51

Re: WNP

Merovinger wrote:

Zo zou er op deze DVD onder meer het verband gemaakt worden tussen Kristalnacht van de nazi's en de feiten in Aalst (beide op 9 november).

Opmerkelijk, daar ik 2 weken geleden bij een eerder geponeerde denkpiste van Ben ivm Vanden Eynde kon aantonen dat deze mogelijks op de avond van Midwinternacht is vermoord (toen er een nazi festival in Haacht plaatsvond).

Allicht puur toeval.

Re: WNP

https://t2.ldh.be/ssrlVmBW0ok15LM9rSfmxNMHEcU=/0x49:1025x561/940x470/5afdcba4cd7028f07a0a06d1.jpg

Un DVD donne les noms de trois des tueurs du Brabant

Nous avons reçu, par courrier anonyme, le DVD d’un film d’1 h 46 d’enquête sur les tueries du Brabant en lien avec la piste de l’extrême droite. Très bien réalisé, le DVD a été gravé la nuit de samedi à dimanche dernier à 1 h 35 du matin et posté lundi à Gand. On peut constater une nouvelle fois que depuis l’an passé, toutes ces pistes qui cherchent à secouer l’enquête proviennent de Flandre.

Ce film sans doute envoyé à d’autres rédactions n’est pas anodin : il donne les noms de trois tueurs.

Bron: La Dernière Heure | 18 mei 2018

De rest van het artikel zit achter een betaalmuur » www.dhnet.be

Re: WNP

Merovinger wrote:

Zo zou er op deze DVD onder meer het verband gemaakt worden tussen Kristalnacht van de nazi's en de feiten in Aalst (beide op 9 november).

Verband 9 november ... Kristalnacht - feiten Aalst; werd zelfs al in 2007 aangegeven op het forum van Politics.be » forum.politics.be

Re: WNP

En het kwam ook al aan bod in deze topic » Forum

Re: WNP

Een artikel van Douglas De Coninck over dezelfde dvd staat in het nieuwsoverzicht » Nieuws

Dat WNP-verhaal begint meer en meer op een strip van Rik Ringers te lijken.

56

Re: WNP

Inderdaad, word moe van dit te herhalen maar je zit hier met een paar WNP believers. wink WNP was-is niet in staat om zulke overvallen te plegen. Dat zijn niet meer dan simpele zielen die graag vechten en amok maken. En hun leiders zoals M. Libert ... die was-is te slim om keer op keer voor reus te gaan spelen, geflankeerd door een ernstig gehandicapte en een mateloos drinker in bijzonder risicovolle holdups!

57

Re: WNP

Nou nou, je gaat wel helemaal in tegen een "kenner" die de Bende van Nijvel zien groeien heeft binnen de contouren van ... jawel, de WNP. Dus toch maar voorzichtig zijn met dergelijke uitspraken.

Wat niet wegneemt dat deze, net zoals zovele andere pistes, met de nodige argwaan bekeken moeten worden. De gebeurtenissen van de afgelopen dagen (alle media-heisa rond de WNP, de zogezegde - in de pers gesuggereerde - huidige "tweespalt" tussen de speurders, de abnormaal verhoogde activiteit op dit maar ook andere fora ...) wijzen mogelijk wel in de richting van een bewust opgezette actie om het huidige onderzoek te discrediteren.

Ik wens het team van Mevr. Capelle sereniteit, objectiviteit maar vooral veel daadkracht toe.

58

Re: WNP

P-51, ik stel het idd zwart/wit maar dat heeft ook wel zijn reden. Als we telkenmale gaan geloven wat een volgende krantekop ons inseint, blijven we gewoon een speelbal in dit sinister verhaal. Flipperkast met WNP in een welles/nietes spelletje. Ben dan ook blij dat het team Michel/Capelle niet communiceert en zoals je stelt sereen voortwerkt. Wat er de afgelopen week allemaal is gebeurd, lijkt me niet zuiver op de graat. Ik sta mijlenver van het gedachtengoed van WNP maar ik wens hen niet zonder concrete bewijzen te slachtofferen als (kinder)moordenaars. Laat me besluiten dat er omtrent WNP veel meer twijfels zijn dan over de betrokkenheid van de rijkswacht in dit dossier.

Re: WNP

Moet eerlijk zijn dat bij mij ook weer de gedachten opkwam van oude wijn in nieuwe zakken. Laat inderdaad team Capelle in aller rust er aan werken.

