Re: Bernard Grandjean

the end wrote:

Grandjean deed zijn dienst in het jaar '83, uit dienst gegaan op 2 augustus '83. Was extreem-rechts, dicht bij CEPIC, Front de la Jeunesse en deed aan close combat.

Het is allersinds niet zo dat hij lid was van het FJ.

Re: Bernard Grandjean

Hallo, ik zou graag 2 dingen willen weten over Bernard Grandjean:

Dank je wel.

Re: Bernard Grandjean

Ik begrijp het niet. Bernard Grandjean vervulde zijn militaire dienst in 1983. Waarom ging hij in 1985 wandelen in het Bois de la Houssiere met zijn militaire identiteitsplaatje? Wilde we niet een vals spoor creëren?

Re: Bernard Grandjean

Iemand had toegang tot dat identiteitsplaatje net zoals iemand toegang had tot de spullen van Bultot. Dat is alles waat we erover weten

Re: Bernard Grandjean

Maar waarom 2 valse leads creëren?

Re: Bernard Grandjean

Wie zegt dat het valse leads zijn? Daar wordt steeds van uitgegaan maar eigenlijk weten we het niet.

Re: Bernard Grandjean

Inderdaad. Twee valse leads is er een te veel om geloofwaardig te zijn. Wat zou betekenen dat een van de twee de juiste zou kunnen zijn. Dit punt is naar mijn mening fundamenteel, als deze plaat inderdaad op 9/11 bij de brand werd gevonden.

Re: Bernard Grandjean

Is er ergens een foto van dit heerschap te vinden?

Re: Bernard Grandjean

Er is nergens wat voor info dan ook over deze figuur te vinden. Volgens the end was hij lid van het Front de la jeunesse, wat weer een link met de WNP is.

Re: Bernard Grandjean

In het bos van Houssiére vonden de motocrossers in de namiddag van die dramatische negende november niet alleen allerlei voorwerpen die verwezen naar Bultot maar nog twee andere objecten waarvan nooit melding is gemaakt. Het ene was het identiteitsplaatje van Bernard Grandjean, die zijn legerdienst vervulde op het kabinet van PSC-minister Cecile Goor waar ook Latinus, de leider van de WNP, werkte. Het andere was een kasticket van het restaurant Van der Valk aan de autoweg in Hensie vlakbij Thulin. In Thulin was de schietclub van Freddy Semoulin.