Re: Ali Aarrass

Lahlali is niet de advocaat van Aârrass, maar van Abdelkader Belliraj. Die uitspraak is er gekomen nadat er die dag telefonisch contact geweest is met Belliraj over het persbericht. 

Die 1.75 m komt dus niet uit de lucht vallen. En Belliraj en Aârrass kennen elkaar al zeer goed sinds minstens 1980. In die zin zijn achterban, dus, of omgekeerd. Aârrass en de schoonbroer van Belliraj komen uit hetzelfde dorp in Marokko.

Belliraj zelf meet vooraan 1.70 m. Hij weet dus zeer goed dat Aârrass bijna 20 cm groter is. Belliraj zegt nooit zo maar iets. Dat zie je in zijn verhoren van 2008.

Daar legt hij er keer op keer de nadruk op dat hij de moorden einde de jaren '80 pleegde met een 9 mm, terwijl het telkens een 7.65 was. Hij probeert dus de aandacht af te leiden van iets.

Naar eigen zeggen zou hij het pistool na elke moord weggegooid hebben en een nieuwe gekocht hebben 'bij Zigeuners in Brussel'...

32

Re: Ali Aarrass

imazibraine wrote:

Die uitspraak is er gekomen nadat er die dag telefonisch contact geweest is met Belliraj over het persbericht. Die 1.75 m komt dus niet uit de lucht vallen.

Voor zover ik weet, weet er niemand wat er gezegd is geweest tijdens dat telefonisch contact. Het is dus een veronderstelling om te verklaren dat er gepraat is geweest over de lengte van Aarrass. Er kunnen andere - onschuldige - redenen zijn waarom de advocaat dit zegt. Zeker als je liegt / foute verklaringen aflegt over zaken die je op 3 seconden kan nakijken op het internet.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

33

Re: Ali Aarrass

Een foto van Ali Aarrass, datum van de foto is onbekend:

https://i25.servimg.com/u/f25/11/22/12/24/ali_aa10.png

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

34

Re: Ali Aarrass

Lijkt qua baardgroei een beetje op man met baard in post 2 onder “Onbekende robotfoto’s” op dit forum.

Re: Ali Aarrass

Bedoel je deze?

https://i.imgur.com/iSWSdH4.jpg

Re: Ali Aarrass

edd wrote:

Nu nog de DNA match.

Ondertussen zou de "typering" (niet persoon-identificatie) van het DNA staal dat naar het Labo in Lyon werd gestuurd in 2018 toch al voltooid moeten zijn. De Noord-Afrikaanse roots zouden er dan wel uitgekomen zijn met een aan waarschijnlijkheid grenzende zekerheid.

Het zou me erg verbazen, maar het zou wel een element à charge zijn.

Re: Ali Aarrass

En wat als de analyse in Lyon jammerlijk mislukt zou zijn en het bloedstaal voorgoed onbruikbaar?

Dan hoor je er 10 maand later natuurlijk nog altijd niets van ...

Re: Ali Aarrass

imazibraine wrote:

Bedoel je deze?

https://i.imgur.com/iSWSdH4.jpg

Oesje mijn zoon herkent mij erin.... Niet slecht bedoeld ...

imazibraine wrote:

En wat als de analyse in Lyon jammerlijk mislukt zou zijn en het bloedstaal voorgoed onbruikbaar?

Dan hoor je er 10 maand later natuurlijk nog altijd niets van ...

Weet jij dit zeker of is dit een vermoeden?

Re: Ali Aarrass

Ik weet het niet zeker. Maar de advocaten van de burgerlijke partijen kunnen altijd de vraag stellen.

Als wij zelf onze etnische afkomst willen kennen kan dat binnen de twee weken, gewoon wat DNA opsturen naar een genealogische site zoals MyHeritage. Hier is dat blijkbaar een immens ingewikkelde opdracht.

Wat ik zeker weet is dat alle vingerafdrukken uit het dossier verdwenen zijn, niet in één keer, maar in twee keer ...

Die moeten dus alvast niet meer vergeleken worden.

Re: Ali Aarrass

Onlangs zei procureur-generaal Christian De Valkeneer dat er een mengsel van het DNA van verschillende personen zat op een stukje van het beruchte kogelvrije kevlar-vest van de Bende. Wat weet je dan? Weinig of niets,

» Nieuws