Re: DNA-onderzoek

Nee, ik ken die man niet.

322

Re: DNA-onderzoek

Hoe kan je dan stellen dat hij er niks mee te maken heeft?

Re: DNA-onderzoek

Ik ken ook Bouhouche niet, en die heeft er wellicht wèl mee te maken.

324

Re: DNA-onderzoek

Tja, het gaat hier niet over "aanvoelen" maar over "aanwijzingen". Hij staat op de lijst, dan moet er ergens een aanwijzing zijn en ik herhaal, een aanwijzing of reden is absoluut geen bewijs van schuld. Mocht ik een WNP 'er geweest zijn dan zou ik ook ergens op een lijst kunnen staan hebben ... daarmee zou je dan alleen kunnen veronderstellen dat ik rechts of uiterst rechts was. Ik heb hier ooit geschreven dat ik wel eens in De Pomp kwam, ik had dus op een lijst van bezoekers aan De Pomp kunnen staan. Ik ben zelfs in de Top Ten binnen geweest. Et alors?

Bij Bouhouche gebruik je het woord "wellicht", bij F.P. zou ik dan ook verwachten dat je schreef, hij heeft er wellicht niets mee te maken.

Is dat logica of niet?

Re: DNA-onderzoek

Ja, inderdaad. Hij heeft er wellicht niks mee te maken.

326

Re: DNA-onderzoek

Laten we niet dit topic ook uit de bocht vliegen met allerlei rand redenaties die nergens naar leiden aub. Het gaat hier om PF en waar hij te plaatsen is. Steinerprag, je doet hier exact hetzelfde als wat je the end verwijt in je eerste post.

Re: DNA-onderzoek

Maar ik weet niet wie het gedaan heeft ...

328

Re: DNA-onderzoek

steinerprag wrote:

En bedenk ook dit, i.c. de woorden van Beijer, die zegt dat het helemaal niet moeilijk is om een asbak vol sigarettenpeuken mee te graaien en die ergens op een plaats delict uit te kieperen.

Dat klopt, maar er moet dan wel een DNA-profiel bestaan van de personen van de sigarettenpeuken zijn. PF moet op een andere manier in beeld gekomen zijn.

329

Re: DNA-onderzoek

Als we het artikel uit 1997 mogen geloven ging het om 100 personen in de context van groepen Borains, Haemers, De Staerke, zaak Mendez en groep Diane. Er zouden 40 rijkswachters bij die 100 man zitten.

330

Re: DNA-onderzoek

Er moet een reden zijn waarom men een DNA staal heeft van P.F. Dat kan alleen als hij al verdacht is, zo simpel is het.