21

Re: Scenario TV-serie

Ik denk niet dat dit een geloofwaardig scenario is. Ben moet ook maar eens gaan beginnen met het blokkeren van dubbele accounts...

Re: Scenario TV-serie

Xenophon wrote:

OK Stropkens, have it your way:
Persoon (=zoals hij daarna zelf verklaarde, Stropkens) gaat binnen in zelfgekozen politiepost op een zelfgekozen tijdstip om daar een klacht neer te leggen.  Hij treft daar bijgevolg een toevallig aanwezige inspecteur.  Persoon wordt door de inspecteur met zijn klikken en klakken buitengesmeten omwille van de aard der verklaringen.  Hij treft daaropvolgend een toevallig aanwezige hoogwaardigheidsbekleder en tracht daar verhaal te halen maar die treedt de inspecteur bij.
Voilà.

Op vrijdag 10 november 2017 om 08h50 heb ik aan deze hoogwaardigheidsbekleder per email gevraagd of deze zich onze vluchtige ontmoeting in het politiekantoor nog herinnerde.
De betreffende compilatie werd als bijlage bijgevoegd » Forum

Re: Scenario TV-serie

Ik vrees voor Stropkens dat die ontmoeting mogelijks iets te vluchtig geweest is...

We blijven op onze honger zitten....spijtig....


"Maar op het verslag van de psychiater staat letterlijk, ik citeer; “De patient is [onleesbaar] geen gevaar voor zichzelf of voor anderen”."


En ook ni vr dit forum....integendeel!

24

Re: Scenario TV-serie

Ik denk dat Stropkens en zijn vele alter ego's, beter een hoogwaardigheidsbekleder van een psychiatrische instelling had bezocht ....

25

Re: Scenario TV-serie

Moderatie: topic afgesloten. Niet relevant.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube