441

Re: Opsporingsbericht juni 2020

En toch zeggen of veinzen ze nog steeds dat ze niet weten wie deze man is. Hoe kunnen ze nu echt al die tijd hebben gedacht, dat het iemand was die het niet bleek te zijn?

Ik ben absoluut niet zeker, maar ik vind hem en dan vooral zijn neus en de rest van zijn gelaatstrekken, heel erg lijken op WS, docteur uit BXL. Voor mij zijn de gelijkenissen althans treffend.

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Op die ene foto die we hebben lijkt de man niet zo een beste huid te hebben, en dan vooral aan de, voor ons als kijker, rechterkant van zijn gezicht. Het valt me op dat Vincx, op de weinige foto's die we hebben, veel gelaatsmimiek vertoont, diepe rimpels bij het lachen enz. Dit is typisch bij mensen die een wat dunnere of beschadigde huid hebben.

Het zijn louter observaties die ik heb gemaakt aan de hand van bovenstaande post. De positie van de zon kan hier inderdaad wel een vertekend beeld geven. Het moet ook wel gezegd dat de speurders enkele maanden na het verschijnen van deze foto naar Vincx zijn gaan graven.

443

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Zullen we het oordeel over laten aan zijn collega van de marine die zelfs samen met hem bij de WNP zat? Volgens hem droeg Michel Libert vaak pruiken en een ring aan zijn pink. Waarom hebben we nog gezichtsherkenning nodig als die man Libert herkende? Mocht ik Libert zijn en die getuigenis klopt niet dan kloeg ik hem aan zeker weten. Ik kan aannnemen dat Libert niet elk forumlid kan aanklagen dat een leugen over hem vertelt maar dit is toch een getuigenis van een heel ander kaliber niet?

Vele getuigen in dit dossier zijn blind, doof, zot of ziek. Of ze willen in de belangstelling staan door te verklaren dat hun broer op zijn sterfbed verklaarde een bendelid te zijn. Op die manier maakt "men" voor mij alleen overduidelijk dat "men" geen oplossing wil.

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Geen idee over welke bron je spreekt, maar ook in dit topic spreken de bronnen elkaar tegen. Eerst was het een bekende, dan een onbekende, dan een minder bekende naam van de groep Diane, dan Libert, dan Libert weer niet enz. Ben weet blijkbaar wie het is, Hilde Geens ook, voor zover bekend is nooit officieel bekend gemaakt wie op die foto staat.

Libert herken ik er met de beste wil van de wereld niet in (alleen al die neus), maar zoals ik al zei, de foto is niet zo duidelijk en iedereen ziet wel eens een foto van zichzelf waarin hij of zij zich nauwelijks herkent.

Het zegt ook wel iets over de waarde van die robotfoto's als we er zelfs niet in slagen een echte foto van een manspersoon te identificeren.

445

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Bron is oa het nieuws » Nieuws

We moeten dus blijven herhalen, dat is duidelijk. Als Ben het weet en Hilde Geens weet het en zijn collega weet het ... weten wij het dan niet?

446

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Er zou een tweede foto zijn met deze man en met meerdere mensen op.

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Bij nader order vind ik dat hij op Daniel Dekaise lijkt.

Dat de wapenwereld meer wist over de entourage van de bende lijkt me bijna vanzelfsprekend (ben een believer van ex-forumlid The End op dat gebied). Het begon bij Dekaise (mogelijks met Mendez als mededader) en het eindigt met de dood van Mendez. Wapens voor drugs en de milieus waar deze middelen circuleren... ik weet het, ik val in herhaling.

Vergelijk de foto van Dekaise op Google maar eens met deze, ook qua gelaatsuitdrukking.

Enige verschilpunt... op de foto in het bos ziet zijn gelaat er iets pokdaliger uit. Maar dat kan ook aan de staat van de foto liggen, of misleiding (net als de pruik).

Re: Opsporingsbericht juni 2020

» YouTube

Lijkt me echt Dekaise niet, andere haarlijn, neus, vorm gezicht etc. Daarnaast denk ik niet dat ze een foto van Dekaise ineens in de pers gaan gooien.

449

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Goedemorgen kenza, ik weet niet wie de man met de Spas is. Zou u mij dat misschien kunnen vertellen? Ik ben er eigenlijk wel heel erg benieuwd naar namelijk. U mag het ook via een privébericht of mail doen, mits u het mij wil vertellen natuurlijk.

450

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Ik wil ook wel weten wie deze man is. Het kan toch geen kwaad hier zijn naam te vermelden?

Er wordt al bijna 40 jaar gezwegen, dat is het probleem hier!