541

Re: Aalst: Vlucht

Wel, dit vroeg ik me ook af. Maar op basis van het beetje van gegevens, ook met het redelijk lang wachten op de parking in Aalst alvorens te vertrekken, plus de tijdmetingen alsook wat de tweede getuige zegt: de daders hadden een snelheid van ongeveer 140 à 150 bij het voorbijsteken, maakt dat de chauffeur niet zomaar plankgas gaf.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Aalst: Vlucht

the end, ik kom even terug op je onderstaande twee quotes waarover je nog steeds geen verduidelijking hebt gegeven.

the end wrote:

Erbij en dit is extreem belangrijk, er is een rechtstreeks verband op verschillende niveau's met de manipulatie tot het vinden van de zakken in '86. Die manipulatie kan alleen maar te maken hebben met de werkelijke vluchtroute. Martine Michel snapt die link natuurlijk ook. Daarmee dat ze bepaalde handelingen stelt en dat er testamenten in de media worden opgemaakt.

the end wrote:

Vooral de link met de manipulatie tot het vinden van de zakken is heel merkwaardig.

Op 27-08-2018 17:31 stelde Ben je de volgende vraag:

Ben wrote:

Ik snap je link tussen de "werkelijke vluchtroute" en het vinden van de zakken niet. Zou je dit kunnen verklaren?

Op 27-08-2018 18:08 schreef je het volgende als reactie op de post van Ben:

the end wrote:

Juist Ben, bedankt voor de aanvulling. Correct, het was door dit oorspronkelijk te lezen dat de aandacht naar de laatste 2 kilometers in combinatie met de snelheid en de tijdspanne die ze erover deden. En ook de link met de manipulatie in het tot stand komen in het vinden van de zakken.

Op 28-08-2018 04:27 merkte FreCR het volgende op over je bovenstaande reactie aan Ben:

FreCR wrote:

Dat is geen antwoord op de vraag waar ik ook het antwoord zou over willen kennen

Hoewel je ondertussen op 28-08-2018 nog een paar andere berichten had gepost, kwam er geen antwoord van jou op de vragen van Ben en van FreCR. Op 28-08-2018 13:49 schreef ik dan maar volgend bericht:

Merovinger wrote:

The end, er wordt je gevraagd om je eigen stelling/bewering uit te leggen en te motiveren. Niets meer en niets minder. We proberen wat je geschreven hebt te begrijpen, dus leg het dan ook alstublieft duidelijk uit. Je moet niet afkomen met je verdedigingsargument om de zaak om te draaien. Leg gewoon uit waarom je het volgende geschreven hebt:

the end wrote:

Die manipulatie kan alleen maar te maken hebben met de werkelijke vluchtroute.

the end wrote:

Vooral de link met de manipulatie tot het vinden van de zakken is heel merkwaardig.

Op 28-08-2018 14:06 antwoordde je dan als volgt:

the end wrote:

Ja Mero, dit zal ik doen, heb vandaag weinig tijd. En het is iets die me nog maar pas opgevallen is.

Ondertussen zijn we al vijf dagen verder en heb je al 25 andere berichten in diverse topics gepost en heb je zelfs snelheidsberekeningen zitten maken. Maar nog steeds heb je geen antwoord gegeven op de vraag die je door drie forumleden gesteld werd om te verduidelijken wat jij zelf hebt geschreven. Is het nu zo moeilijk om daar een duidelijk antwoord op te geven? Of weet je zelf niet meer waarom je geschreven hebt dat er een rechtstreeks verband is op verschillende niveau's over het vertragen van de Golf in Leerbeek met de manipulatie tot het vinden van de zakken in '86?

543

Re: Aalst: Vlucht

Ik denk dat ik weet wat the end bedoelt. Er zijn zelfs een paar elementen die wijzen op manipulatie wat de vluchtweg betreft en de vondst in het kanaal en Bois de la Houssière. O.a. hebben ze ons jaren in de strot geramd dat de Bende van Nijvel verscholen zat in het Bois de la Houssière en dat ze de wapens in het kanaal per toeval hebben gevonden en ze lagen er nog maaar juist in. En ik denk het andere element wat the end weet ook te weten. Maar het is the end zijn volste recht om eerst zeker te zijn voor hij het deelt. Merovinger, een tijdje geleden had jij ook iets ontdekt, maar wat?

544

Re: Aalst: Vlucht

Merovinger wrote:

Is het nu zo moeilijk om daar een duidelijk antwoord op te geven? Of weet je zelf niet meer waarom je geschreven hebt dat er een rechtstreeks verband is op verschillende niveau's over het vertragen van de Golf in Leerbeek met de manipulatie tot het vinden van de zakken in '86?

Nee Mero, ik ben het absoluut niet vergeten, in tegenstelling zelfs. Men zou het simpel kunnen bekijken en ervan uitgaan dat speurders manipuleren, maar dit is het nu eenmaal voor ik namen en dingen plaats waarvan men dan zou kunnen ervan uitgaan dat speurder x of y of getuige x of y manipuleert, moet ik eerst nagaan of die zelf niet gemanipuleerd zijn. Dat er in het dossier op verschillende niveau's langs alle kanten gemanipuleerd wordt voor verschillende redenen zal toch wel duidelijk zijn vermoed ik.

