Topic: Getuigenis Kristel Caron

Getuige Kristel Caron die in Overijse oog in oog met de reus stond beschrijft hem als opvallend groot en met helderblauwe ogen. Ze is er stellig over dat het Haemers niet was want die zou ze herkend hebben. Eddy Vos heeft het over een figuur van 2.05 meter groot wat zowel erg groot als erg exact is. Wat me doet vermoeden dat de speurders inderdaad weten wie er achter de reus schuilt. Haemers is het niet. Libert evenmin want die heeft bruine ogen. Bonkoffsky zou me ook verbazen. Een reusachtige man met opvallend helderblauwe ogen... Wie o wie?...

Re: Getuigenis Kristel Caron

Django68: Misschien die rijkswachter die op Patrick Haemers leek?

Re: Getuigenis Kristel Caron

» Forum

4

Re: Getuigenis Kristel Caron

Neen, die niet!

Re: Getuigenis Kristel Caron

Welke dan?

6

Re: Getuigenis Kristel Caron

Django68 wrote:

Getuige Kristel Caron die in Overijse oog in oog met de reus stond beschrijft hem als opvallend groot en met helderblauwe ogen.

Het volledige artikel met de getuigenis van Kristel Caron kan je hier lezen » Nieuws

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Getuigenis Kristel Caron

Profielen linken naar dit forum lijkt me geen goed idee!

Dan toch een verrezen Toumaniantz? In 1985, personen van 2m05, dat kan toch geen lang lijstje zijn. Als je de basketters weglaat zal er niet veel overgebleven zijn? En dan gaan we er van uit dat de reus niet altijd dezelfde persoon was.

Re: Getuigenis Kristel Caron

2,05 ; 2,03...

Re: Getuigenis Kristel Caron

Die 2,05 meter is niet geloofwaardig. Er is lang sprake geweest van een Zeyen.

Re: Getuigenis Kristel Caron

Heeft Jurgen Zeyen blauwe ogen?

Een politieagent voegt er altijd een klein leugentje aan toe.