60

Re: WNP

Ik heb het onlangs al eens gezegd: het is enorm gemakkelijk om linken te leggen en betekenissen te maken.

Als je de gegevens bekijkt welke gebruikt worden op die Powerpoint op die cd/dvd die toegestuurd werd en die vermeld worden in het artikel van DDC, dan kan ik ook wel zo van die gegevens samenstellen zoals de anonieme samensteller. Niet moeilijk.

Uit het artikel i.v.m. de gegevens die gebruikt werden:

In 1982 en 1983 slaat de Bende onder meer toe in Ohain, Beersel en Anderlues. Als je de eerste letters van deze gemeenten (O + B + A) in het alfabet afzet tegen cijfers, aldus de Powerpoint, krijg je 15 + 2 + 1 = 18. En welke letters krijg je in het alfabet op 1 en 8? A en H. Waar sloeg de Bende bij de tweede golf in 1985 toe? In Overijse, Braine-l’Alleud en Aalst. Weer O + B + A. Waarom vielen er in Overijse en Braine-l’Alleud 8 en in Aalst nog eens 8 doden? 8 en 8 = H en H = Heil Hitler. Wat gebeurde er ook ooit op 9 november, de dag van de aanslag in Aalst? Kristallnacht. En waarom gebruikte de Bende altijd een Golf GTI van het merk Volkswagen?

Eerst en vooral: er wordt als gegeven gebruikt dat het geen toeval zou zijn dat er 8 (Eigenbrakel+Overijse) en 8 (Aalst) doden vielen, en dat daarmee 8 8 = H H "Heil Hitler" bedoeld werd. Aan dat alleen al weet je dat het bullshit is. In Aalst wisten de daders niet dat het dodentol van Aalst op 8 zou uitkomen toen ze de parking van Delhaize verlieten. De theorie van 8 + 8 (H + H = Heil Hitler) houdt dus geen steek.

Er wordt ook naar de 1ste letter van de plaats gelinkt door de anonieme-samensteller. Welja, als we zo gaan beginnen, dan kan ik ook wel wat linken maken. Easy job.

Braine-l’Alleud = B
Overijse = O
Aalst = A

Link: de eerste letter van de naam van de daders: Bouhouche, Otten, Amory. Waw, moeilijk. Fictieve verbandjes zoeken.

En waarom gebruikte de Bende altijd een Golf GTI

Zeer gemakkelijk ook een link te leggen. De Bende gebruikte nicknames voor elkaar en de eerste letters, komen op GTI uit.
G = Géant
T = Tueur
I = Imbécile (omdat hij de pispaal van de groep was (zelf verzonnen uiteraard))

Dat was hun 2de wagenkeuze eigenlijk (zelf verzonnen ook). Hun eerste keuze was een BMW, maar doordat Mendez niet meer wou meedoen is deze noodgedwongen veranderd (BMW: Bouhouche, Mendez, Weykamp).

Wat gebeurde er ook ooit op 9 november, de dag van de aanslag in Aalst? Kristallnacht.

Op bijna elke jaardag is er wel iets gebeurd die gelinkt kan worden aan Wereldoorlog 2 (een gebeurtenis of een geboortedag of sterfdag van een prominente nazi of weet ik veel). Eigenbrakel+Overijse = 27 september 1985. En wat is er op 27 september gebeurd in de geschiedenis? (lang leve wikipedia): Duitsland, Italië en Japan ondertekenen het Driemogendhedenpact. (1940) Kortom, linken zoeken aan de hand van gegevens. Super gemakkelijk.

Om af te sluiten nog 2 linkjes waar de anonieme-samensteller wellicht jaloers op is dat ik hem/haar voor ben:

De mogelijke voorverkenningswagen in Aalst was een Ford:
Ford = For Observation Raid Delhaize

De slag van Waterloo is wereldwijd gekend (Napoleon). Waar staat de wereldbekende "Leeuw van Waterloo"? Niet op grondgebied van Waterloo maar op grondgebied van de gemeente Braine-l’Alleud. Waar was een van de overvallen? Delhaize van Braine-l'Alleud. Wat is het logo van Delhaize? Een leeuw.

Linken leggen, iedereen kan het. Je hoeft zelfs niet eens over fantasie of creativiteit te beschikken, Wikipedia is al voldoende. Ik ben benieuwd welke (wellicht) onzin er nog allemaal in die Powerpoint-presentatie van 1 uur en 46 minuten staat.

Non semper ea sunt quae videntur