111

Theprodigy wrote:

Ervan uitgaand dat The End dit niet zal doen, kan jij dit toch evengoed doen nu je de info hebt? Je mag het desnoods ook gerust naar mij pm’en en dan post ik het hier zelf wel.

Ik snap al die geheimdoenerij niet op een forum waar men een misdaad hoopt op te lossen. Angst? Stuur het dan door naar iemand die geen bang heeft om iets publiekelijk te stellen? Privacy? Zoveel mogelijkheden, waaronder initialen om toch iets duidelijk te maken.

Deze oproep heb ik onlangs ook geplaatst. Top op heden heeft er nog niemand contact opgenomen.

112

Inderdaad ja, die misdaad moet ergens anders opgelost worden, we wachten daar al 35 jaar op. Had the end de oplossing, dan zaten we hier met zijn allen niet meer te schrijven. Hij beweert "anders" naar de feiten te kijken omdat hij uit een wereldje komt dat wij niet kennen. Ik ben de letterlijke woorden vergeten, zoek ze maar eens op.

Wat zijn "piste" betreft, voor zover ik die kan afleiden denk ik dat zijn piste ook de mijne is. Op een aantal details na natuurlijk. Los van zijn persoonlijkheid, want daar gaat het hier niet over, is hij wel degelijk goed geïnformeerd. Voor zover ik daar een oordeel kan of mag over vellen.

113

CleverTrevor wrote:

Als ze maar goed 24 uur hebben gezocht, kan het onderzochte terrein niet groot zijn. Eerdere zoektochten in dit en andere dossiers duurden vaak veel langer. Het is mogelijk dat de tipgever wel oprecht is, maar niet de juiste plek aanwijst omdat het geheugen na 35 jaar niet perfect is. Hopelijk hebben ze daar rekening mee gehouden en een ruime zoekperimeter ingesteld, maar als ze zo snel stoppen, krijg je toch het gevoel dat ze zich wel erg beperkt hebben.

Daar ligt er een lijk en ginder ligt er een lijk. Hier moet ge eens graven en daar moet ge eensgraven. Het kan niet anders dan dat de CWB dat allemaal een beetje beu aan het worden is.

The truth nothing but the truth