als je zijn boek gelezen hebt, weet je dat hij ten allen tijde voorbereid is... Op dat gebied verwacht ik niets, maar misschien levert de huiszoeking wel interessante gegevens op over zijn contactpersonen: zij die lekken uit het dossier en hem de informatie doorspelen via via. Ik vermoed dat er bij onze zuiderburen toch wel enkelen zijn die last hebben van hun darmen. Ik zou er absoluut niet van verschieten dat hij het ganse dossier heeft. Ik hoop dat de vertraging ervoor gezorgd heeft, dat ze zich nog beter voorbereid hebben bij Justitie. Mijn vake hield van schaken, dus hoop ik op een symbolische meesterzet en supporter voor Team Justitie.

Re: Robert Beijer

Ik ben helemaal niet zeker van Bob's betrokkenheid bij de moorden. Maar ik denk niet dat hij alles heeft gezegd. Aan de andere kant denk ik dat Bouhouche de organisator van de tweede golf zou kunnen zijn.

323

Re: Robert Beijer

Misschien zijn ze er om DNA af te nemen?

324

Re: Robert Beijer

Zijn staal is al gekend! Heeft geen enkele toegevoegde waarde.

325

Re: Robert Beijer

Even ter info ivm onze zoektocht alhier. De paden hogerop zijn ontoegangkelijk wegens versperringen, bordjes met verboden toegang, verborgen valkuilen, foute wegomleidingen om maar te zwijgen van de wegeltjes naar de top....verborgen in een dikke mist...voor altijd...

Zo is het en dat zal nooit veranderen!

Re: Robert Beijer

Hij leeft uiterst luxueus in Thaïland en is zeer gefortuneerd.

» www.dhnet.be

327

Re: Robert Beijer

Daar twijfelt niemand aan he?! Zeker als hij na uitlevering in 1991 terug naar Thailand kan. Hij zal geen maagd meer zijn nee. Kijk John Mieremet was in Thailand ook makkelijk te vatten ... Ik denk dat Beier nog makkelijker tegen de 9mm loopt. Maar laat ik hopen dat dat na bruikbare info geschiedt …

328

Re: Robert Beijer

Tiens wrote:

In Het Laatste Nieuws staat dit zinnetje (dat in andere kranten niet staat):

Zo gaf hij (Robert Beijer) toe een bom te hebben geplaatst in de koffer van een auto van de Brusselse rijkswacht.

Had hij ook zelf al in zijn (ahum...) "biografie" geschreven.

Re: Robert Beijer

Kleine naïeve opmerking : Robert Beijer leeft in grote luxe en is blijkbaar steenrijk. Kan men dat zeggen van andere potentiële bendeverdachten? Ik hoop dat de speurders zich ook deze bedenking zullen maken.

Re: Robert Beijer

De speurders en het parket hebben eraan gedacht. Ze zijn overtuigd dat Bouhouche & Beijer betrokken met de Bende van Nijvel zijn. Maar ze hebben geen enkele bewijs. Wat nu gebeurt is het teken van hun wanhoop. Ze acteren op het princiep : men weet nooit.