461

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Tiens wrote:

De foto van de man met Spas is belangrijk omdat het zijn aanwezigheid in ons land kan bevestigen, terwijl iedereen (betrokken tot het onderzoek) dacht dat hij in het buitenland verbleef. En nee, het gaat niet over Michel Libert of Leopold Bousmanne.

Jean-Marie Paul dus.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

462

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Het is interessanter om mogelijke getuigen van zijn aanwezigheid zelf te laten opdraven dat dat je de gekende naam geeft en daardoor allerlei fantasten krijgt die beweren hem ginds en ginds gezien te hebben. Van zo’n situaties zijn er helaas ook bekende voorbeelden.

Er zijn 2 foto’s van deze man, de andere is - daarom - niet vrij gegeven.

Het kan Luciano Bender zijn. Het kan Jean-Marie Paul zijn. Het kan de eigenaar van een visvijver zijn die andere forumleden “op het oog” hebben. Ongetwijfeld volgen er nog namen.

Niet alleen werd gedurende veel te lange tijd een verkeerde naam ‘geplakt’ op deze foto, er staat ook een verkeerde naam in een relevant pv.

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Het mag geen lid zijn van de Bende van Nijvel. Weten we alleen zeker dat het wapen geen dummy is?

464

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Het is niet Luciano of Jean Marie Paul. Als ik mij niet vergis is er in de visvijver al gedoken waar u het over heeft.

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Er zijn wel gelijkenissen met de foto van Paul.

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Dat kan JF zijn. Als een gedeeltelijk masker zijn grote mond verbergt.

Blijkbaar heeft hij geen alibi meer.

467

Re: Opsporingsbericht juni 2020

In de schriftjes van Acke is er sprake van een foto met man met geweer in zijn handen. Er staat zoals ik mij laten vertellen heb een naam bij.

468

Re: Opsporingsbericht juni 2020

"Acke liet wel schriftjes achter, waarin hij op 11 mei 1989 noteerde: “Michel Libert overhandigt foto. Zou dader Aalst zijn."

469

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Er stond naar het schijnt een naam bij.

470

Re: Opsporingsbericht juni 2020

kenza wrote:

In de schriftjes van Acke is er sprake van een foto met man met geweer in zijn handen. Er staat zoals ik mij laten vertellen heb een naam bij

Zie pagina 3 en pagina 7 in dit topic.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube