501

Re: Patrick Haemers

Believer Murcielago wrote:
luk paard wrote:

Dat zo een hele ploeg en dus eigenlijk de gehele Brigade Aalst, maar volgens de complottheorie dus zelfs landelijk, meewerkte met de overvallen of dat een hele ploeg (en eigenlijk verschillende ploegen in de realiteit) zou vervangen zijn door "valse " Gendarmes is toch echt niet te geloven hoor. Eigenlijk zelfs totaal onmogelijk. Vergeef het mij maar dat kan dus echt niet!!
En ik weet dan ook niet, maar verduidelijk ons hier allemaal Believer M, waarom je dit zegt. Maar wie A zegt moet ook B zeggen en dus ja doe ons klaar en helder dit alles uit de doeken aub?

Was mijn post niet duidelijk misschien?!
Ik spreek niet over een volledige brigade hè.
Ik moet mij niet meer verduidelijken mijn verhaal staat hier sinds 2008 op dit forum.
Wat wij gezien hebben, hebben we gezien, daar bestaan Pv’s van. Bewijzen van de intimidaties van de Rijkswacht. In mijn omgeving hebben 3 mensen dezelfde verklaringen afgelegd. Zoek op alles wat met Murcielago te maken heeft. Ik hoef je niets te bewijzen of te verduidelijken.

Murcielago, mijn inziens zou het interessant zijn te weten welke Rijkswachters aan intimidatie deden. Kunt u 1 naam lossen waarvan u zeker bent dat zij initimideerden? Dit interesseert mij enorm.

Re: Patrick Haemers

Scapino wrote:
Believer Murcielago wrote:

Was mijn post niet duidelijk misschien?!
Ik spreek niet over een volledige brigade hè.
Ik moet mij niet meer verduidelijken mijn verhaal staat hier sinds 2008 op dit forum.
Wat wij gezien hebben, hebben we gezien, daar bestaan Pv’s van. Bewijzen van de intimidaties van de Rijkswacht. In mijn omgeving hebben 3 mensen dezelfde verklaringen afgelegd. Zoek op alles wat met Murcielago te maken heeft. Ik hoef je niets te bewijzen of te verduidelijken.

Murcielago, mijn inziens zou het interessant zijn te weten welke Rijkswachters aan intimidatie deden. Kunt u 1 naam lossen waarvan u zeker bent dat zij initimideerden? Dit interesseert mij enorm.

Het enige dat ik daar mag van vertellen is dat het om BOBers ging van de brigade Aalst en Gent. Tot 6 maal toe ben ik in verschillende dossiers geïntimideerd: schriftvervalsing-poging tot diefstal-diefstal-zwaar ongeval-zware inbraak en intimidatie op straat bij nacht.

503

Re: Patrick Haemers

Dat kan al tellen als manipulatie , jawadde !

504

Re: Patrick Haemers

Ontluisterend, M. .. ik vermoed dat HIPA minder geïntimideerd werd vanwege zijn "bekendheid" via de pers, maar toch ... dit is echt niet te geloven.

Re: Patrick Haemers

Inderdaad, HIPA was bij de eerste intimidatie 12 jaar en kon daar geen last van hebben. Zijn grootouders konden er weliswaar wel van meepraten. De gestolen nummerplaten en valse dépannage facturen. Je mag ook niet vergeten dat ik destijds de buurman van HIPA zijn grootouders was.

506

Re: Patrick Haemers

Een serieuze vraag M.: Hoe kan je de intimidaties die je hebt ondervonden, onderscheiden van het geblunder bij Rijkswacht, politie of - algemeen gezien - onze overheid? Dus ik bedoel maar: ben je echt zeker dat het pesten/intimideren was, en niet zomaar incompetentie? Heb je echte bewijzen, zonder details te geven? Want dit lijkt mij toch heel belangrijk van het daderprofiel...

Re: Patrick Haemers

Het is zeker geen geklungel. De cel heeft al die pv’s opgevraagd en geen enkel spoor meer van gevonden. Daar waren, op zijn minst gezegd, zware dingen bij. Het dossier van de diefstal en de eerste poging tot diefstal van mijn wagen is zogezegd volledig verdwenen, doch werden er  flarden van teruggevonden bij een politieman van de huidige lokale politie van Aalst. (Anno 2022) Je beschuldigen van schriftvervalsing en geen onderzoek -of onderzoeksrechter aanstellen is toch op zijn minst vreemd. Je huis inbreken, vier zware vierpunts sloten uitboren, je huis volledig doorzoeken, om niets te stelen is toch vreemd. Geen onderzoek, ondanks de sporen. Je van de baan rijden tegen 180 km/u en je voor dood achterlaten. Geen onderzoek. Je ‘s nachts laten controleren door de RW die onmiddellijk beginnen over de bende is toch wel vreemd. Heden kunnen ze dat niet meer onderzoeken omdat het parket, zogezegd, de dossiers maar 30 jaar bijhouden.

