151

Re: Zoekactie Lessines

Kenza, in Lessines staat een waterpomp die het overtollige water uit één van de putten wegpompt naar een beekje (stroompje?). Daarin werd een pruik gevonden schreef U ooit. Ik kan het niet weervinden, maar kan U het nog even toelichten?

152

Re: Zoekactie Lessines

Leo: post 115 » Forum

153

Re: Zoekactie Lessines

Bedankt Mgr. De arbeiders spreken van een zwarte pruik! Toch weer toevallig allemaal, raar! Enkele dagen na Aalst, pruik weg, niets onderzocht, geen DNA ...

Re: Zoekactie Lessines

Of andere criminelen vreesden huiszoeking en ontdeden zich snel van alles wat enigszins kon verwijzen naar de Bende van Nijvel (VW Golf, pruiken, ...). Het is alleszins interessante regio om te onderzoek (Denderstreek, zuid-Oost-Vlaanderen, taalgrens, ...). Het 'milieu' stopt daar zeker niet op de taalgrens.

155

Re: Zoekactie Lessines

Als ik mij niet vergis zou het beekje Le Lac noemen. Er staan een paar pompen te draaien en dat zijn geen gewone pompen maar heel zware! En ik denk dat aan één van die pompen de auto’s liggen. Ook is het daar onmogelijk op te duiken. Er is ook in diezelfde dagen een pruik gevonden in Lierde, dat is een eind verder. Als je Route de Coulinne volgt dan kon je via Doornik naar Veurne rijden want in 1985 was dat daar de route. Ook vermoed ik dat Pilarski deze route heeft genomen toen hij de wapens ging dumpen.

Heel belangrijk is wie er in de jaren 80 in het clublokaal zat.

Re: Zoekactie Lessines

Salesse zou na zijn terugkeer uit Frankrijk in Frasnes-lez-anvaing gewoond hebben? In Geraardsbergen - Brakel al veel drugsactiviteit in de 80s. Ook link met Aalst?

157

Re: Zoekactie Lessines

Als ze nog even wachten moeten ze er niet meer gaan duiken want dan is de put helemaal dichtgegooid.

158

Re: Zoekactie Lessines

Idd ze zijn de put aan het dichtgooien. Toevallig juist waar ze moeten zoeken!

159

Re: Zoekactie Lessines

Mochten er hier op het forum mensen zijn die ervaren duiker zijn ... laat u daar maar eens goed gaan dan, wie weet.

160

Re: Zoekactie Lessines

Volgens mij is het te laat. Alles zal mooi opgekuist zijn.