21 (edited by Ben 25-08-2010 15:07)

Re: Zaak Dutroux

Ik verwijs naar de pedo-affaire Demmink in Nederland. Hopelijk kan de journalist Micha Kat zijn straffe beweringen bewijzen. Een link met Dutroux-Nihoul is hier waarschijnlijk ook wel te vinden.Indien de Kat werkelijk op de koord komt, zou het Dutroux-dossier een nieuwe push kunnen krijgen. Misschien zitten ook enkele Belgische VIP's  met samengeperste billen te wachten op wat Kat 's  'supergetuige' te vertellen heeft.

» www.klokkenluideronline.nl

Benieuwd of er ook opnieuw Belgische katholikkers in de vuurlinie geraken. De christelijke wezenhuizen waren namelijk altijd al onuitputtelijke reservoirs voor de goedkope en discrete aanlevering van het materiaal waaruit doodzonden zijn gemaakt.

Zie ook de Franklin-affaire in de USA.

22

Re: Zaak Dutroux

echogain, u kunt op die site ook het gratis boek over Demmink bestellen. Heb hem tijdje geleden besteld, zeer interessant boek. Ben overigens blij dat men nu eindelijk een onderzoek naar hem heeft gestart. Al jaren wordt die man beschuldigd, hij bekent noch ontkent de aantijgingen, en blijft gewoon op zijn post. Bij mij op het werk ben je iedere integriteit kwijt dan, maar hij mag aanblijven?

23

Re: Zaak Dutroux

Bedankt, Mincky. Ik heb het boek besteld.

Re: Zaak Dutroux

Zeer belangrijk verhaal. Het volgende artikel is zeer goed » www.scribd.com

Demmink is de Secretaris-Generaal Van Justitie in Nederland.

25

Re: Zaak Dutroux

Kijk dan ook hier eens naar, vooral de reactie (geen) spreekt boekdelen » www.youtube.com

26

Re: Zaak Dutroux

Hier heb ik ook een link gevonden tussen Demmink en Lippens (Fortis) die toch ook genoemd wordt als roze ballet bezoeker...

Een hoge baan bij een bank

In een eerder stadium zou Joris Demmink Sinan Can ‘een hoge baan’ hebben aangeboden ‘bij een Nederlandse bank in Turkije’ als hij ons land zou verlaten en stoppen met zijn werk. Zijn vrouw zou ook zo’n baan krijgen. Het moet hier gaan om de Disbank die in 2005 werd overgenomen door Fortis. Hiermee zou een link kunnen worden aangetoond tussen Joris Demmink en Maurice Lippens.  Baybasin: “Kazmali vertelde me dat Can heeft gezegd dat hij ook maar beter kan stoppen met zijn onderzoek naar Demmink omdat deze in Nederland oppermachtig is, dat hij nauwe banden heeft met de Koninklijke familie, dat hij over ongelimiteerde geldbronnen beschikt, dat hij hem [Kazmali] in weelde kan laten leven als hij meewerkt. Ook zei Kazmali dat hij tot op de dag van vandaag voortdurend druk ondervindt van de Nederlandse autoriteiten en dat hij alle informatie over Demmink heeft gegeven aan staatssecretaris Albayrak toen deze met minister Hirsch Ballin in juni 2008 een werkbezoek bracht aan Turkije.”

volledig artikel is hier te vinden » www.klokkenluideronline.nl

27 (edited by swansongunsung 25-08-2010 11:38)

Re: Zaak Dutroux

Deze pagina's waren al overal te vinden op internet, en iedereen weet het. Enkele stukjes waren te vinden op de Franstalige sites over De Bende Van Nijvel. Ik heb zelf tientallen pagina's geplaatst. Ik was zelfs verhoord erover bij de Luikse politie. Mijn antwoord, op p.v.

Je n'estime pas avoir publié illégalement des informations ou documents dont j'avais connaissance. Le secret d'instruction ne s'appliquait pas dès le moment que le procès Dutroux était terminé, et de plus je n'étais pas soumis au secret professionel.

End of story.

Re: Zaak Dutroux

Ook de website Stelling.nl/kleintje muurkrant bevat veel artikels over de diverse praktijken van Demmink maar ook enkele schokkende artikels over Dutroux (o.a. de serie "leugens in Belgie"), Nihoul, Gebroeders Lippens en meer van dat soort lui. Daarnaast behandelen zij zoveel (inter)nationale schandalen dat men er, als men het niet al was, spontaan revolutionair van zou worden. cool

29 (edited by Ruf Nachtergaele 25-08-2010 20:38)

Re: Zaak Dutroux

Aansluitend bij wat Swan schrijft; zie ook een aantal gegevens op dutrouxdossier.aceboard.com. Daaruit blijkt dat reeds in 2002 sprake was over de publicatie van die 1300 pagina's synthesegegevens van het Dutroux-onderzoek.

30

Re: Zaak Dutroux

Men heeft het telkens maar over "de haartjes uit de kelder van Dutroux", maar in het dossier Dutroux bis zitten ook nog vele andere zaken, o.a. de getuigenissen van de X-getuigen ...