291

Re: Thierry Sliman

Mincky wrote:

En mocht ik er naast zitten, dan geef ik dat eerlijk toe, dan zal ik hier in de toekomst genuanceerder zijn.

Je kan toch nu al genuanceerder zijn, immers je weet (nog) niks.

292

Re: Thierry Sliman

Inderdaad volgens de laatste stand van het onderzoek is er nog niemand gearresteerd, er is nog geen rechtszaak gestart etc. Bovendien onderstaande bericht nog even om over na te denken voordat er verdachten geschrapt worden:

edd wrote:
Ben wrote:

DNA-onderzoek Bende van Nijvel loopt maanden vertraging op: coronacrisis verhindert afname en analyse van 1.200 stalen

De coronacrisis heeft het DNA-onderzoek in het dossier van de Bende van Nijvel fel gehinderd. Ten vroegste eind dit jaar zullen alle stalen afgenomen zijn van de 1.200 mensen wiens naam in het dossier zit. Ook de analyses van de al afgenomen stalen liepen vertraging op.

Lees hier het hele artikel » Nieuws

In het dossier zitten dus 1.200 personen die als verdachte zijn aan te merken. Nu heb ik even geturfd en ik kom op dit forum op circa 340 namen die hier als verdachte zijn aangemerkt. Conclusie: wij (forumleden) hebben dus erg weinig zicht op het werkelijke onderzoek.

Ook sommige forumleden blijven achter hun eigen staart aanlopen, door te focussen op de usual suspect. Dat heeft al decennia tot 0,0 resultaat geleid.

Re: Thierry Sliman

Ik weet niet of die 1200 personen verdachten zijn. Misschien zijn het ook familieleden of personen die nog niet als verdachten worden aangemerkt en wel of niet als verdachten kunnen worden uitgesloten na doorgevoerd DNA-ondeezoek.

Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.

294

Re: Thierry Sliman

Die 1200 zijn lang niet allemaal (ernstige) verdachten. Die lijst is er gekomen vanuit het besef dat de enige resterende waterkans bestond uit alles opnieuw in vraag te stellen en enkel te vertrouwen op keiharde, materiële elementen. Er is een véél kortere lijst van 'core' verdachten lastens wie er zeer veel aanwijzingen bestaan. Maar aanwijzingen is één, na 40 jaar raak je daar nergens mee. Er zou al spijkerhard materieel bewijs moeten zijn + een bekentenis. Een aantal verdachten zijn inmiddels ook overleden.

Youssou N'Dour, ik verwijs naar mijn post 293 waar ik nog wacht op antwoord.

295

Re: Thierry Sliman

Geduld Xeno, Youssou zal bezig zijn met de 27e of was het de 26e ... waar blijft trouwens dat antwoord van de minister die de 25e moest antwoorden op de vraag van een zekere Anja.

Re: Thierry Sliman

Ik ben niet overtuigd van het daderschap van Thierry en Xavier Sliman. Wel zijn zij voor mij stevige verdachten in de zaak-Dekaise. In de zaak-Van Lidth de Jeude is Thierry Sliman voor mij een gewone verdachte.

Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.

297

Re: Thierry Sliman

Morgen gaan we het weten. Ik ben benieuwd

298

Re: Thierry Sliman

Dat we iets gaan horen wil ik aannemen. Of het én waar én relevant gaat zijn is een andere kwestie. We'll see. Ik ga er mijn slaap niet voor laten.

299

Re: Thierry Sliman

Django68 wrote:

Morgen gaan we het weten. Ik ben benieuwd

Ik ook! De vraag is alleen waar gaan we dit zien of horen.

300

Re: Thierry Sliman

Ik mag hopen dat het niet deze onzin is die verscheen op het franstalig forum, waar Youssou en een paar acolieten (als het niet de heilige drievuldigheid is...) ook driftig aan het posten waren:

https://tueriesdubrabant.1fr1.net/t3658 … du-brabant

Youssou N'Dour, ik hoop dat je hotel internet heeft.  Afgelopen weken was je hier niet weg te branden.  Hoe zit het?