En over het niet beantwoorden van vragen op het forum, het lukt me niet altijd om onmiddellijk het te duiden maar doorgaans ga ik de vragen niet uit de weg. (Ik kan een waslijst maken van onbeantwoorde vragen van anderen hier op het forum.)

Een forumlid vroeg iets in de zin, wie zijn de anderen? Dit is belangrijker dan namen op het forum te plaatsen van agenten of speurders die mogelijks misleid zijn. Wat ik eerder uitzoek is hoe die anderen de speurders of het onderzoek kunnen sturen.

En hoe men het nu bekijkt; de vluchtweg is een cruciaal gegeven tot het oplossen en juist over dit aspect moet men toch eens de juiste vragen beginnen stellen. Om op die vragen een antwoord te vinden is het best om zo exact mogelijk te zien hoe ze zich gedragen, en dit vanaf het punt op de parking; Meten is weten.

Je had niet zoveel moeite moeten doen om een eenvoudige vraag te stellen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

545

Re: Aalst: Vlucht

the end wrote:

Erbij en dit is extreem belangrijk, er is een rechtstreeks verband op verschillende niveau's met de manipulatie tot het vinden van de zakken in '86. Die manipulatie kan alleen maar te maken hebben met de werkelijke vluchtroute. Martine Michel snapt die link natuurlijk ook. Daarmee dat ze bepaalde handelingen stelt en dat er testamenten in de media worden opgemaakt.

the end wrote:

Vooral de link met de manipulatie tot het vinden van de zakken is heel merkwaardig.

the end wrote:

Juist Ben, bedankt voor de aanvulling. Correct, het was door dit oorspronkelijk te lezen dat de aandacht naar de laatste 2 kilometers in combinatie met de snelheid en de tijdspanne die ze erover deden. En ook de link met de manipulatie in het tot stand komen in het vinden van de zakken.

De vraag aan u is dus: Wat is dat rechtstreekse verband i.v.m. de vluchtroute & de manipulatie tot het vinden van de zakken.

En je overduidelijke antwoord daar op is dus samengevat:

the end wrote:

Men zou het simpel kunnen bekijken en ervan uitgaan dat speurders manipuleren

the end wrote:

En hoe men het nu bekijkt, de vluchtweg is een cruciaal gegeven tot het oplossen en juist over dit aspect moet men toch eens de juiste vragen beginnen stellen

the end wrote:

Om op die vragen een antwoord te vinden is het best om zo exact mogelijk te zien hoe ze zich gedragen, en dit vanaf het punt op de parking; Meten is weten.

Kan iemand mij eens in duidelijke mensentaal uitleggen wat nu dat rechtstreekse verband is i.v.m. de vluchtroute & de manipulatie tot het vinden van de zakken want ik zie nog steeds het antwoord niet staan.

Non semper ea sunt quae videntur

546

Re: Aalst: Vlucht

Het is simpel uitleggen zodat misschien jij iets kan volgen is niet moeilijk. Namelijk, welke weg heeft de Faul afgelegd? Die weg dat die aflegde in het dossier vertelt veel over de wie. Dit wapen (gestolen in Dinant en gebruikt in Waver) is in Aalst gebruikt en in de zakken gevonden. Het vinden van de Faul vertelt veel over de manipulator. De link tussen bovenstaande en personen uit de omgeving van De Staerke is dan natuurlijk ook hoogst interessant. Ook aan Bultot denken natuurlijk, het manipuleren van hem in combinatie met een kogel uit een wapen die in Waver gebruikt is, is weer link van wie de Faul manipuleerde.

En nu de vraag; zo'n manipulerende geest, welke vluchtroute zou die bedenken? En wat zouden personen uit de omgeving van De Staerke er misschien kunnen over weten?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

547

Re: Aalst: Vlucht

'The Endless' lijkt me een betere schuilnaam voor je. Wat is je doel? Of je bent een believer en gelooft in een theorie die je niet uitspreekt, ofwel je gooit stofwolken op en bent gelinkt aan degenen die dit niet opgelost willen zien.

548

Re: Aalst: Vlucht

Dat is nu toch wel het toppunt. Zeg eens wat is jou doel EricF hoeveel post heb je al geplaatst? En met je bedenkingen over me kom je nergens, trouwens ik geloof niets en heb geen theorie. Meten is weten! Als ik volgens jou hier de boel blokkeer noem dan waar en toon me een voorbeeld.

Het is waar, ze zitten al 35 jaar dicht bij een oplossing doch ik met mijn post hier blokkeer alles. Michel Martin en alle andere speurders worden door het forum geblokkeerd in het onderzoek. Is het dit dat je bedoelt?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

549

Re: Aalst: Vlucht

the end wrote:

EricF hoeveel post heb je al geplaatst

Kwaliteit primeert boven kwantiteit

the end wrote:

Michel Martin en alle andere speurders worden door het forum geblokkeerd in het onderzoek is het dit dat je bedoelt?

"Martine Michel" is de juiste naam.

Non semper ea sunt quae videntur

550

Re: Aalst: Vlucht

the end, laat aub niet vangen! Je komt waarschijnlijk iets af dat zou kunnen kloppen en hier zijn ze. Zo doorzichtig.