Re: Patrick Haemers

Scapino wrote:
Believer Murcielago wrote:

Was mijn post niet duidelijk misschien?!
Ik spreek niet over een volledige brigade hè.
Ik moet mij niet meer verduidelijken mijn verhaal staat hier sinds 2008 op dit forum.
Wat wij gezien hebben, hebben we gezien, daar bestaan Pv’s van. Bewijzen van de intimidaties van de Rijkswacht. In mijn omgeving hebben 3 mensen dezelfde verklaringen afgelegd. Zoek op alles wat met Murcielago te maken heeft. Ik hoef je niets te bewijzen of te verduidelijken.

Murcielago, mijn inziens zou het interessant zijn te weten welke Rijkswachters aan intimidatie deden. Kunt u 1 naam lossen waarvan u zeker bent dat zij initimideerden? Dit interesseert mij enorm.

Scapino
Het spijt me maar ik heb mijn twijfels over jou.
-Niet zo lang geleden geregistreerd.
-Je bent niet zo jong meer.
-Je spreekt mijn oude profielnaam uit.
-Dus je kent mij.
Mensen die mij en mijn verhaal heel goed kennen, weten ook over welke rijkswachters/BOBers het gaat.
Ik zie het Bossi door de bomen niet meer!
De uitspraak van 2022!

509

Re: Patrick Haemers

Ben wrote:

Ze hadden hem toch nog het vuur aan de schenen gelegd en hij had het even warm gekregen toen hij geen alibi kon opdissen voor de avond van de aanval op de Delhaizes van Eigenbrakel en Overijse. Er waren immers een heleboel getuigen die gezien hadden hoe een grote blonde man had deelgenomen aan dat bloedbad. Het was dus niet meer dan logisch dat hij ondervraagd werd. Maar ik redde hem uit de brand. Ik vond gelukkig onze restaurantrekening terug. We waren op de avond van de Benderaids gaan eten in Le Tagalo, dus waren ze verplicht hem te laten gaan. Ook het ballistisch onderzoek van de riotgun zou later negatief blijken en kon niet gelinkt worden aan de overvallen van de Bende van Nijvel.

Bron: Mijn leven met Patrick Haemers | Denise Tyack

Over dit alibi schrijft Willy Acke in zijn nota's:

alibi 27/9:
Haemers in resto Tagalo Ohain
betaald met cheque van 28.9
nooit iemand in resto verhoord
cheque nooit afgehaald
[Dit stuk werd doorstreept]
Gedebiteerd op bank 27/9 (= normaal)
Zegt dan zelf dat hij zaterdag is gaan eten (= vrijdag)

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

510

Re: Patrick Haemers

Wie had het moeten controleren? Aan wie is Denise Tyack dat bonnetje gaan afgeven? Wat zegt dat bonnetje trouwens? Denise Tyack had er met iemand anders kunnen gaan eten? Dus dat ene papierje was belangrijker dan 3 getuigen. Tja. Eindconclusie: de man die dit voldoende vond als alibi was ofwel een debiel ofwel een medeplichtige.

4 getuigen hebben het tegendeel verklaard.

De Albanees Basri Bajrami, naast Patrick Haemers zelf en Philippe Lacroix de belangrijkste speler in de moordende overvallen op geldtransporten van de bende-Haemers na 1985, zei na zijn arrestatie in 1989 letterlijk tegen de toenmalige Brusselse onderzoeksrechter Jean-Piere Collin, die het dossier-Haemers beheerde: “Wij waren in Overijse aanwezig, maar wij hebben dat kind niet neergeschoten.”

Wie was dus de debiel of medeplichtige die het alibi had moeten controleren? Collin? ... Wanneer werd die eigenlijk gepromoveerd? Zijn opvolger? Hem overkwam dit » Paul Vanden Boeynants

En daar gaan we weer ... we komen alweer bij V.