71

Re: Opgravingen Pécrot

the end wrote:

Ik hoop dat jullie al doorhebben welk lichaam ze zochten en wie er ondervraagt is.

Ik voel dat je ons in positieve zin gaat verrassen, the end ...

72

Re: Opgravingen Pécrot

Of gaat het om Benaissa Belliraj die zou zijn omgekomen na Aalst? Toch vreemd dat Ali Aarrass net terug in België is...

Re: Opgravingen Pécrot

Tot zover de hypothese dat Roger Beuckels de killer was.

74

Re: Opgravingen Pécrot

Roger, de witte raaf. Ik wil het wel geloven, maar doe ik niet wegens te weinig bewijs-/overtuigingstukken van Bouten (die ik overigens wel apprecieer omwille van zijn volhardendheid, maar zijn hypothese eigenlijk niet kan hard maken).

75

Re: Opgravingen Pécrot

the end wrote:

Ik hoop dat jullie al doorhebben welk lichaam ze zochten en wie er ondervraagt is.

Nee, maar ik weet wel dat jij het wel weet maar het ons niet gaat zeggen ...

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

76

Re: Opgravingen Pécrot

Ik weet nu echt niet of dit oprecht of ironisch bedoeld is. Maar ik weet wel dat ik dit cryptisch gedoe beu ben. Ik ben enorm fan van dit forum - en neen, ik ben geen amateur-speurder - maar op die wijze is het wel vermoeiend om te kunnen volgen...

Re: Opgravingen Pécrot

Ben wrote:

Nee, maar ik weet wel dat jij het wel weet maar het ons niet gaat zeggen ...

Wat maakt het uit of ik het zeg, het is geen goed spoor. Dus is het van belang?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

78

Re: Opgravingen Pécrot

En waarom geen goed spoor, the end? Kan je meer toelichting geven? Ik wil iets bijleren aub.

Re: Opgravingen Pécrot

BAX wrote:

Al die geheimdoenerij!

Dit is een basis voorwaarde om degelijk onderzoek te kunnen voeren. Dat het parket karig is met info is logisch toch.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

80

Re: Opgravingen Pécrot

Sinds wanneer is dit forum betrokken bij het gerechtelijk onderzoek? De naam in kwestie heeft een eigen topic. Daarmee wil ik de meerwaarde van dit forum niet onderschatten, maar zeker niet overschatten...