Re: Martine Michel

Martine Michel is onderzoeksrechter in de zaak Bende van Nijvel, en sedert een paar jaar is ze tevens voorzitter van de rechtbank van eerste aanleg van Charleroi. Zij is dus de korpsoverste van de rechtbank van eerste aanleg van Charleroi. Dat is een heel zware job. Korpsoverste van de rechtbank in combinatie met haar taak van onderzoeksrechter in de zwaarste misdaadreeks die België gekend heeft.

Ik persoonlijk vind de uitoefening te gelijkertijd van deze twee taken "niet kunnen". Maar ja, wie ben ik?

32

Re: Martine Michel

Scaramouche wrote:

Ik persoonlijk vind de uitoefening te gelijkertijd van deze twee taken "niet kunnen". Maar ja, wie ben ik?

Inderdaad, Scaramouche. Ik deel uw visie wat ik ook al had geschreven op dit forum indien dat bericht ook niet is verschwunden.

Re: Martine Michel

Merovinger wrote:

Ze zei dat daar recent een dossier over was geopend. Wat blijkt? Dat dossier over manipulatie dateert al van eind 2011 of begin 2012. Dat heeft ze nooit aan de nabestaanden verteld. We waren alweer stomverbaasd. Op het einde van de bijeenkomst zei Michel dat een onafhankelijk onderzoek de enige manier was om het dossier nog recht te trekken.

Hoe zit dat nu eigenlijk met dat dossier aangaande de manipulatie van het onderzoek?

34

Re: Martine Michel

Maak je geen zorgen want volgens den Ben zijn ze heel goed bezig en werken ze de ziel uit hun lijf.

Wie dit topic herleest krijgt nochtans een heel andere indruk. 't Zal aan mij liggen waarschijnlijk.